• Nummer 25! ;o.
    Hoi! Naast dat je je anime/manga lijst kan opgeven kan je nu ook je drama lijst opgeven!

    Otaku meeting
    Al een tijd lang is het idee door de topics heen gegaan, maar nu is er eindelijk ook een topic van gemaakt! (Ok tijdje geleden al)
    Klik, << Daar is het topic ;d. We zijn alleen nog steeds niet over de datum uit..
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.

    Join us! ;D
    17- Impavid (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - Yokubo (Sharon) - 19 - MAL
    29 - Maka (Eva) - 14
    30 - Amaimon (Jeffrey) - 20
    31 - Pabu (Fanny) - 14
    32 - xLenox (Lenox) - 16 - Animeplanet
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird - MDL
    4- Hibiya (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18 - MAL
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 15 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Ichigox (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL



    In de volgende spoiler staan wat nieuwe animes van dit seizoens. Zijn er nieuwe animes (of die nog bezig zijn) die je er bij wilt hebben? Vertel op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Ao Haru Ride
    Re: Hamatora

    Dinsdag:

    Woensdag:
    Love Stage!
    Free!
    Bakumatsu Rock

    Donderdag:
    Kuroshitsuji
    Zankyou no Terror
    Tokyo Ghoul
    Glasslip
    Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita

    Vrijdag:
    Tokyo ESP

    Zaterdag:
    Sword Art Online 2
    Barakamon
    Fairy Tail,

    Zondag:
    Akame ga Kill!
    DRAMAtical Murder
    Haikyuu!!
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal
    ---
    De volgende anime verschilt het op welke dag het komt.. Meestal op dinsdag maar het is ook al voorgekomen dat hij er pas donderdag was
    M3: Sono Kuroki Hagane




    Rechts boven: Barakamon
    Links boven: Tokyo Ghoul
    Rechts onder: Glasslip
    Links onder: Akame ga Kill

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 20:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Free;
    Yeah, dat dacht ik inderdaad ergens ook wel, maar het was nog steeds zo zielig en alles. ;w; Je bedoelt die laatste lach van Rei? Dat was zo cute adlfjalf. D:


    Ben ik trouwens de enige die rare dingen dacht toen Sousuke en Rin het erover gingen hebben dat ze allebei liever bottom hadden? (cat)

    Love Stage;
    Volgens mij is het eerste probleem meer dat Izumi het niet durft te accepteren en shit en draait het in dat tweede gedeelte om omdat Ryouma z'n herinneringen kwijt is... Maar ik vind het juist zo mooi als de hoofdpersoon er ook voor vecht in van die yaoi/shounen ai verhalen, want het is zo vaak dat die ander zichzelf boven op de hoofdpersoon smijt en dat diegene er niet veel aan kan doen en alles. :'D
    Ik hoop ook echt op een seizoen twee, nu al. :'D

    @Je 2e post eerst ff; JA dat! Ik bedoelde precies dat! en daarvoor toen bij de training daarvoor toen Makoto zei dat hij niet toeliet dat Rei wegging toen zat ik van; Oh nu krijg je het Rei ;o..Mamakoto komt er aan.

    Oh en natuurlijk was je niet de enige die aan verkeerde dingen dacht :'D ik zat al beetje van; Gaan jullie het doen op de onderste of bovenste bed.. Toen pas bedacht ik me dat ze het over het bottom bed had.. en niet wat ik dacht..
    Yeah dat lach ;o. Ik ga dat lach ergens als foto gebruiken ik weet nog niet wat.. Skype heb ik nog steeds Haruka.. OH misschien kick ;o.. Daar zocht ik nog steeds 1 voor ;o.. of whatssapp..


    Love Stage;
    Was er ook niet een probleem dat ze hadden met tijd? dat Ryouma het druk had, en ergens zijn mobiel geloof ik ook stuk ging en dat Izumi dacht dat Ryouma hem niet meer wilde of zo.
    Trouwens wat vind jij van Shougo's stem?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    @Je 2e post eerst ff; JA dat! Ik bedoelde precies dat! en daarvoor toen bij de training daarvoor toen Makoto zei dat hij niet toeliet dat Rei wegging toen zat ik van; Oh nu krijg je het Rei ;o..Mamakoto komt er aan.

    Oh en natuurlijk was je niet de enige die aan verkeerde dingen dacht :'D ik zat al beetje van; Gaan jullie het doen op de onderste of bovenste bed.. Toen pas bedacht ik me dat ze het over het bottom bed had.. en niet wat ik dacht..
    Yeah dat lach ;o. Ik ga dat lach ergens als foto gebruiken ik weet nog niet wat.. Skype heb ik nog steeds Haruka.. OH misschien kick ;o.. Daar zocht ik nog steeds 1 voor ;o.. of whatssapp..


