• HAPPY BIRTHDAY ASHTON <3 *O*


    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 1:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn vriendin heeft nog een keer duidelijk gevraagd en haar ouders denken er nu nog even over na.... Hmmm :s

    Ik ga vrijdag voor twee kaartjes, en als ik voor 20 mei niemand mee krijg, gaat m'n zusje mee, dus, mocht er vrijdag iemand geen kaartje kunnen krijgen, dan krijgt degene een kaartje van mij :Y)


    'Darling, just hold on'

    Ik ga m'n best doen op 2 kaartjes voor de 20e! Ik ga samen met een van mijn beste vriendinnen maag gaan hoogstwaarschijnlijk staanplaatsen kopen!(H)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 18:31 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    ik ga woensdag voor 2 kaartjes, want

    HIJ MAGGGg


    Spinning around, I'm weightless.


    OMG HAHAHAHAHHA


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:


    OMG HAHAHAHAHHA


    HAHAHHAHAxD


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik had vandaag een bandana in naar school omdat Ash jarig is en iedereen op school keek me raar aan. Op een gegeven moment kon ik mijn lach niet meer inhouden en moest ik keihard lachen!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 18:35 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Whahahahah, whut :o

    Maar goed dat ik een account heb van Ticketmaster, anders had ik die nog speciaal moeten maken xd


    'Darling, just hold on'

    same (':

    omg hij mag en nu moet het woensdag zijn c;


    Spinning around, I'm weightless.

    Bandanaswag (cool)

    Ik had een vlindertje met 'Ashton erbij en iedereen vroeg wie Ashton is :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Gaawsh, ik wil zekerheid :c

    Ashtonished schreef:
    Gaawsh, ik wil zekerheid :c


    zekerheid?


    Spinning around, I'm weightless.

    Jep, ik wil zeker weten of ik mag of niet :c