• Een geheel andere wereld dan die we nu hebben. Iedereen heeft een vaste soulmate en je kan daar niet aan ontkomen. Je hebt een tattoo op je rug en iemand anders heeft een identieke tattoo - jouw soulmate. Maar wat gaat er gebeuren als een groep meiden in aanraking komt op een feestje met een stel criminelen die hun soulmates zijn? De meiden worden ontvoerd en gevangengenomen door de jongens. Gaat de één mee met haar soulmate? Of blijft de ander bij haar beslissing dat ze weigert zijn soulmate te zijn?


    Rollen:
    Jongens:

    - Tyler Elijah Rivello • Bohen
    - Matthew "Matt" Austin Hawkins • Rejects
    - Isaac 'Ice' Reynolds • Druid
    - Hecuba
    - Nathaniel Rhys Reid • q]Sevina[/q]
    - Blaine Maverick Xandres • Dunbar
    - Eliot Marion Reid • Paracosm

    Meiden:
    - Nevaeh Amelia Reed • Amarela
    - Jacelyn Carfelia Anderson • Eighteen
    - Isabel Jadzia Wright • Ladris
    - MichaelClifford
    - Chantelle Irina Del Rio Martinez • Bohen
    - Rose Ariana Westfield • Promisess
    - Iva Emiliya Ognyanov • Astris

    Lijstje:

    Volledige naam:
    Geboortedatum: [18-25 jaar]
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: [Tattoo's behalve jouw echte tattoo zijn uiterst verboden, maar sinds de mannen criminelen zijn is het toegestaan. Bij de meiden niet.]
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Soulmate: [Optioneel.]
    Extra:



    Regels
    • Reserveringen blijven 72 uur staan
    • Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties.
    • Er is een minimum van 200 woorden
    • Meld alsjeblieft wanneer je op vakantie bent, daar kunnen we dan rekening mee houden
    • Het maakt me niet uit wie de nieuwe topics opent.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 20:54 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Promisess schreef:
    (...)

    Dit is een hoofdstukje van een van mijn story's

    Dit is een stukje van een Divergent RPG:

    Ik kijk in de spiegel, ik zie een meisje. Er lopen grote tranen uit haar donkere ogen. Een straaltje bloed loopt als een rivier van haar neus tot haar kin. Ik hoor het gebonk op de deur. Van zijn vuisten. Ik wil schreeuwen dat hij weg moet gaan, dat hij me met rust moet laten. Maar ik weet dat dat precies het tegenovergestelde effect zal hebben. Veel mensen zouden haar een lafaard noemen, niet Dauntless waardig. Maar ik kan je vertellen dat je in dit soort situaties niet weet wat je moet doen. Dat als je terug slaat jezelf alleen maar meer pijn doet. Het gebonk wordt harder en hij begint te tieren. Wanneer ik niet reageer stopt hij met bonken.
    "Flore, kom naar buiten. Alstjeblieft" zegt hij met een mierzoete stem in poging om me over te halen. Ik gooi de deur open en begin snel weg te lopen. Ik heb vanmiddag mijn test en ik wil dat niet laten verpesten door hem. Niet dat hij het nog erger kan maken, maar ik wil me gewoon voorbereiden om de rest van mijn leven bij hem te moeten zijn. Er komt zeker weten Dauntless uit. Ik wil niet naar hem toe, ik wil weg van hem vluchten. Maar vluchten kan niet, als het prooi vlucht maakt het het alleen maar leuker voor de jager.


    Als je even in haar topic historie had gekeken had je gezien dat ze vaker heeft rpg'd, of hoe je dat dan ook zegt. Niet onaardig bedoelt, maar ik vind dit niet echt aardig.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het spijt me Promisess. Ik had niet echt de tijd om te kijken in je topic historie en te kijken of je al mee hebt gedaan aan RPG's. Je staat erbij. Sorry Astris!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    Het spijt me Promisess. Ik had niet echt de tijd om te kijken in je topic historie en te kijken of je al mee hebt gedaan aan RPG's. Je staat erbij. Sorry Astris!