    Love Stage;
    Was er ook niet een probleem dat ze hadden met tijd? dat Ryouma het druk had, en ergens zijn mobiel geloof ik ook stuk ging en dat Izumi dacht dat Ryouma hem niet meer wilde of zo.
    Trouwens wat vind jij van Shougo's stem?


    Ik weet dus serieus niet meer wie mijn favoriet van Free! is. :'D Dat is echt een probleem. :'D Nah, ik blijf denk ik gewoon bij Haru, want Haru vond ik meteen het leukste al vanaf seizoen één. :Y) Maar ik vind Makoto ook zo leuk, en Nagisa en Rei nu ook steeds meer, en Momotarou is ook al zo leuk. D: Meeeeh. D:
    Free zit ook echt gewoon vol fanservice hè. :') Volgens mij weten die mensen gewoon dat heel Tumblr fangirlt (of boyt...) over Sousuke en Rin en BAM ze liggen ineens bij elkaar op de kamer en gaan over bottom dingen praten zodat iedereen kan gaan fantaseren over hoe ze bij elkaar in bed liggen aangezien ze ook lekker open laten wie nu welk bed krijgt. :') of je hebt mensen zoals ik die over andere tops en bottoms na gaat denken. XDWaarom zouden ze van kamer wisselen? Zoveel reden is er niet toe. :'D
    En dat gedoe met wat Sousuke over Rins gevoelens voor Haru zei in de vorige episode... Daar kun je ook best wel over door gaan denken en schijnbaar kom je dan een heel eind, omdat wat in het Japans gezegd wordt er vrij dichtbij ligt dat Sousuke eigenlijk zegt dat Rin verliefd op hem is en hij ontkent het ook niet. :')
    Niet dat ik klaag... Maar Free is wel echt een fanservice bom. :') Ze zitten iedere keer zo dicht bij het randje, maar gaan er niet overheen. >< Ik bedoel, Nagisa en Rei zijn best wel obvious nu, vooral van Nagisa's kant, maar toch laten ze het net niet toe. :')
    Oh well...

    Oh, en over Love Stage; ik mag Shougo's stem niet zo heel erg, eigenlijk... Het lijkt wel alsof het een raar accent heeft of zo, of het ligt aan mij... Maar ik vind 'm niet zo leuk, die stem. :/
    En dat over tijd kan ik me niet zo goed meer herinneren eigenlijk, maar zou wel kunnen. ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Dirkje, ik ben het totaal eens met die fanservice :'D.. Gelukkig is dat niet zo irritant zoals met Gokukoku met hun boobies iederen keer.
    Maar in de vorige seizoen was dat ook al, ik herinner me nog goed die mond-op-mond beademing wat gewoon net niet door ging :'D.. Oh en mijn tumblr word gewoon nog steeds overspoeld met dat eind lied dat dansje dat Rin doet.. + ook andere variaties ervan. Heel vaak over de badass dude van DRAMAtical Murder die gast die je aan het eind tegen kwam in de 2e episode.
    Dat kamer wisselen vond ik ook al raar.. 'Yeah omdat we van jaar verwisselen,' dus? :'D. Wat is dat voor reden xd.
    Ik zelf weet eerlijk gezegd niet wat ik van Mini captain moet denken. Hij is leuk maar hij is soms iets te :'D.. Zijn broer vond ik wel leuk ;o. Maar mijn favoriet is toch echt Haruka ;D. eigenlijk hoe jij je rijtje neer zette, Haruka, Makoto, Nagisa en na vandaag is Rei ook heel erg gestegen :'D. Rin was al gestegen toen hij zijn dickfase achter de rug had en een softie werd.

    Yee gelukkig dat je het met me eens ben over Shougo :'D. Vond zijn stem ook al niet zo leuk :'D. Stiekem vind ik hem ook gemeen met hoe hij Izumi telkens omkoopt xd.

