• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke / Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba / Ashton
    Laura // KilAsh



    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 21:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ohmygod die sekte is echt gestoord. Door te gaan naaktdansen en veel seks te hebben kom je dichter bij God? Juist ja. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Winhood schreef:
    (...)

    Het word voor gesteld als een vier daagse trip waarbij je gaat mediteren. Als je van mediteren houdt, zie je dat wel zitten want je wilt aan jezelf werken en misschien wat nieuws leren op het gebied van meditatie.


    Dat heb ik eruit begrepen ja. Ik vind het echt erg man, maar dat die mensen dan niet doorhebben op het moment dat ze in de nacht wakker gehouden worden en naakt moeten rond gaan lopen, dat er iets mis is. Ik denk dat ik het door zou hebben en weg wil.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AIterego schreef:
    Ohmygod die sekte is echt gestoord. Door te gaan naaktdansen en veel seks te hebben kom je dichter bij God? Juist ja. (cat)


    Weird O_o


    'Darling, just hold on'

    AIterego schreef:
    Ohmygod die sekte is echt gestoord. Door te gaan naaktdansen en veel seks te hebben kom je dichter bij God? Juist ja. (cat)


    Echt hé O.o

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 16:56 ]


    "Family don’t end in blood”

    Avena schreef:
    (...)

    Dat heb ik eruit begrepen ja. Ik vind het echt erg man, maar dat die mensen dan niet doorhebben op het moment dat ze in de nacht wakker gehouden worden en naakt moeten rond gaan lopen, dat er iets mis is. Ik denk dat ik het door zou hebben en weg wil.

    Maar ze zijn gehersenspoeld (en waarschijnlijk ook gehypnotiseerd). Dan heb je geen besef meer van wat goed/normaal is..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Avena schreef:
    (...)

    Dat heb ik eruit begrepen ja. Ik vind het echt erg man, maar dat die mensen dan niet doorhebben op het moment dat ze in de nacht wakker gehouden worden en naakt moeten rond gaan lopen, dat er iets mis is. Ik denk dat ik het door zou hebben en weg wil.


    Maar er word ook druk op je uit geoefend op mee te doen en door te gaan. Daarnaast als jij een nacht heb door gehaald, ben je niet zo helder als normaal. En je zit natuurlijk in een groep en als iedereen mee doet.


    Physics is awesome

    AIterego schreef:
    (...)
    Maar ze zijn gehersenspoeld (en waarschijnlijk ook gehypnotiseerd). Dan heb je geen besef meer van wat goed/normaal is..


    Ik vind het maar vreselijk. Dat mensen dit andere mensen aan kunnen doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Winhood schreef:
    (...)

    Maar er word ook druk op je uit geoefend op mee te doen en door te gaan. Daarnaast als jij een nacht heb door gehaald, ben je niet zo helder als normaal. En je zit natuurlijk in een groep en als iedereen mee doet.


    Dat is waar. Dat heeft toch een bepaalde naam, ben het kwijt. Dat als er een begint volgen er meerdere en dan uiteindelijk doet iedereen het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Ik vind het maar vreselijk. Dat mensen dit andere mensen aan kunnen doen.

    En dat allemaal alleen maar om geld en macht. De wereld is zo fucked up en mensen zijn harteloos en egoïstisch.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Avena schreef:
    (...)

    Dat is waar. Dat heeft toch een bepaalde naam, ben het kwijt. Dat als er een begint volgen er meerdere en dan uiteindelijk doet iedereen het.

    Groepsdruk bedoel je. ^^
    Of 'als er een schaap over de dam is, volgen er meer' ofzo.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nee, niet het spreekwoord hahah. Ik denk de groepsdruk, dat dat het is ja hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh gosh, echt fucking eng o_O


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Avena schreef:
    (...)

    Dat is waar. Dat heeft toch een bepaalde naam, ben het kwijt. Dat als er een begint volgen er meerdere en dan uiteindelijk doet iedereen het.


    Ja, maar dat mensen dat andere mensen aan durven doen. Het is hun alleen maar om geld en macht te doen.

    Al de leiders op sluiten in een kamer en de winnaar mag naar de gevangenis.


    Physics is awesome

    My god, dat filmpje o.ô
    Stiekem moet ik er enorm hard om lachen. Zelfs dat maakt mijn vrolijkheid niet stuk. Looll.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Winhood schreef:
    (...)

    Ja, maar dat mensen dat andere mensen aan durven doen. Het is hun alleen maar om geld en macht te doen.

    Al de leiders op sluiten in een kamer en de winnaar mag naar de gevangenis.


    Echt eh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.