• One direction gaat op tour door de Verenigde Staten. Er zijn 1D haters en 1D lovers en 1D heeft natuurlijk ook vriendinnetjes! In de Verenigde Staten aangekomen komt de paparazzi gelijk op 1D en hun vriendinnetjes af en de lovers van 1D zitten van een afstandje jaloers te kijken naar de vriendinnetjes ze mompelen en beginnen met elkaar te praten en richten een 1D girlfriends haters club op! De 1D haters hebben elkaar op internet ontmoet en hebben ook een club opgericht de haters van 1D gaan naar elk concert van 1D om het proberen te verknoeien en wat er veder gebeurt verzinnen jullie zelf maar!

    Rollen:

    1D lovers (1D Fans):
    - Amy Fleming~MoonEye~1,1
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    1D haters:
    - Emely Jones~ArianatorXx~1,1
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    1D vriendinnetjes:
    - Lucy Carter~ArianatorXx~1,1
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport~Schuld~1,1
    - Cecily Miller~Pebble~1,2
    - Gereserveerd voor~MoonEye~tot 13 juli
    -

    One direction:
    -
    -
    -
    -
    -


    Invullijstje:
    1D Lovers (Fans)
    Naam:
    Achternaam (hoeft niet):
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Waarom fan van 1D:
    Foto:

    1D haters:
    Naam:
    Achternaam (hoeft niet):
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Waarom hater van 1D:
    Foto:

    1D vriendinnetjes:
    Naam:
    Achternaam (hoeft niet):
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Vriendje (kan je overleggen met iemand die bijv. Harry speelt):
    Foto:

    One direction:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Vriendinnetje (kan je overleggen met iemand):
    Foto:


    Regels:
    - Houdt je aan de quizlet huisregels.
    - Minimaal 200 woorden. Minder mag (in het speeltopic als die er is mag je veel minder als je een gesprek voert.
    - Bestuur alleen je eigen personage! Tenzij je toestemming hebt van die andere!
    - Geen te perfecte karakters.
    - 16+ is toegestaan. Maar houd het netjes.
    - Naamverandering graag even melden.
    - Maximaal twee personages.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Geen gescheld gevloek en geruzie, behalve als het binnen de rpg gebeurd.
    - Minimaal één keer per week reageren.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Of jij als je toestemming hebt.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 21:44 ]


    A horse of course

    Ik doe aan 1D vriendinnetje ! ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    1D vriendinnetje
    Naam: Lucy
    Achternaam: Carter
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk: Lucy is een blond meisje met volle lippen en lange wimpers. Ze heeft veel succes bij jongens. Ze heeft een zachte blanke huid. Haar stijle lange blonde haren komen tot onder haar borsten. Haar ogen zijn lichtbruin. Ze is 1m72 lang en weegt niet zo veel kilo voor haar leeftijd. Ze heeft een slank en mooi figuur. Ondanks al dat is ze vaak onzeker over haar lichaam. Ook omdat ze blond is en niet zo slim is ze bang dat mensen haar ''dom blondje'' noemen achter haar rug.
    Innerlijk: Lucy is een lieve en behulpzame jongedame. Ze is wel wat koppig en is een slechte verliezer. Ze houdt ervan om aandacht te krijgen en dat krijgt ze ook vaak door haar acteertalent, want soms kan ze echt een dramaqueen zijn.p. Lucy heeft een unieke hoge stem waar ze veel mee zingt net als 1D . Ze is nooit goed geweest in sport, de enige sport die ze best goed kan doen is turnen. Het is een erg lenig meisje. Lucy is ook niet zo goed in school, ze is niet zo slim en heeft daar moeilijkheden mee. Ze gaat studeren voor make-up vrouw, want dat kan ze heel goed. Ze hoopt het Dan bij de 1D Boys te mogen doen.
    Vriendinnetje van: weet ik nog niet .. Moet ik nog overleggen ;)
    Foto:



    Ik hoop dat je het goed vindt want ik wil het graag ! :p

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 11:10 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    1D vriendinnetje
    Naam: Lucy
    Achternaam: Carter
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk: Lucy is een wonderschoon blond meisje.met mooie volle lippen en lange wimpers. Ze heeft veel succes bij jongens. Ze heeft een mooi zachte blanke huid. Haar stijle lange blonde haren komen tot onder haar borsten. Haar ogen zijn lichtbruin. Ze is 1m67 lang en weegt niet zo veel kilo voor haar leeftijd.
    Innerlijk: Lucy is een lieve en behulpzame jongedame. Ze is wel wat koppig en is een slechte verliezer. Ze houdt ervan om aandacht te krijgen en dat krijgt ze ook vaak door haar prachtige uiterlijk. Lucy heeft een prachtige hoge stem waar ze veel mee zingt net als 1D . Ze is nooit goed geweest in sport. Lucy is ook niet zo goed in school, ze is niet zo slim en heeft daar moeilijkheden mee. Ze gaat studeren voor make-up vrouw, want dat kan ze Heel goed. Ze hoopt het Dan bij de 1D Boys te mogen doen.
    Vriendinnetje van: weet ik nog niet .. Moet ik nog overleggen ;)
    Foto:



