• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke / Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba / Ashton
    Laura // KilAsh



    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 21:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashtonished schreef:
    Lieksel, gewoon partyhard losgaan op dat feestje :p


    HAHAHA. We zullen zien. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OhMyLashton schreef:
    Ik twijfel of ik mijn One Shots ook weer voort zal zetten... Het zou wel wat aan de verveling doen hmm


    Doen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    HAHAHA. We zullen zien. :'D


    :p Misschien zie je wel een Ashton of een andere coole gast look a like en dan ga je uit je bol om hem te versieren :3

    Ashtonished schreef:
    (...)

    :p Misschien zie je wel een Ashton of een andere coole gast look a like en dan ga je uit je bol om hem te versieren :3


    Als dat zou kunnen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hi there lovely people <3


    'Darling, just hold on'

    Alles kan, Lieke. Alles kan. Mijn oom en tante wonen in Sydney, dus ik heb er nog alle vertrouwen in dat ik ooit met ze ga trouwen <3
    Nee, dat heb ik niet, maar ik vind het wel cool dat ze in Sydney wonen (:

    Mijn OS voor Noa is af; klik. Ik neem mijn woorden terug, tussen een jongen/meisje schrijft makkelijker. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    Alles kan, Lieke. Alles kan. Mijn oom en tante wonen in Sydney, dus ik heb er nog alle vertrouwen in dat ik ooit met ze ga trouwen <3
    Nee, dat heb ik niet, maar ik vind het wel cool dat ze in Sydney wonen (:


    Dat is wel echt onwijs cool, omg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Over Australië gesproken, ik heb ooit mijn spreekbeurt over Australië gedaan, maar alleen omdat 5SOS daar vandaan kwam xd

    Het heeft er niks mee te maken eigenlijk x')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Dat is wel echt onwijs cool, omg.


    Weet ik, wieheiheiheieheheiheieeieiee. Ik space 'm whoop whoop ^-^

    Dat is nice, Simone, gisterenavond flipte ik over mijn hoed die ik op had omdat de vlag van Australië erop staat, HAHA.
    Maar oké, ik ga aankleden en dan eten en dan party'en. (cat) Bleeeeh. Byes! <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb een superleuk verhaaltje:
    Ik droomde vanavond dat ik mijn boekbespreking als nog moest doen (ik hoefde 'm neit te doen, omdat de leraar tijd te kort had en ik goed stond gemiddeld). Toen opende ik mijn boekbespreking powerpoint, genaamd: 5SOS, fucking school. (wie noemt een boekbespreking nou zo? WHAHAHA.) Toen ging ik vertellen over de personages in het boek (welk boek, man, 5sos is een band hahahahaha.) Er stonden drie mensen op de eerste dia. De eerste was een foto van Ashton en er stond Michael onder. Daarna Luke en daarna Michael. Ik werd helemaal gek, want ik deed het fout. Dus ik snel vertellen en toen naar de volgende dia. Daar stond een foto van Ashton met daaronder de naam Lieke. Ik werd helemaal gek en ben toen naar de computer gelopen, heb het daar aangepast (duurde 10 minuten). Toen ben ik verder gegaan en zei ik: Het boek hangt, dus ik heb het gelezen terwijl het hing. Toen zei ik: Dit is trouwens het verkeerde boek, ik heb een ander boek gelezen. Maar dat schoot me pas aan het einde van mijn boekbespreking te binnen :'D
    Toen heb ik nog een heel lang gesprek met die leraar gehad, want ik was kwaad dat ik 'm moest doen. Toen zei ie: doe je andere boekbespreking dan maar. En ik weigerde en was super kwaad. HAHAHAHAHA.

    ilovelashton schreef:
    Dat is nice, Simone, gisterenavond flipte ik over mijn hoed die ik op had omdat de vlag van Australië erop staat, HAHA.
    Maar oké, ik ga aankleden en dan eten en dan party'en. (cat) Bleeeeh. Byes! <3


    HAHAHA.

    Have fun c:

    Ashtonished schreef:
    Ik heb een superleuk verhaaltje:
    Ik droomde vanavond dat ik mijn boekbespreking als nog moest doen (ik hoefde 'm neit te doen, omdat de leraar tijd te kort had en ik goed stond gemiddeld). Toen opende ik mijn boekbespreking powerpoint, genaamd: 5SOS, fucking school. (wie noemt een boekbespreking nou zo? WHAHAHA.) Toen ging ik vertellen over de personages in het boek (welk boek, man, 5sos is een band hahahahaha.) Er stonden drie mensen op de eerste dia. De eerste was een foto van Ashton en er stond Michael onder. Daarna Luke en daarna Michael. Ik werd helemaal gek, want ik deed het fout. Dus ik snel vertellen en toen naar de volgende dia. Daar stond een foto van Ashton met daaronder de naam Lieke. Ik werd helemaal gek en ben toen naar de computer gelopen, heb het daar aangepast (duurde 10 minuten). Toen ben ik verder gegaan en zei ik: Het boek hangt, dus ik heb het gelezen terwijl het hing. Toen zei ik: Dit is trouwens het verkeerde boek, ik heb een ander boek gelezen. Maar dat schoot me pas aan het einde van mijn boekbespreking te binnen :'D
    Toen heb ik nog een heel lang gesprek met die leraar gehad, want ik was kwaad dat ik 'm moest doen. Toen zei ie: doe je andere boekbespreking dan maar. En ik weigerde en was super kwaad. HAHAHAHAHA.


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb jullie hulp nodig. Heeft iemand een foto van Luke waar hij naar links of rechts kijkt, niet dat hij zingt en zonder effect.. c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.