    OH Dirkje, kende jij Honeyworks al? Dat is een producer ding die verschillende Vocaloid liedjes heeft gemaakt, maar ik kwam erachter dat ze ook mee hebben gewerkt aan de intro van Ao Haru Ride ;o. (geen wonder dat ik de opening leuk vind ;D)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    @Dirkje, ik ben het totaal eens met die fanservice :'D.. Gelukkig is dat niet zo irritant zoals met Gokukoku met hun boobies iederen keer.
    Maar in de vorige seizoen was dat ook al, ik herinner me nog goed die mond-op-mond beademing wat gewoon net niet door ging :'D.. Oh en mijn tumblr word gewoon nog steeds overspoeld met dat eind lied dat dansje dat Rin doet.. + ook andere variaties ervan. Heel vaak over de badass dude van DRAMAtical Murder die gast die je aan het eind tegen kwam in de 2e episode.
    Dat kamer wisselen vond ik ook al raar.. 'Yeah omdat we van jaar verwisselen,' dus? :'D. Wat is dat voor reden xd.
    Ik zelf weet eerlijk gezegd niet wat ik van Mini captain moet denken. Hij is leuk maar hij is soms iets te :'D.. Zijn broer vond ik wel leuk ;o. Maar mijn favoriet is toch echt Haruka ;D. eigenlijk hoe jij je rijtje neer zette, Haruka, Makoto, Nagisa en na vandaag is Rei ook heel erg gestegen :'D. Rin was al gestegen toen hij zijn dickfase achter de rug had en een softie werd.

    Yee gelukkig dat je het met me eens ben over Shougo :'D. Vond zijn stem ook al niet zo leuk :'D. Stiekem vind ik hem ook gemeen met hoe hij Izumi telkens omkoopt xd.

    OH Dirkje, kende jij Honeyworks al? Dat is een producer ding die verschillende Vocaloid liedjes heeft gemaakt, maar ik kwam erachter dat ze ook mee hebben gewerkt aan de intro van Ao Haru Ride ;o. (geen wonder dat ik de opening leuk vind ;D)


    OH GOD JA DIE MOND OP MOND BEADEMING D:
    Ik was het gewoon bijna vergeten. D: Dat was pas dickish geeeeez. D:
    En ja, Rin komt ook nog regelmatig langs op mijn dash. :'D En ik heb Konoha al gezien, en inderdaad ook die van Dramatical Murder, en nog wel wat mensen. XD
    Yeah, ik vond Rin in de vorige seizoen helemaal niet leuk eigenlijk, maar nu wel weer. ;o Die komt er ook nog bij... Maar ik blijf toch ook maar bij Haru. :Y)

    Nee, ik vind Shougo ook gemeen. D: Arme Izumi... En ik moet echt nog steeds wennen aan dat Izumi en Nagisa dezelfde stem hebben, vooral omdat het altijd na elkaar online komt en ik het na elkaar kijk. XD

    Ik vind de opening van Ao Haru Ride ook heel leuk! ;o isschien dat ik die producer dinges ook eens op moet zoeken - ik kende het niet namelijk, bedankt voor de tip! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Dirkje, Haru! ;D Oh en Konoha was ik ook al tegen gekomen ;o.. En volgens mij Sousuke ook. Volgens mij was het zelfs al de dag na dat de epsiode er was :'d..
    Op zich wende ik wel snel aan Izumi's stem ;o.. Ik weet het niet, op het ene moment valt het veel minder op denk ik. Of ik ben gewoon zo erg afgeleid door de stem van Shougo..

    Je moet dat echt opzoeken! Vooral leuk is omdat je liedjes heb die met elkaar te maken hebben ;d. even gauw paar voorbeeldjes. Deze dat meisje dat je ziet is van dit lied (oh en in die eerste zie je in begin de jongens van Free + Confession Rehearsel heeft ook een jongens versie)
    Dit liedje heeft ook twee versies
    En in dit liedje zie je op 1:36 characters van andere liedjes ;d. Rechts zie je personages van het twee liedje dat ik stuurde en die van links komen uit dit liedje.
    Sorry als ik irritant word als ik ineens vertel over liedjes :'D..


    ---

    Oh Syll waarom kies je nu weer een manga uit waar mensen dood gaan. Op 1 na hebben ze allemaal een tumor of een ander soort dodelijke ziekte D:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 0:15 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    @Dirkje, Haru! ;D Oh en Konoha was ik ook al tegen gekomen ;o.. En volgens mij Sousuke ook. Volgens mij was het zelfs al de dag na dat de epsiode er was :'d..
    Op zich wende ik wel snel aan Izumi's stem ;o.. Ik weet het niet, op het ene moment valt het veel minder op denk ik. Of ik ben gewoon zo erg afgeleid door de stem van Shougo..

