• Helleeeeuuuww iedereen!

    Laatst was ik dus naar een informatieavond geweest van mijn nieuwe school. We kregen informatie te horen over de opleiding doktersassistente. We hebben gelijk een boekenlijst meegekregen. Verder hebben ze niks gezegd over wanneer je de boeken nou moet bestellen, en ik ben t helemaal vergeten te vragen want alles leek zo duidelijk. Mijn vraag was dus, hoe hebben jullie dit gedaan? En kocht je nieuwe of tweedehandsboeken? En waar deed je dat? Ik vind t nogal duur om nieuwe boeken te kopen aangezien t financieel niet helemaal lekker gaat.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tweedehands, op Bol.com of Marktplaats. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je koopt ze en dan kom je erachter dat je ze toch nooit gaat gebruiken. :Y)

    Als ik jou was, zou ik rondkijken op andere sites waar ze het tweedehands aanbieden. Via de website waar je ze moet bestellen krijg je ze toch nooit tweedehands.


    Your make-up is terrible

    Ja dat vraag ik me eigenlijk ook wel af voor Helpende zorg en welzijn. Hoorde dat je bijna alles op de laptop moet doen, maar ik denk dat ik ook vast nog wel boeken nodig zou hebben, toch? o.o
    Ik hoop dat ze snel een brief sturen met een lijst wat ik nog moet hebben. Straks ben ik te laat met bestellen/kopen en zit ik weer de eerste weken zonder boeken
    ><


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Ik heb ze toen nieuw gekocht omdat mijn opleiding zei dat er anders delen in zouden missen en blablabla, maar als ik jou was zou ik ook gewoon voor tweedehands kijken, want nieuwe boeken zijn zo achterlijk duur. En je gebruikt de helft inderdaad niet.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 11:47 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kan nergens tweedehands boeken vinden van mijn opleiding -.-
    Wij moesten onze boeken online aanvragen via studieboekencentrale.nl


    Alleen maar tranen van geluk

    Welke boeken heb je nodig? Ik kan wel even voor je gaan zoeken :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik ben afgelopen maandag naar een info bijeenkomst geweest, en hier werden we gelijk geholpen met boeken bestellen. Wij bestelden ze bij Van Dijk, ofzoiets.
    Overigens heb ik dus geen ervaring met tweedehands, etc. Ik neem aan dat je de boeken die je moet kopen, wel nodig zal hebben.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Promisess schreef:
    Welke boeken heb je nodig? Ik kan wel even voor je gaan zoeken :)


    Boeken
    ISBN nummer/boek nummer
    Anatomie & fysiologie (3e druk) - 9789031346721
    Inleiding Medische kennis (1e druk) - 9789031349487
    Medische kennis (1e druk) - 9789031349371
    Handboek organisatie van de huisartsenpraktijk (1e druk) - 9789031362257
    Werkprocessen in polikliniek en sociale gezondheidszorg (2e druk) - 9789031347469
    NHG Triagewijzer - 9789031354429
    Zakwoordenboek der geneeskunde Coëlho (30e druk) - 9789062287550
    Verpleegtechnisch handelen voor doktersassistenten (1e druk) - 9789031387380
    Geneesmiddelenkennis voor de doktersassistenten (4e druk) - 9789031361717
    Professionele communicatie en beroepshouding (2e druk) - 9789031349531
    NU Nederlandse leerwerkboek deel A en deel B (incl online licentie) - 9789001825690
    Vlekkeloos Nederlands Taalbeheersing B2 - 9789077018309
    NU Engels 3-4 leerwerkboek A+B+online licentie - 9789001830878
    Startrekenen 3F A+B - 9789490998899

    Heeft niemand 1 van deze boeken? xD

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 14:49 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Waar ga je studeren?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Waar ga je studeren?


    Roc mondriaan in Den Haag :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Bij vandijk kan je bestellen maar kweet niet of dat ook tweedehands is


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Bij vandijk kan je bestellen maar kweet niet of dat ook tweedehands is


    Dan kijk ik daar maar eens, dankjewel!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    En iedereen bedankt! ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    als anatomie en fysiologie door Martini en Bartholomew is, heb ik die. Erg fijn (maar reteduur) boek, ik hou hem ondanks dat ik van richting verander :-)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.