• Ik ben bezig aan mijn eigen site, de eerste échte ooit, haha.
    Nu heb ik iemand nodig die veel van PHP en SQL af weet en me daarbij wilt helpen, sinds Mitchell daar geen zin in heeft. (Handig, een vriendje die daar goed in is, hé?)


    Your make-up is terrible

    Ik ben een vreselijke leraar en heb je vanaf het begin af aan gezegd dat ik je niet ga helpen, hooguit dingen aanwijzen die je zou moeten doen. Daarbij leer je alleen door de code die je gebruikt van de voorbeelden goed door te nemen, zodat je weet wat het doet en waarom het werkt zoals het werkt. Ik kan wel alles gaan voorkauwen, maar daar kom jij geen ruk verder mee, dus nee, help ik niet. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het graag willen, maar zou het bij god niet weten. Moet ik het me broer ff vragen of ie er iets vanaf weet?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Misschien je aantekeningen terug zoeken van informatica? Of heb je dat vak op school niet gehad? Ik kan mij namelijk herinneren dat ik voor dat vak ook een webpagina/site achtigs iets moest maken.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Misschien je aantekeningen terug zoeken van informatica? Of heb je dat vak op school niet gehad? Ik kan mij namelijk herinneren dat ik voor dat vak ook een webpagina/site achtigs iets moest maken.


    Wij hadden geen informatica op school, haha. Ik volg wel een ICT-opleiding, maar geen informatica, dit is veel ingewikkelder dan dat wat wij hebben gekregen. Standaard dingen kan ik wel, maar een heel inlogsysteem opbouwen is toch wat lastiger dan dat. (Al ben ik nu zover dat je je kan registreren en inloggen, yeah)


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    Ik zou het graag willen, maar zou het bij god niet weten. Moet ik het me broer ff vragen of ie er iets vanaf weet?


    Nou als je aan hem kan vragen of hij iets weet van sessions om in te loggen, graag. ;3