    Je moet dat echt opzoeken! Vooral leuk is omdat je liedjes heb die met elkaar te maken hebben ;d. even gauw paar voorbeeldjes. Deze dat meisje dat je ziet is van dit lied (oh en in die eerste zie je in begin de jongens van Free + Confession Rehearsel heeft ook een jongens versie)
    Dit liedje heeft ook twee versies
    En in dit liedje zie je op 1:36 characters van andere liedjes ;d. Rechts zie je personages van het twee liedje dat ik stuurde en die van links komen uit dit liedje.
    Sorry als ik irritant word als ik ineens vertel over liedjes :'D..


    ---

    Oh Syll waarom kies je nu weer een manga uit waar mensen dood gaan. Op 1 na hebben ze allemaal een tumor of een ander soort dodelijke ziekte D:


    Ze hadden er echt teveel parodieën op. :'D
    Maar echt... Wat denken die makers wel niet als ze dat in de ending stoppen? Rare mensen joh. :'D
    Oeh, liedjes! *-* Liedjes zijn altijd goed. Ik ga ze morgen eens luisteren, heb nu m'n laptop al uit staan. :')
    Welke manga is dat? ;o

    Ah, ik ben echt dom joh... Ik moet nog naar Utrecht om een cijferlijst op te halen, maar was vergeten dat het OV het nu niet meer doet... Nu kan ik lekker gaan betalen morgen. >< En lekker lang reizen voor die paar minuten. :') Bleeeeh. En dat terwijl ik eindelijk een keertje niet hoef te werken. T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ze hadden er echt teveel parodieën op. :'D
    Maar echt... Wat denken die makers wel niet als ze dat in de ending stoppen? Rare mensen joh. :'D
    Oeh, liedjes! *-* Liedjes zijn altijd goed. Ik ga ze morgen eens luisteren, heb nu m'n laptop al uit staan. :')
    Welke manga is dat? ;o

    Ah, ik ben echt dom joh... Ik moet nog naar Utrecht om een cijferlijst op te halen, maar was vergeten dat het OV het nu niet meer doet... Nu kan ik lekker gaan betalen morgen. >< En lekker lang reizen voor die paar minuten. :') Bleeeeh. En dat terwijl ik eindelijk een keertje niet hoef te werken. T^T


    Yeah, dat dacht ik al toen ik Haru voorbij zag zwemmen in zijn meermannen pak :'D en al die andere dingen :'D. Was cute though.

    Oh de manga; Haru Meguru. Heeft 0t/m5 chapters. Ik heb al half zitten janken, maar dat kwam dat iedereen in die kamer wel een tumor of zo had behalve dat meisje die er nieuw bij kwam en zij wist eerst nergens van af.
    Ik las ook een andere "Kyou no Kira-kun" en daar heeft de hoofdpersoon maar een jaar te leven geloof ik. Ik snap niet waarom ik zulke manga's uit kies :'D. Niet goed voor mijn gezondheid man :'D. Die dingen hebben gewoon geen goed einde.. Ik had ook eens een yaoi of shounen-ai gelezen en daar was gewoon ineens een random suicide die ik niet zag aankomen. Ik las dat ook nog eens s'avonds laat en ik was half moe en toen stroomde de tranen want dat was echt niet grappig meer.. Ik haat het als characters dood gaan :'D. Het voelt gewoon raar, het voelt alsof er gewoon iemand weg is die je 'echt' gekend heb zeg maar en diegene komt gewoon niet weer terug D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)

    Yeah, dat dacht ik al toen ik Haru voorbij zag zwemmen in zijn meermannen pak :'D en al die andere dingen :'D. Was cute though.

    Oh de manga; Haru Meguru. Heeft 0t/m5 chapters. Ik heb al half zitten janken, maar dat kwam dat iedereen in die kamer wel een tumor of zo had behalve dat meisje die er nieuw bij kwam en zij wist eerst nergens van af.
    Ik las ook een andere "Kyou no Kira-kun" en daar heeft de hoofdpersoon maar een jaar te leven geloof ik. Ik snap niet waarom ik zulke manga's uit kies :'D. Niet goed voor mijn gezondheid man :'D. Die dingen hebben gewoon geen goed einde.. Ik had ook eens een yaoi of shounen-ai gelezen en daar was gewoon ineens een random suicide die ik niet zag aankomen. Ik las dat ook nog eens s'avonds laat en ik was half moe en toen stroomde de tranen want dat was echt niet grappig meer.. Ik haat het als characters dood gaan :'D. Het voelt gewoon raar, het voelt alsof er gewoon iemand weg is die je 'echt' gekend heb zeg maar en diegene komt gewoon niet weer terug D:


