• Ja ik zoek dus wat leuks om te lezen. En ja dus drop je story maar, alleen kijk goed naar de eisen

    Wat mij aanspreekt.
    - Larry zouis, Narry etc. , maar dan wel een beetje origineel.
    - One Direction kidnap verhalen, waarbij zei of gegijzeld zijn of zelf de kidnappers zijn maakt opzich niet veel uit.
    De band zelf hoeft niet persé te bestaan
    - One direction verhalen, met een originele twist (piraten, wereldoorlog etc.) (High school achtig thema, ze hoeven dus niet persee als one direction te bestaan)
    - Harry Potter (maar niet over hun kinderen ofzoiets)
    - chicklit


    Dat was het wel ongeveer = )

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 19:42 ]


    =

    upje :)


    =


    Sommige mensen zeggen wel eens 'ik zag mijn leven voorbij flitsen.' Als ze denken dat ze dood zouden gaan, of werkelijk bijna dood gingen. Maar waar slaat dat dan op? Hoe weten ze dat je dan echt je leven voorbij zag flitsen? Hebben ze zomaar wat mannen aangevallen met de doodsvloek, of hebben ze hun van een hoge berg afgeduwd zodat ze bijna dood of dood zouden gaan waarna ze hun weer tot leven gingen wekken om het te vragen? Je kunt het gerust aan mij vragen als je echt graag wilt weten of je je leven voorbij ziet flitsen als er zo iets ernstigs gebeurd. Maar jammer genoeg kan dat niet. Want ik ben dood. Ik zweef ergens in de wolken en kijk 9 op de 10 keer altijd terug naar beneden om te zien hoe George er aan toe is. Maar als je perse het antwoord op mijn vraag wilt weten, verklaar ik je nu officieel tot gestorven en sta je nu naast me, en ik zeg dan dat je je leven niet voorbij ziet flitsen. Heb je ook gemerkt geloof ik. Het liefst vertelde ik dit nu aan George, maar die is nog in leven. Alleen jij en ik zijn nu hier in de hemel. En ook Professor Lupos, Perkamentus, Snape, Harry's ouders.. het maakt me wel verdrietig om al deze gestorven mensen bij elkaar te zien. Maar ook een deel blij, dat ik ze tenminste weer terug zie. Maar toch voel ik de holle gevoel die George ook voelt daar beneden. De verdriet, eenzaamheid, de tranen die ik nooit eerder had gezien glinsterden in zijn ogen. Ik wil roepen dat ik bij hem ben en dat hij gewoon mag uithuilen, maar hij doet dat niet. Hij zit maar met mijn F trui aan voor de spiegel in onze kamer, en dan zweef ik naar hem toe en probeer hem een troostende knuffel te geven maar hij blijft maar door jammeren, schelden en verdriet tonen, ook al weet hij dat ik ergens bij hem sta, maar niet waar hij me kan zien, voelen, horen praten of knuffelen, maar eigenlijk wel vlak voor hem in de spiegel, en tegelijkertijd vlak achter hem, leunend aan zijn gebogen rug. Eigenlijk ben ik niet dood. Ik ven onder een onzichtbaarheid mantel tot George ook dood is, want dan pas zijn we samen dood.

    Like an invisibility cloak • Fred Weasley • 5 shot





    • ik waarschuw niet, neem maar gerust abo (:
    • AL
    • Drama, Fanfiction
    • tips en advies mag altijd!
    http://www.quizlet.nl/stories/140810/like-an-invisibility-cloak--fred-weasley--5-shot/


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    I'll stand by you ~ Niam

    Oh, why you look so sad?
    Tears are in your eyes
    Come on and come to me now
    Don't be ashamed to cry
    Let me see you through
    'cause I've seen the dark side too
    When the night falls on you
    You don't know what to do
    Nothing you confess
    Could make me love you less



    I'll stand by you
    I'll stand by you
    Won't let nobody hurt you
    I'll stand by you



    So if you're mad, get mad
    Don't hold it all inside
    Come on and talk to me now
    Hey, what you got to hide?
    I get angry too
    Well I'm a lot like you
    When you're standing at the crossroads
    And don't know which path to choose
    Let me come along
    'cause even if you're wrong



    I'll stand by you
    I'll stand by you
    Won't let nobody hurt you
    I'll stand by you
    Take me in, into your darkest hour
    And I'll never desert you
    I'll stand by you

    klik voor de storie

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 18:12 ]


    It's for those who dare to fucking dream

    http://www.quizlet.nl/stories/141224/from-fairytale-to-hell-and-back--harry-edward-styles/


    To perform on stage is fun.

    That's what most people think.

    It's true.

    But if you can't handle the pressure anymore

    and you go the wrong way,

    you may make mistakes.

    Huge mistakes.

    And they can change your whole life...





    * One Direction fanfiction
    * One Direction bestaat
    * Written and spoken in Dutch
    * By Directionx and Ashtonnator
    * 12+

    Broken || Perrie, Harry, Zayn
    http://www.quizlet.nl/stories/138390/broken---perrie-harry-zayn/

    * romantische thriller met af en toe drama
    * ik persoon
    * heden verteld
    * onverwachte wendingen
    *activeren twee keer per week
    * elk hoofdstuk minstens 800 woorden

    Love can last forever
    and it will lead you to your destiny.
    Well,
    it cán last forever,
    but that's quiet impossible,
    I don't believe that,
    it's just not the truth.
    Love is dangerous.



    Hope springs eternal,
    trust me,
    it's a lie.
    Hope is an even more dangerous murderer than love.



    Instead of hoping you should try to trust.
    The problem is,
    I can't trust anybody.



    If you don't know my story,
    You don't know me,
    You won't get me.

    You won't get me because I'm not just a thing,
    I'm a person.
    You can't control me,
    Unless I can't control myself.
    That's one of my biggest fears.

    ~ Perrie Edwards

    Another heart Calls ~ Harry Styles & Ashton Irwin

    "i love you" simply slips between my lips, knowing that my heart wished it was that easy, knowing that my heart was desired by others.
    "i love you too" he whispered in my ear, i know he means it with every beat of his heart.
    The moment when you know you have real love that will last forever, and suddenly you doubt about it because of someone else is bad. But when you doubt about it because of two other guys is absolutely awful.
    "Stay.. Please?" with tears running down my face i begged him to stay with me. "I.. I i i can't, i'm sorry.." Slipped between his lips, my world crashed..


    Let her go/let it go ~ 1D& 5SOS
    You see her when you close your eyes, maybe one day you'll understand why everything you touch surely dies. Don't let them in, don't let them see, be the good guy you'll always have to be. Conceal, don't feel, don't let them know.. Well now they know


    Beiden verhalen zijn in het Nederlands geschreven én gesproken. +16 kan verkomen maar dit word altijd aangegeven.
    Het zijn geen traditionele verhalen waarin ze elkaar meteen ontmoeten, en elke week post ik twee deeltjes (per story).


    Perfect Two

    Ik ben nu bezig met een verhaal over Draco Malfoy!
    http://www.quizlet.nl/stories/142283/look-in-the-mirror-my-love--draco-malfoy/


    ~Crying is how your body speaks when your mouth can't explain the pain you feel.