    Geeft niet hoor :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Okay, great. Voor niks al naar een uiterlijk aan het zoeken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Volledige naam: Rose Arianna Westfield.
    Geboortedatum: 19 jaar, verjaard op 23 augustus.
    Nationaliteit: Amerikaanse.
    Uiterlijk: Rose heeft lang donkerblond haar wat ze meestal los heeft hangen. Ze heeft grote ogen die blauw gekleurd zijn en omringd door een volle laag wimpers. Over haar neus is ze niet tevreden, ze vindt hem niet goed bij de rest van haar gezicht passen. Ze heeft volle roze lippen en rechte tanden doordat ze vroeger een beugel heeft gehad. Haar kledingstijl is casual, ze draagt vooral broeken en shirtjes die meestal de kleuren grijs, wit, zwart of blauw hebben. Met haar 1,73 is ze niet de allerlangste maar kun je haar ook niet klein noemen. Rose is smal gebouwd met smalle schouders en smalle heupen, haar benen zijn lang in verhouding met de rest van haar lichaam en daar is ze blij mee. Haar borsten mochten wat haar betreft wel wat groter zijn maar ze wilt geen plastische chirurgie ondergaan. Haar schoenmaat is maat 40 en dat vind ze vreselijk omdat ze ze veel te groot vind, daarom wurmt ze haar voeten ook vaak in te kleine schoenen waardoor ze vervolgens dagen daarna pijn aan haar voeten heeft.
    Karakter: Rose is niet altijd heel aardig tegen sommige mensen, eerder onaardig. Ze kiest echt mensen uit die ze mag en de rest boeit haar niets, daardoor wordt ze vaak gezien door buitenstaanders als een bitch maar tegen de mensen waarvan ze houdt is ze echt heel aardig. Rose heeft echt idealen, ze weet precies wat ze wil en doet er alles aan om dat te bereiken. Ze is niet een persoon wat haar gevoelens zomaar op tafel legt, je moet je best doen om wat los te krijgen uit haar. Rose laat de mensen niet over zich heen lopen, ze kan heel bot uit de hoek komen en wanneer je iemand kwetst waar ze van houdt heb je een groot probleem met haar. Tegen buitenstaanders doet ze arrogant en gemeen en je moet echt door haar heen kijken om te zien hoe aardig ze is. Rose heeft nogal snel de neiging om te liegen en dingen mooier te maken dan ze zijn omdat ze niet wilt dat mensen haar zielig vinden of haar als een watje gaan beschouwen. Rose heeft een grote eigen wil, ze laat zich niet zomaar door anderen overhalen en wanneer ze eenmaal haar oog op een doel heeft gezet is ze er niet meer af te halen. Het grootste probleem aan Rose is dat ze vaak mensen kwetst en daardoor langzaam mensen kwijtraakt, aan het begin heeft ze dat nog niet door, ze heeft het pas door als het te laat en onomkeerbaar is. Rose heeft een hoog beeld van de meeste mensen, daarom is ze ook vaak teleurgesteld als ze niet aan dat beeld kunnen voldoen.
    Geschiedenis: Rose was vroeger een vrolijk meisje, ze had veel vriendinnen en haar ouders behandelden haar goed. Daar kwam verandering in toen haar moeder overleed, haar vader raakte aan de drank en begon haar te slaan in dronken buien. Ze voelde zich door niemand begrepen en durfde het tegen niemand te vertellen omdat ze het een keer had verteld tegen een 'vriendin' en die heeft haar vervolgens in de steek gelaten en gezegd dat ze een aansteller was. Haar cijfers gingen achteruit en op school merkten ze ook dat er iets met haar aan de hand was, maar niemand kwam in actie. Rose sloot zichzelf s'middags op in haar kamer om er s'ochtends weer uit te komen om naar school te gaan. Ze probeerde haar blauwe plekken zo goed mogelijk te verbergen alleen kwamen een paar mensen uit haar klas achter haar blauwe plekken, ze begonnen haar ermee te pesten. Rose voelde zich nog minder begrepen en ging soms hele dagen niet naar school. Haar vader merkte het niet want hij was of altijd dronken of lag met een kater in bed. Een lerares van Rose merkte op dat ze vaak alleen zat en dat ze vaak ongeoorloofd afwezig was, ze vroeg aan Rose wat er aan de hand was en Rose kon zich niet meer inhouden, ze vertelde haar het hele verhaal en haar lerares luisterde er vol begrip naar. Gelijk na het gesprek heeft haar lerares de kinderbescherming gebeld en die hebben haar opgehaald, zonder waarschuwing, opeens stonden ze voor de deur en werd ze meegenomen. Haar vader heeft ze nooit meer gezien sinds die dag. Rose werd in een pleeggezin gestopt van twee mensen die geen kinderen konden krijgen, ze behandelden haar als haar eigen dochter maar toch voelde Rose zich nog steeds depressief. Haar pleegouders besloten dat het tijd was voor een nieuw begin en besloten haar naar een nieuw pleeggezin te sturen ver weg hiervandaan, daar voelde ze zich wel thuis en is daar gebleven tot nu.
    Soulmate: Wie wilt?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:56 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Als Astris een meisje zou mogen – zou ik graag een jongen willen (om alles in verhouding te krijgen).
    Dit lijkt me namelijk echt een super leuke RPG.