    Ik hoop dat je het goed vindt want ik wil het graag ! :p

    Ze is goed


    A horse of course

    1D Lover (Fan)
    Naam: Amy
    Achternaam: Fleming
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Amy hebt blonde haren met een heel licht tintje oranje erdoor ze heeft een lichtbruinige huidskleur en draagt vaak een hemd met een broek
    Innerlijk: Amy is haar moeder verloren met een ongeluk ze denkt dat het haar schuld was. Ze 'droom' er vaak over. Veder is Amy heel lief ze is soms jaloers
    Waarom fan van 1D: Omdat Amy ze knap vind en ze luistert elke dag hun muziek!
    Foto:


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    (...)
    Ze is goed

    Dank uu ! ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik wil wel vriendinnetje van 1D lid.

    Schuld schreef:
    Ik wil wel vriendinnetje van 1D lid.

    Oke


    A horse of course


    Naam + achternaam: Marlene 'Marley' Blaire Newport
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk: Marley heeft bruin haar, dat tot ongeveer het midden van haar rug valt. Ook heeft ze groene ogen, die ze vaak accentueert met mascara en eyeliner. Veder houdt ze zich niet zo bezig met make-up omdat ze volhoud dat iedereen er beter uitziet zonder. Ze is zeer tevreden met haar lengte van 1 meter en 82 centimeter. Ze heeft een goed gewicht, heeft een gezond lichaam. Ze jogt vaak en heeft een toch vrij acceptabel uithoudingsvermogen. Op haar lichaam heeft ze één tatoeage Haar kledingstijl bestaat vooral uit topjes, jurkjes en vrolijke sweaters met prints erop..
    Innerlijk: Marlene oftewel Marley is een heel relaxt, enthousiast, vriendelijk meisje. Ze ziet altijd het slechtste in mensen en vertrouwt daarom niet zo snel iemand. Ondanks dat kan ze erg aardig zijn en is ze heel perfectionistisch, alles moet perfect zijn, hierdoor doet ze over alles langer dan nodig is zonder dat ze het door heeft. Marlene is erg spontaan en doet met plezier mee aan van alles en nog wat, ook vindt ze het leuk om nieuwe dingen te proberen. Marlene wordt door anderen vaak beschreven als een wild, mysterieus en relaxt meisje. Hiernaast vindt marley de natuur erg belangrijk en scheidt ze afval, ook herbruikt ze waterflesjes. Marlene heeft een aanleg voor richten waardoor ze wanneer ze iets naar iemand gooit meer kans heeft om iemand te raken. Haar lievelingsdier is de cheetah, grotendeels omdat ze vindt dat de cheetah haar karakter goed beschrijft. Marley kan in het begin een beetje gesloten overkomen maar wanneer ze went aan haar omgeving en anderen komt de echte Marlene tevoorschijn.
    Vriendinnetje van: Overleggen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 11:01 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Als je nog een rol wilt kan ik er één maken ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    Als je nog een rol wilt kan ik er één maken ;)

    Mag je zelf weten


    A horse of course

    Ik heb niet zoveel tijd maar deze avond dan waarschijnlijk ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mag ik een 1D vriendinnetje reserveren? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ja, hoor


    A horse of course

    1D hater
    Naam + achternaam : Emely Jones
    Leeftijd : 15 jaar
    Uiterlijk: Emely is een ros meisje. Haar rosse haren komen tot onder haar schouders. Ze draagt altijd mascara en doet eye-liner aan. Ze ziet er ouder uit dan haar leeftijd en daar is ze trots op. Op haar volle lippen doet ze vaak licht roze lipstick aan. Haar haren draagt ze het liefst los. Ze draagt nooit jurken of rokjes of topjes, maar is meer een stoer type. Ze heeft een blanke huid.
    Innerlijk : Emely is een brutaal meisje. Ze is stoer en is niet bang om haar mening te zeggen. Ze kan heel agressief zijn en is ook een sterke vrouw. Ze heeft veel vrienden maar dan vooral jongens. Haar zacht kantje toont ze niet vaak. Maar als je echt vaak samen met haar bent kan je haar gevoelig kantje wel tegenkomen. Ze heeft het op school Heel moeilijk en behaalt ampère de helft van de punten. Ze moet daardoor privé lessen volgen.
    Waarom 1D hater? : ze vind de 1D boys veel te braaf, en zou hun het liefst hun hoofd afhakken. Ze kan ze niet uitstaan

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 10:53 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.