• Hee :]
    Ik en Evi ( = Cookiejj op Q) gingen vorige week donderdag [Geloof ik] naar een huis hier in Hilversum[in de avond]. In dat huis is dus een moord gepleegd. [Vader die drie kinderen + vrouw vermoordde, en daarna zelfmoord pleegde] Maar toen wij daar dus aankwamen, was het huis waar die moord gepleegd was, omgebouwd tot een autogarage [het is btw 3 jaar geleden, die moord] en het huis daarnaast zag er helemaal vervallen enzo uit. En Evi&Ik keken dus naar beide huizen, en zij voelde iets bij nr. 15 [op 17 is de moord gepleegd] Ik maakte daar dus een foto daarvan met mijn camera, maar omdat die nogal vaag was, verwijderde ik hem. En toen zag ik op eens The Grudge op het beeldscherm verschijnen o.o' Dus Evi en ik pisten bijna in onze broek van de angst, bleek het Evi te zijn die met haar haren voor haar oog een foto had gemaakt. (-_-) Dus wij daarna helemaal lachen.. Maar toen maakte ik dus nog 3 pic's van het huis, en bekeek ze van dichtbij. Evi werd helemaal onrustig, en wij natuurlijk weer helemaal bang.. En toen ik dus ging inzoomen op die foto, zag ik een mond, neus & oog. En het kon onmogelijk een mens zijn, anders hadden we dat al lang gezien. Wij dus weer helemaal bang, en snel naar huis..
    Nu heb ik een paar vragen..
    Zou het een geest kunnen zijn?
    Zou er verband kunnen zijn tussen 17&15?
    Geloven jullie hier in? [zo niet, ik heb de foto's nog]
    Wat nu?

    Ik voel me sindsdien ook elke avond bekeken, en heb 2 nachten met het licht aan geslapen o.o' [waar ik normaal dus helemaal niet tegen kan.]
    xx<33


    all I want for christmas is a girlfriend

    op foto's en als je film kun je geesten wel zien :P
    en sommige mensen ook met het blote oog ;)
    miss kun je de foto's op quizlet zetten dat wij ze kunnen zien (of heb je dat al gedaan??)

    maar ik geef je gelijk het is idd engXD
    xx ilse

    op foto's en als je film kun je geesten wel zien :P
    en sommige mensen ook met het blote oog ;)
    miss kun je de foto's op quizlet zetten dat wij ze kunnen zien (of heb je dat al gedaan??)

    maar ik geef je gelijk het is idd engXD
    xx ilse

    Het bestand is te groot, dus ik stuur straks een link n__n


    all I want for christmas is a girlfriend

    http://jeneusofzo.hyves.nl
    Daar staan de foto's op.
    Ik zet ze zo op een publieke hyves, zodat jullie allemaal kunnen zien


    all I want for christmas is a girlfriend

    http://quizletters.hyves.nl/
    Hier staan ze alle drie op.


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Geesten kun je juist WEL op foto's zien -.-
    En chajaaa ik wil ze zieen ;O

    Ze staan op mn hyves n__n


    all I want for christmas is a girlfriend

    Kijk Maa in mijn foto boek Is ook foto met geest en is nie bwerkt