    Ik weet niet wie ik als FC wil :'D


    El Diablo.

    Bohen schreef:
    Ik weet niet wie ik als FC wil :'D
    Ik ben ook aan het twijfelen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)Ik ben ook aan het twijfelen :'D


    FC??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    FC??
    Faceclaim


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)Faceclaim


    oh :$

    Ik heb Kristina Bazan :S

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:38 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Bourne schreef:
    (...)Faceclaim



    Ik FC Taissa Farmiga alvast. :Y) Ik zal d'r zo invullen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hmh, ik doe gewoon Mario Rodriguez ^^
    Latinos are so cute o.o


    El Diablo.

    Set your goal. Aim. Strike.
    • • •


    Volledige naam: Blaine Maverick Xandres


    Geboortedatum: 25, 8 september
    Nationaliteit: Amerikaan
    Uiterlijk: Blaines meest opvallende kenmerken zijn zijn vuilblonde haar en zijn grijsblauwe ogen. Zijn ogen laten hem er puppyachtig uitzien en dat misleid soms wel eens. Zijn haar is halflang tot vrij lang, voor een man toch en hij doet er weinig tot niets mee, een nonchalante look dus. Hij is ook vrij groot met 189 centimeter lengte, maar hij vindt het ook belachelijk dat hij net geen 190 centimeter is. Hij laat ook af en toe een licht baardje en een snor staan, maar als het slordig wordt doet hij het weer af. Naast schattig zijn Blaines ogen ook een verleidingsmiddel, waar hij vrouwen mee aan het haak slaat. Hij straalt meestal rustigheid uit en oogt altijd goedgezind en vriendelijk, maar vaak is dit schijn en is dat niet. Hij heeft normale wenkbrauwen, maar zijn neus valt wel een beetje op. Die heeft namelijk een zeer smalle neusbrug, maar vrij brede neusvleugels. Ook zijn jukbeenderen vallen op, maar zijn kaaklijn dan weer minder. Zijn stem is ook vrij hees, dit komt omdat hij een tijdje gerookt (zie geschiedenis). Hij heeft ook enkele denkrimpels op zijn voorhoofd, maar voor de rest is zijn huid gaaf en onbeschadigd. Tatoeages heeft hij niet, noch enige vorm van lichaamsversiering, met uitzondering van de grote op zijn rug.

    Zijn kledingstijl is jong en modieus, vrij rebels ook.
    FC: Garrett Hedlund
    Karakter: Blaine is een echte avonturier en dat straalt hij ook uit. Hij gaat ook niet veel uitdagingen uit de weg, alleen als hij weet dat het echt levensgevaarlijk is, maar dan zou hij het nog overwegen. hij heeft ook een heel dominant karakter en wil dus vaak ook de baas spelen, maar hij moet echter wel af en toe eens inbinden. Ook is hij iemand die gemakkelijk geïrriteerd en kwaad is, je hebt hem daarom liever niet tegen je. Hij is ook iemand die altijd uit is op wraak, omdat hij wil terugdoen wat mensen met hem doen, of toch laten voelen wat hij voelde. Hij kan zich op sommige momenten ook heel arrogant gedragen, maar niet de hele tijd hij heeft echt periodes waarin hij dit doet. Vaak ook om mensen te intimideren of, in sommige gevallen, mensen te imponeren. Hij neemt ook wel gemakkelijk mensen in vertrouwen, maar kan die ook even snel weer afstoten. Hij verteld ook niet alles aan iedereen omdat hij zich daar kwetsbaar bij voelt. Blaine heeft ook zeker een grote mond en die hoor je hem ook vaak gebruiken. Niets liever dan sarcastische opmerkingen in anderen hun gezicht gooien.

