• Hectiek to the max. Dit gaat allemaal zo snel dat ik geen tijd heb om geestelijk bij dingen stil te staan.
    Ten eerste; op school hebben we heel lange dagen gemaakt om de eindpitch van ons project voor te bereiden. En met lange dagen doel ik van 9 tot half 6. Daarnaast zou 't nog de kwestie zijn of ik al dan niet naar m'n pa zou gaan begin deze vakantie, heb ik twee onderdelen te herkansen (die ik bij dezen ga falen), een sollicitatiegesprek en hiervan hangt af of de plannen in de vakantie (wanneer ik dus weg zou gaan naar Turkije nu wel of niet doorgaan).
    Dus gister hebben we een kaartje Turkije geboekt voor de 11de juli, ofwel drie hele dagen om geestelijk te wennen dat ik alleen met 't vliegtuig weg ga (een normaal mens heeft hier op z'n minst een paar maanden voor), vandaag het sollicitatiegesprek gehad (crap, don't even ask) en nog twee dagen om een verjaardag, familiebezoek en een driedaagse citytour af te zeggen omdat ik dus naar Turkije ga.

    Holy shit, it's one big rollercoaster ride! Geniet van je vakantie mensen!

    Oh. En ik moet nog naar de kapper.

    - S.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 15:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je haar maar goed zit! :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat is inderdaad wel erg veel, maar misschien kan je het allemaal een plekje geven als je eenmaal in Turkije bent (:


    26 - 02 - '16