• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    er was namelijk geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik mis dat stukje liefde dat je aan me gaf wat me goed liet voelen
    Maar het geeft niet, ik leef wel zonder dat stukje
    It's nothing


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Blitzcrank schreef:
    Ik ben weer terug, van twee dagen weg zijn en het waren best moeilijke dagen, en het is overal drama. WTF.


    ERIEKA! Ik heb je zo gemist!!


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    ERIEKA! Ik heb je zo gemist!!


    Nikki? Is dat een nieuwe username? :3

    (Ik herkende je door je forumposts, haha)


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    (...)

    Nikki? Is dat een nieuwe username? :3

    (Ik herkende je door je forumposts, haha)



    Jaaaa. ;3

    Hahaha, die heb ik nog niet eerder gehoord. ;3


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)


    Jaaaa. ;3

    Hahaha, die heb ik nog niet eerder gehoord. ;3


    Haha, oke :3


    26 - 02 - '16

    Vind mijn parody nu al leuk xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cause boys don't fall in love with sad girls :/
    I hope you still like me tho

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 21:43 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    HAHAHAHA. M'n broertje kan z'n stem omvormen op Skype. Dit is echt geniaal.


    26 - 02 - '16

    Ik zit hier maar met mijn hand op het buikje van een klein in dekens gewikkeld buiteltje wat mijj lieve stervende cavia sam moet voorstellen...

    En zo blijf ik net zolang zitten tot hij weg is... al duurt het de hele nacht!
    Ik laat mijn kindje niet alleen sterven(huil)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Fml.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    De enige die me nu kunnen blij maken zijn m'n diertjes


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik vraag me af of ik ooit weer iemand kan vinden waarmee ik over dit soort dingen kan praten.


    Your make-up is terrible

    Elmorria schreef:
    Ik zit hier maar met mijn hand op het buikje van een klein in dekens gewikkeld buiteltje wat mijj lieve stervende cavia sam moet voorstellen...

    En zo blijf ik net zolang zitten tot hij weg is... al duurt het de hele nacht!
    Ik laat mijn kindje niet alleen sterven(huil)


    Agosh... gecondoleerd alvast


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou mij ook geen aandacht geven als je bekijkt dat mijn vriendinnen veel mooier zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vraag me af of je me wel es mist en denkt; Damn, ik wil bij haar zijn


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.