• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3, 4

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 17:26 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Laten we er even kijken.' Ze klom op een rotsblok en zocht daarna naar een grotere, zodat ze uiteindelijk bovenop het plateau terecht kwam. Het was redelijk plat en het was zeker zo groot als een behoorlijke huiskamer, maar ze vingen hier wel enorm veel wind. Ze keerde zich naar de andere kant, waar het strand eindeloos voort leek te schreiden.
    'Iets beters zullen we niet vinden.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoewel Hugo het eigenlijk te warm vond om te praten, begroette hij toch het meisje dat naast hem was komen zitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nicole was er ook op geklommen. Het waaide hard en de wind was koud, dus een lekkere nacht konden ze wel vergeten, maar het was beter dan niets. 'Dan moet het maar.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het zout water prikte in zijn wonde op zijn arm, maar Killian probeerde het gevoel te negeren. Hij was maar even in het water, waardoor hij dat niet meteen voelde. Hij had zich snel omkleed achter wat struiken en plofte zich neer naast het meisje van gisteren. Ze zat op een klein stuk schaduw die langzaam werd verjaagd door de zon.
    'Wat scheelt er?' vroeg hij haar, waardoor ze hem vragend aankeek. Haar blik verwonderde hem, hij wist niet wat hij van haar moest denken. Lichamelijk zag ze er breekbaar uit, maar die vastberaden blik in haar ogen maakte dat hij wel twee keer nadacht.
    'Ik ben kort van adem.' antwoordde ze kort. En als hij goed luisterde, hoorde hij dat ze een licht piepend geluid maakte. De warmte van de zon werd weer onverdraaglijk en waarschijnlijk had dit meisje er meer last van dan de meesten.
    'Mijn naam is Maeve.' zei ze. Killian stak zijn hand uit, die ze kort aannam om te schudden.
    'Killian.' zei hij zijn naam en even zag hij een glimlach op haar gezicht.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:13 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Marco liet de twee broers alleen en zocht in een houten kastje naar spullen om vuur te maken. Hij vond twee stukken vuursteen en wat droge houtjes en gooide de spullen in een uitgeholde steen. Hij begon hard met de stenen tegen elkaar te schuren en te tikken.
    Het rook al naar warme vuurstenen, maar de vonken bleven weg. 'Kom op maak vuur,' kreunde hij en toen schoot er een paar vonken op het hout en hij blies zo zacht dat het vuur kon aanwakkeren.
    Hij zag dat het langzaam in beweging kwam en een klein vuurtje ontstond in de uitgeholde steen.
    'Zo dat houd ons warm, ik hoop dat dat joch het red,' spak hij tegen Emma.
    Al was zij n hoop totaal verdwenen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Emma keek Marco even aan, maar zag in zijn ogen dat hij ook het ergste vrees. Emma zat nog op de grond, dus kroop ze langzaam naar het vuur toe en probeerde zich warm te houden. Het was namelijk al donler geworden en het werd er niet warmer op.
    'Ik hoop het ook.' zei ze zacht terug. Ze keek beide broers aan, eentje lang er levensloos bij en de andere vol met verdriet. Emma zuchtte, legde zich neer en trok haar knieën op. Haar been deed nog steeds pijn, maar het leek iets minder te zijn. Ze hoopte dat het sneller zou genezen door weer te slapen en sloot haar ogen.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Esau ging gewoon naar Dolly, omdat dat moest.

    'Hoi Ezzy!' Dolly keek hem nieuwsgierig aan. 'Kon je het niet langer zonder mijn aanwezigheid volhouden?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Esau schudde zijn hoofd.
    'Het verblijf hier is afschuwelijk zonder jou, al had ik een pterodactylus om mij gezelschap te houden.'

    'Dat is vast een dinosaurus!' zei Dolly. Ze klopte op het zand naast zit. 'Kom dan, ga zitten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Esau ging in het zand zitten en keek Dolly aan.
    'Blij je weer te zien, Dotje.'

    Dolly keek hem recht in zijn ogen terug aan. 'Dat mag ik hopen.' Ze gaapte en voelde de plotselinge aandrang om te gaan slapen. Daarom legde ze haar hoofd op zijn schouder en keek ze naar het water.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Esau legde wat ongemakkelijk zijn arm om Dolly heen.
    'Het is hier wel mooi hè? Op zich.'

    Ze knikte en sloot haar ogen even. 'Denk je dat Slade nog in leven is? Ik bedoel, natuurlijk is hij nog in leven, maar - denk je het ook?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Eden en Nicole keerden weer terug naar de anderen. De meesten deden nog steeds niet en dat irriteerde Eden, want er was genoeg om te doen.
    'Daar verderop is een rotsplateau,' meldde ze aan Syn en Mitchell. 'Daar spoelen we in ieder geval niet weg straks.'


    Every villain is a hero in his own mind.