    Een probleem met mensen doden heeft hij ook niet echt, hij doet het echter niet voor zijn plezier, hij doet wat er gedaan moet worden, niet meer niet minder. Als hij wil kan hij ook heel overtuigend zijn uit zichzelf, maar als mensen niet meewerken gaat hij druk zetten en soms niet op de meest aangename manieren. Zijn humor is eerder grof en kwetsend, daar wil je liever niet ten prooi aan vallen. Je maakt hem ook liever niet kwaad want hij is nogal licht ontvlambaar en gaat er dan ook op slaan, op eender wie en hij denkt er ook niet bij na. Hij heeft ook vaak nergens spijt van en hij kent geen schaamte. Dit laatste zorgt voor een groot ego, een hoog zelfbeeld en veel zelfvertrouwen. hij laat ook altijd duidelijk merken dat hij er is door zijn luidruchtig gedrag en zijn luide spreekvolume. Hij is ook altijd te vinden bij een gevecht, er langs of er in, hangt van de situatie af. Ook komt hij op voor zijn bondgenoten en zal ook in de problemen komen voor hen, al moet hij daar mensen voor doden. Blaine is ook oplettend doordat zijn zintuigen zicht en gehoor zijn uiterst goed ontwikkeld zijn, vaak hoort en ziet hij dan ook alles.

    Het is voor hem ook een hekelpunt als mensen over hem praten achter zijn rug, dat kan hij echt niet hebben. Daarbovenop is hij ook iemand die alles uitzoekt tot op de bodem als er iets wat mysterieus is en het hem niet bevalt. Vaak vindt hij ook veel dingen verdacht en hij zoekt vaak overal iets achter, ook als er niets is. Het is eigenlijk een lichte verslaving van hem. Hij heeft ook een paar autistische trekjes, zo komt hij bijvoorbeeld altijd stipt op tijd en hij kan het niet hebben als dat niet zo is.
    Geschiedenis: Blaine is als baby aan de deur van een weeshuis achtergelaten in een mandje. Maar het werd al snel duidelijk dat armheid niet het probleem was bij de ouders want ze hadden hem op een bed van een miljoen dollar gelegd. Hij was dus een ongewenst ongelukje, of ja toch niet volledig gewenst. Vanaf het moment dat hij zes werd, begonnen ze hem in het weeshuis een beetje te pesten. Maar hij ging er niet aan onderuit, integendeel. Op zijn veertiende begon hij terug te vechten. Hij wist zelf ook goed genoeg dat hij eruit werd gepikt omdat hij klein en zwak was geweest. Toen hij echter zijn eerste groeispurt had gehad, bloeide hij open. Hij ontdekte zijn kracht. Tot zijn zeventiende heeft hij in het weeshuis gewoond. Gehard door zijn medebewoners is hij op straat beland, met zijn miljoen dollar meegepikt natuurlijk. Hij heeft er zich een motor mee gekocht (valse papieren) en vertrokken. Hij is ook beginnen stelen, iets wat ze in het weeshuis constant bij elkaar deden. Ook is hij gestart met roken, maar daar is hij uiteindelijk toch mee gestopt. Ondertussen leeft hij nog altijd vaak van het stelen en oplichten, hij hoeft het echter niet meer alleen te doen en eigenlijk is hij daar best blij mee.
    Soulmate: Jacelyn Carfelia Anderson | Tattoo
    q]Eighteen[/q
    Extra:Hij bezit een zwarte Ducati Diavel waar hij erg op gesteld is. Hij kan het ook niet hebben als iemand er aan zit zonder zijn toestemming, dat is vragen om problemen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 1:09 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Promisess schreef:



