• Een geheel andere wereld dan die we nu hebben. Iedereen heeft een vaste soulmate en je kan daar niet aan ontkomen. Je hebt een tattoo op je rug en iemand anders heeft een identieke tattoo - jouw soulmate. Maar wat gaat er gebeuren als een groep meiden in aanraking komt op een feestje met een stel criminelen die hun soulmates zijn? De meiden worden ontvoerd en gevangengenomen door de jongens. Gaat de één mee met haar soulmate? Of blijft de ander bij haar beslissing dat ze weigert zijn soulmate te zijn?


    Rollen:
    Jongens:

    - Tyler Elijah Rivello • Bohen
    - Matthew "Matt" Austin Hawkins • Rejects
    - Isaac 'Ice' Reynolds • Druid
    - Hecuba
    - Nathaniel Rhys Reid • q]Sevina[/q]
    - Blaine Maverick Xandres • Dunbar
    - Eliot Marion Reid • Paracosm

    Meiden:
    - Nevaeh Amelia Reed • Amarela
    - Jacelyn Carfelia Anderson • Eighteen
    - Isabel Jadzia Wright • Ladris
    - MichaelClifford
    - Chantelle Irina Del Rio Martinez • Bohen
    - Rose Ariana Westfield • Promisess
    - Iva Emiliya Ognyanov • Astris

    Lijstje:

    Volledige naam:
    Geboortedatum: [18-25 jaar]
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: [Tattoo's behalve jouw echte tattoo zijn uiterst verboden, maar sinds de mannen criminelen zijn is het toegestaan. Bij de meiden niet.]
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Soulmate: [Optioneel.]
    Extra:



    Regels
    • Reserveringen blijven 72 uur staan
    • Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties.
    • Er is een minimum van 200 woorden
    • Meld alsjeblieft wanneer je op vakantie bent, daar kunnen we dan rekening mee houden
    • Het maakt me niet uit wie de nieuwe topics opent.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 20:54 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sevina schreef:
    Shit, zitten de jongens al vol?
    Als er nog een plekje over is, ik wil ook graag! (:


    Volgens mij was er nog een plek vrij, dus dan wordt die voor jou c:


    That is a perfect copy of reality.

    Meh jammer dat hij vol zit :/ (Dan is er eens een leuke, dan zit-ie meteen vol --')

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 9:31 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Meh jammer dat hij vol zit :/ (Dan is er eens een leuke, dan zit-ie meteen vol --')


    HAHAHAH Xanthe. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Ik was gisteren niet thuis :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    (Wie wil mag mijn jongen wel nemen ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    A guy for me then ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga het zo aanpassen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bourne schreef:
    A guy for me then ^^


    Ik zie net pas dat het vol zit, maar als er nog een meisje bijkomt, mag je best een jongen c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik een meisje reserveren? Of zit het al vol?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Eighteen schreef:
    (...)

    Ik zie net pas dat het vol zit, maar als er nog een meisje bijkomt, mag je best een jongen c:
    okay ^^ thanksies


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Promisess schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? Of zit het al vol?


    Heb je enige ervaring met RPG?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bourne schreef:
    (...)okay ^^ thanksies


    Je staat erbij!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)

    Heb je enige ervaring met RPG?


    Ja


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Volledige naam: Matthew "Matt" Austin Hawkins

    Geboortedatum: [18-25 jaar] 19, hij is geboren op 7 Juli.

    Nationaliteit: Matthew is geboren en getogen in Amerika in de staat Louisiana. Voor het grootste deel is hij Amerikaans, maar een klein percentage van zijn bloed is frans. Zo ongeveer 10 procent.

    Uiterlijk: Matt is een gespierde jongen. Overal op zijn lichaam kun je de spieren zien zitten. Hiermee zou ik alles en iedereen kunnen verwonden, hier is hij mentaal alleen niet sterk genoeg voor. Matt heeft bruine haren die hij omhoog zet met behulp van gel. Hij zal dit bijna altijd doen, behalve als hij helemaal ingestort is. Matthew heeft dun vormige bruine ogen. Met deze ogen hoeft hij enkel een zwoele blik te maken en de meisjes liggen voor zijn voeten. Ook zijn lippen helpen hierbij. Zijn volle zachtroze lippen zijn een lust voor ieder meisje en ook hiermee kan hij meisjes verleiden. Dit doet hij echter niet zo vaak.

    Karakter: Matt is een jongen met veel problemen, niet perse door zijn schuld. Voor deze problemen was hij een vrolijke jongen. Natuurlijk was hij wel eens chagrijnig, maar nooit echt verdrietig. Hij genoot van zijn leven zoals een gemiddelde tiener van die leeftijd. Hij flirtte met meisjes en had lol met zijn vrienden; zijn leven was zorgeloos. Toen zijn moeder overleed werd dit anders. Hij trok meer in zichzelf en was prikkelbaarder. Hij praatte niet tegen meisjes, zelfs niet tegen zijn vrienden. Wanneer iemand tegen hem praatte reageerde hij chagrijnig en werd het gesprek snel afgekapt. Langzaamaan bemoeiden zijn vrienden zich niet meer met hem en lieten het maar zoals het was, ze wisten ook niet wat er tegen zouden moeten doen. Stiekem mistte Matt ze wel. Hij lachtte niet meer en had altijd wallen onder zijn ogen. Door alles wat thuis gebeurde was hij vaak moe en daardoor nog prikkelbaarder. Ook was Matt bang dat wanneer hij tegen zijn vrienden praten, hij open zou barsten en al zijn verdriet er uit zou komen en dit wilde hij voorkomen. Nadat Matt van huis weg was gelopen en aan de drugs begon, was hij nog steeds altijd erg moe. Toch ging het "beter". Hij praatte weer met mensen en flirtte weer met meisjes, totdat het omsloeg. Nu is Matt vaak een beetje afwezig. Hij wil niet opvallen, omdat hij weet dat het problemen zal veroorzaken. Hij zegt niet veel en lacht niet.