    Yeah, I know the feeling very well... Ik kan ook echt gewoon dagen down zijn als een anime personage is doodgegaan, in sommige gevallen kom ik er zelfs nooit overheen. :') Echt raar, omdat die mensen niet eens echt bestaan, maar het voelt vaak zo echt. D:
    Ik zal geen namen noemen vanwege de spoilers, maar bij sommige personages heb ik gewoon echt minutenlang gejankt ook, en dat ik echt mijn laptop uit het raam wilde smijten en wilde schreeuwen zo erg. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ghehe, stiekem heeft Syll haar Kick foto veranderd naar Rei ;D

    @Dirkje, Volgens mij kan ik al 2 personen opnoemen waarbij jij dat had :'D. Maar ik snap je totaal!
    Ik weet trouwens niet meer met welke het was volgens mij Nagi no Asukara. Was bij zo'n stuk en dat was echt geen leuk afsluiter van die epsiode en ik voelde me die hele week gewoon niet leuk xd.. Het bleeft een beetje erg hangen :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lekker weer vandaag ! Net terug van zwembad ben vanaf half 12 daar geweest met mijn zus en mijn nichtje.
    Ga dadelijk Lekker Free! 2 en love stage kijken. Zo gevoel dat Het beide weer top afleveringen zijn :3
    Lol nog wat blije gif plaatsen :)





    Anime:
    K-On!
    Isshuukan friends
    Accel world
    Princess tutu


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Shuuya schreef:
    Ghehe, stiekem heeft Syll haar Kick foto veranderd naar Rei ;D

    @Dirkje, Volgens mij kan ik al 2 personen opnoemen waarbij jij dat had :'D. Maar ik snap je totaal!
    Ik weet trouwens niet meer met welke het was volgens mij Nagi no Asukara. Was bij zo'n stuk en dat was echt geen leuk afsluiter van die epsiode en ik voelde me die hele week gewoon niet leuk xd.. Het bleeft een beetje erg hangen :'D.


    Wat is Kick?

    Welke twee personen dan? :'D Nu ben ik benieuwd wie je gaat zeggen, hehe.
    Dat kan ik idd ook heel erg hebben met die ongoing animes. :')
    Er was een keer ook echt zo'n week waarin in bijna iedere anime wel iemand dood ging. Echt niet leuk was dat. xd Of zo'n cliffhanger week uuuugh.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Wat is Kick?

    Welke twee personen dan? :'D Nu ben ik benieuwd wie je gaat zeggen, hehe.
    Dat kan ik idd ook heel erg hebben met die ongoing animes. :')
    Er was een keer ook echt zo'n week waarin in bijna iedere anime wel iemand dood ging. Echt niet leuk was dat. xd Of zo'n cliffhanger week uuuugh.

    Soort whatsapp maar dan zonder nummers ;D. Ik heb dat alleen vanwege tumblr. Ik praat daar via een persoontje uit... I dunno vergeten moet ik weer even terug zoeken
    Ik zei trouwens wel Kick maar het is Kik :'D


    Yoite en Break ;o.. (en misschien iemand van tsubasa Chronicle, maar daar ken ik die persoon dan niet meer van

    Vorige seizoen had ik zo'n week en dat was niet leuk ;o. Ik ging daarna vervolgens naar de volgende en was van; Ok hier kan niemand dood gaan dat is in de eerste 2 seizoenen niet gebeurd en nu ook niet ;D I've never been so wrong in my whole life.. Moet hem nu nog af kijken ben gelijk gekapt (maar dat had ik stiekem geloof ik al paar keer verteld) Maar daarna ging ik Kuroko no Basket kijken en toen was ik serieus bang dat daar ook ineens iemand dood ging :'D.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 17:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Free 2 ep 3 Rond om Rei. Ik vond het weer een goeie ep.
    Love stage ep 2 die reactie van Ryouma aan het einde van de ep geniaal (: Ik had het zien aan komen maar toch (:
    Ik kwam er trouwens achter dat Rei in free en Love stage de zelfde voice actor hebben lol. Izumi heeft de zelfde al Nagisa en Rei als Rei xD
    Ff wat gif (:





    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ichigox schreef:
    Free 2 ep 3 Rond om Rei. Ik vond het weer een goeie ep.
    Love stage ep 2 die reactie van Ryouma aan het einde van de ep geniaal (: Ik had het zien aan komen maar toch (:
    Ik kwam er trouwens achter dat Rei in free en Love stage de zelfde voice actor hebben lol. Izumi heeft de zelfde al Nagisa en Rei als Rei xD
    Ff wat gif (:






    Wut, Rei ook? ;o Dat wist ik dan weer niet. Dat is best wel grappig. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh Rei als Rei? Ik dacht zoiets als te horen gisteren :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you