    Volledige naam: Rose Arianna Westfield.
    Geboortedatum: 19 jaar, verjaard op 23 augustus.
    Nationaliteit: Amerikaanse.
    Uiterlijk: Rose heeft lang donkerblond haar wat ze meestal los heeft hangen. Ze heeft grote ogen die blauw gekleurd zijn en omringd door een volle laag wimpers. Over haar neus is ze niet tevreden, ze vindt hem niet goed bij de rest van haar gezicht passen. Ze heeft volle roze lippen en rechte tanden doordat ze vroeger een beugel heeft gehad. Haar kledingstijl is casual, ze draagt vooral broeken en shirtjes die meestal de kleuren grijs, wit, zwart of blauw hebben. Met haar 1,73 is ze niet de allerlangste maar kun je haar ook niet klein noemen. Rose is smal gebouwd met smalle schouders en smalle heupen, haar benen zijn lang in verhouding met de rest van haar lichaam en daar is ze blij mee. Haar borsten mochten wat haar betreft wel wat groter zijn maar ze wilt geen plastische chirurgie ondergaan. Haar schoenmaat is maat 40 en dat vind ze vreselijk omdat ze ze veel te groot vind, daarom wurmt ze haar voeten ook vaak in te kleine schoenen waardoor ze vervolgens dagen daarna pijn aan haar voeten heeft.
    Karakter: Rose is niet altijd heel aardig tegen sommige mensen, eerder onaardig. Ze kiest echt mensen uit die ze mag en de rest boeit haar niets, daardoor wordt ze vaak gezien door buitenstaanders als een bitch maar tegen de mensen waarvan ze houdt is ze echt heel aardig. Rose heeft echt idealen, ze weet precies wat ze wil en doet er alles aan om dat te bereiken. Ze is niet een persoon wat haar gevoelens zomaar op tafel legt, je moet je best doen om wat los te krijgen uit haar. Rose laat de mensen niet over zich heen lopen, ze kan heel bot uit de hoek komen en wanneer je iemand kwetst waar ze van houdt heb je een groot probleem met haar. Tegen buitenstaanders doet ze arrogant en gemeen en je moet echt door haar heen kijken om te zien hoe aardig ze is. Rose heeft nogal snel de neiging om te liegen en dingen mooier te maken dan ze zijn omdat ze niet wilt dat mensen haar zielig vinden of haar als een watje gaan beschouwen. Rose heeft een grote eigen wil, ze laat zich niet zomaar door anderen overhalen en wanneer ze eenmaal haar oog op een doel heeft gezet is ze er niet meer af te halen. Het grootste probleem aan Rose is dat ze vaak mensen kwetst en daardoor langzaam mensen kwijtraakt, aan het begin heeft ze dat nog niet door, ze heeft het pas door als het te laat en onomkeerbaar is. Rose heeft een hoog beeld van de meeste mensen, daarom is ze ook vaak teleurgesteld als ze niet aan dat beeld kunnen voldoen.
    Geschiedenis: Rose was vroeger een vrolijk meisje, ze had veel vriendinnen en haar ouders behandelden haar goed. Daar kwam verandering in toen haar moeder overleed, haar vader raakte aan de drank en begon haar te slaan in dronken buien. Ze voelde zich door niemand begrepen en durfde het tegen niemand te vertellen omdat ze het een keer had verteld tegen een 'vriendin' en die heeft haar vervolgens in de steek gelaten en gezegd dat ze een aansteller was. Haar cijfers gingen achteruit en op school merkten ze ook dat er iets met haar aan de hand was, maar niemand kwam in actie. Rose sloot zichzelf s'middags op in haar kamer om er s'ochtends weer uit te komen om naar school te gaan. Ze probeerde haar blauwe plekken zo goed mogelijk te verbergen alleen kwamen een paar mensen uit haar klas achter haar blauwe plekken, ze begonnen haar ermee te pesten. Rose voelde zich nog minder begrepen en ging soms hele dagen niet naar school. Haar vader merkte het niet want hij was of altijd dronken of lag met een kater in bed. Een lerares van Rose merkte op dat ze vaak alleen zat en dat ze vaak ongeoorloofd afwezig was, ze vroeg aan Rose wat er aan de hand was en Rose kon zich niet meer inhouden, ze vertelde haar het hele verhaal en haar lerares luisterde er vol begrip naar. Gelijk na het gesprek heeft haar lerares de kinderbescherming gebeld en die hebben haar opgehaald, zonder waarschuwing, opeens stonden ze voor de deur en werd ze meegenomen. Haar vader heeft ze nooit meer gezien sinds die dag. Rose werd in een pleeggezin gestopt van twee mensen die geen kinderen konden krijgen, ze behandelden haar als haar eigen dochter maar toch voelde Rose zich nog steeds depressief. Haar pleegouders besloten dat het tijd was voor een nieuw begin en besloten haar naar een nieuw pleeggezin te sturen ver weg hiervandaan, daar voelde ze zich wel thuis en is daar gebleven tot nu.
    Soulmate: Wie wilt?


    Ik heb Rose afgemaakt, is ze goed zo?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."