    Geschiedenis: Matt had een erg fijne jeugd. Hij woonde samen met zijn ouders allebei zijn ouders als enigskind. Matt kreeg vaak wat hij wilde, maar was niet verwend. Zijn ouders hadden hoge banen, dus waren ze niet altijd thuis. Dit vond Matt soms wel jammer, maar hij hing dan gewoon veel rond met zijn vrienden. Er was geen moment dat hij zich echt vervelend voelde of eraan dacht om de misdaad in te gaan. Het begon allemaal toen hij 14 jaar was en er bij zijn moeder kankercellen waren gevonden. Matt schrok hier erg van en ging in plaats van zijn naar zijn vrienden, heel vaak naar zijn moeder. Ondanks al zijn moeite overleed ze toen hij 15 jaar was. Matt had hier veel verdriet van en trok steeds meer naar zichzelf. Hij praatte niet meer met zijn vrienden en sprak nooit meer af met meisjes, wat hij voordat zijn moeder overleed vaak deed. Ook Matthews vader had het erg moeilijk met dit verlies. Hij begon met drinken en hierdoor met het slaan van Matt. Het begon met een woedeuitval, maar verliep op het laatste tot een halve moordpartij. Matt werd hierdoor erg verwond en besloot weg te lopen. Hier kwam hij de jongens tegen en kwam in aanraking met drugs. Hij gebruikte het en liet zijn zorgen zo weggaan. Zijn leven werd weer "beter", totdat hij alles terug moest betalen.

    Soulmate: [Optioneel.] Chantelle Irina Del Rio Martinez

    Extra:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 22:54 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ''Why are you trying so hard to fit in when you were born to stand out?''



    Volledige naam:
    Jacelyn Carfelia Anderson
    Geboortedatum:
    19-1-1994, twintig jaar.
    Nationaliteit:
    Engelse. Ze is geboren in Chesire.
    Uiterlijk:
    Jace heeft prachtige lange bruine lokken die tot haar borsten komen gepaard met bruine ogen. Haar lengte is niet erg lang - zo''n 1.70, maar gecompenseerd door de hakken die ze zo nu en dan draagt heeft ze dan wel de lengte van de andere meiden. Jace's figuur is vrij slank, maar je ziet toch haar vrouwelijke rondingen naar voren komen. Haar kledingstijl is over het algemeen gewoon normaal casual - een overhemd, jeans en een paar laarzen, maar als ze naar een feest of naar een club gaat, gaat ze zich toch wel optutten voor de nacht.
    Karakter:
    Jace is een wispelturig iemand, het ene moment is ze erg humeurig en dan is ze opeens erg blij. Al probeert ze wel elke keer erg blij te doen en het faalt meestal. Het duurt wel een tijdje voordat je kan voorspellen wat Jace gaat doen of zeggen, haar karakter is vrij ingewikkeld om in één dag te leren kennen. Het is vrijwel altijd dat ze erg sarcastisch tegen vreemden doet, dat is omdat ze niet snel mensen vertrouwt en ook niet echt iemand is die snel vrienden wilt maken - ze heeft dan ook liever een kleine hechte vriendengroep met mensen die ze al vrij lang kent. Aan de andere kant, als Jace wat glaasje alcohol heeft geconsumeerd is ze een geheel ander persoon dan dat eigenlijk echt is. Ze kan dan erg arrogant uit de hoek komen en een hele grote mond hebben.
    Geschiedenis:
    Jace is geboren in Chesire, Engeland in een gelukkig gezin met één oudere zus en een gelukkig getrouwd stel als ouders. Alles begon echter te draaien toen haar vader overleed door een auto-ongeluk. Ze was toen dertien en ze zat echt maanden in haar kamer opgesloten te huilen. Niet alleen te huilen, maar ook te denken. Wat zou er nu gebeuren nu haar vader er niet meer was? Jace ging wel naar zijn begrafenis, maar verder was ze niet het huis uitgegaan in drie maanden. Jace's moeder besloot om haar thuis les te geven, maar dan met een leraar. Het ging een paar jaar goed, tot ze zeventien was. Ze zag haar moeder en haar leraar geslachtsgemeenschap hebben. Jace flipte en schreeuwde dat het verraad tegenover haar vader was en liep weg van huis. In een bar kreeg ze een joint van iemand in haar handen gedrukt en die had ze zonder erbij na te denken aangestoken. Verder was er niet echt iets gebeurd, alleen dat ze nu wel rookt - geen drugs, dat was een vergissing. Ze probeert nu er maar het beste ervan te maken en doet een studie Economie aan de universiteit. Jace probeert zo min mogelijk aan haar verleden te denken en probeert meer aan haar toekomst te denken.
    Soulmate: Blaine Maverick Xandres
    Extra:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 17:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.