• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3, 4

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 17:26 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hopelijk kunnen we straks uitrusten,' zei Mickey, die niet graag stil bleef. Ze zag eigenlijk wel een beetje op naar het moment dat ze even niets hoefden te doen. Dan zou iedereen zich zorgen gaan maken over hun situatie en degenen die iemand hadden verloren zouden waarschijnlijk door verdriet overmand worden. Het was de gelegenheid waarop ruzies zouden oplaaien en alleen de gedachte daaraan vermoeide haar meer dan welke wandeling ooit zou kunnen doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Killian knikte instemmend, het zou waarschijnlijk zijn gedachten enkel op Emma laten afdwalen. Hoe erg hij haar ook miste, zolang hij haar niet vond kon hij haar niet helpen en hij wist ook dat hij ze alleen minder snel zou vinden dan met deze groep. Hij kon enkel hopen dat het goed met haar ging.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Nou mensjes, kom op.^^

    'Je hebt je vriendin zeker nog steeds niet gevonden?' vroeg Mickey zachtjes toen ze hem mistroostig vooruit zag staren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hugo had geen energie meer om zich te verheugen over Edens mededeling dat ze er waren. Hij had geen specifieke verwachtingen gehad, maar had heel stiekem toch wel op een verdwaald hotel gehoopt. Enige teleurstelling diende zich dan ook wel aan toen er niets was dan het zandstrand waar hij al de hele tijd langs had gestruind, begrensd door de jungle. Het enige dat anders was, was een groot rotsplateau waar hij nooit van zijn leven op zou kunnen klimmen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Killian knikte zonder iets te zeggen. Haar missen was zacht uitgedrukt, maar hij dacht nu liever aan andere dingen. Het helpen van Maeve bevoorbeeld, ze zag er verzwakt uit.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Kom op, dikke!' Dolly pakte Hugo vast bij zijn arm. 'We gaan daar bovenop klimmen! Dat is veiliger dan het zandstrand.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hugo slaakte een zucht. 'Ik weet echt niet hoe ik daarop moet komen, Dolly! Daar heb je zo onderhand een takelwagen voor nodig.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik ga helpen,' zei ze enthousiast. Dit was een uitdaging en ze hield wel van uitdagingen. 'Kijk, pak die rots vast. En ik ben heel sterk, hoor. Ik kan zelfs jou wel opvangen.' Hoopte ze. 'En anders helpt Ezzy me wel. Toch Ez?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hugo deed toch maar wat ze zei. Als hij als enige beneden bleef, werd hij vannacht ongetwijfeld opgegeten. Hij pakte de rots vast. 'En nu?' vroeg hij kleintjes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Zet je voet op die andere... nee, eentje hoger... Ja. En nu moet je jezelf optrekken.' Ze vroeg zich af of hij dat kon. Anders moest ze hem misschien maar even gaan ondersteunen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Optrekken?' vroeg Hugo met een angstig stemmetje. 'Ik kan toch nooit honderddertig kilo omhoog krijgen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Natuurlijk wel!' zei Dolly, even kort geïntrigeerd door zijn gewicht. 'Ik help wel.' Ze ging onder hem staan en begon tegen zijn kont aan te duwen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hugo verschoot van kleur toen hij voelde dat ze aan zijn achterwerk zat. Hij werd er zenuwachtig van en hetgeen waar hij doodsbang voor was gebeurde: hij liet van de zenuwen een scheet die duidelijk hoorbaar was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hé stinkie! Schiet eens op!' zei Dolly, die moeite deed om hem niet los te laten door de verschrikkelijk ruikende walm die nu om haar heen hing. 'Voordat je nog meer luchtjes hebt die je met me wilt delen!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Sorry,' murmelde Hugo beschaamd. Het liefste wilde hij door de grond zakken van schaamte, maar daarmee zou hij in zijn val Dolly verpletteren en hij kon haar niet nog meer leed aandoen. Hij probeerde zichzelf op te trekken, maar hij kwam nog geen twee centimeter omhoog. 'Het lukt niet!'

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 13:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.