• Ik ben bezig aan mijn eigen site, de eerste échte ooit, haha.
    Nu heb ik iemand nodig die veel van PHP en SQL af weet en me daarbij wilt helpen, sinds Mitchell daar geen zin in heeft. (Handig, een vriendje die daar goed in is, hé?)


    Your make-up is terrible

    Ik ben een vreselijke leraar en heb je vanaf het begin af aan gezegd dat ik je niet ga helpen, hooguit dingen aanwijzen die je zou moeten doen. Daarbij leer je alleen door de code die je gebruikt van de voorbeelden goed door te nemen, zodat je weet wat het doet en waarom het werkt zoals het werkt. Ik kan wel alles gaan voorkauwen, maar daar kom jij geen ruk verder mee, dus nee, help ik niet. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het graag willen, maar zou het bij god niet weten. Moet ik het me broer ff vragen of ie er iets vanaf weet?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Misschien je aantekeningen terug zoeken van informatica? Of heb je dat vak op school niet gehad? Ik kan mij namelijk herinneren dat ik voor dat vak ook een webpagina/site achtigs iets moest maken.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Misschien je aantekeningen terug zoeken van informatica? Of heb je dat vak op school niet gehad? Ik kan mij namelijk herinneren dat ik voor dat vak ook een webpagina/site achtigs iets moest maken.


    Wij hadden geen informatica op school, haha. Ik volg wel een ICT-opleiding, maar geen informatica, dit is veel ingewikkelder dan dat wat wij hebben gekregen. Standaard dingen kan ik wel, maar een heel inlogsysteem opbouwen is toch wat lastiger dan dat. (Al ben ik nu zover dat je je kan registreren en inloggen, yeah)


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    Ik zou het graag willen, maar zou het bij god niet weten. Moet ik het me broer ff vragen of ie er iets vanaf weet?


    Nou als je aan hem kan vragen of hij iets weet van sessions om in te loggen, graag. ;3


    Your make-up is terrible

    Inlogsysteem scripts vind je volgens mij aardig op google.
    Als ik op google ga zoeken vind ik in ieder geval al snel iets dat je aardig kunt implementeren.
    Ook zie ik veel tutorials over hoe je de connectie maakt tussen php en mysql database.
    Op school heb ik ook een beetje php gehad, maar beste is om het jezelf aan te leren.
    Je moet het gewoon proberen zelf voor elkaar te krijgen, want zo leer je het best.

    Kun je daarbij niet delen van je website in html, css en javascript doen?
    Of wordt de hele site in php?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    Inlogsysteem scripts vind je volgens mij aardig op google.
    Als ik op google ga zoeken vind ik in ieder geval al snel iets dat je aardig kunt implementeren.
    Ook zie ik veel tutorials over hoe je de connectie maakt tussen php en mysql database.
    Op school heb ik ook een beetje php gehad, maar beste is om het jezelf aan te leren.
    Je moet het gewoon proberen zelf voor elkaar te krijgen, want zo leer je het best.

    Kun je daarbij niet delen van je website in html, css en javascript doen?
    Of wordt de hele site in php?


    Nee, delen gaan ook in HTML5 en CSS, dat heb ik al een gedeelte geleerd. Ik heb ook al een script in PHP om in te loggen en te registreren, maar er moeten nog wat dingen bij.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Wij hadden geen informatica op school, haha. Ik volg wel een ICT-opleiding, maar geen informatica, dit is veel ingewikkelder dan dat wat wij hebben gekregen. Standaard dingen kan ik wel, maar een heel inlogsysteem opbouwen is toch wat lastiger dan dat. (Al ben ik nu zover dat je je kan registreren en inloggen, yeah)


    Het was ook volgens mij echt basis informatica wat ik kreeg. Inlogsysteem klinkt heel complex dus ik kan niet anders dan je succes wensen.


    Physics is awesome

    Handles schreef:
    (...)

    Nou als je aan hem kan vragen of hij iets weet van sessions om in te loggen, graag. ;3


    Hij weet t niet :c sorry


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Een sessie kun je laten beginnen met: "session_start();"
    Wanneer je dit doet trouwens dan plaats PHP als het goed is een cookie inde browser met de naam PHPSESSID en een lange string als waarde.
    De cookie verloopt bij het afsluiten van de browser.

    Je kunt dan vervolgens waarde opslaan met $_SESSION

    Met session_id(); kun je de id van de sessie opvragen.

    Tenminste hiermee moet je dat script bouwen, maar had je al cookies aangemaakt?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    Een sessie kun je laten beginnen met: "session_start();"
    Wanneer je dit doet trouwens dan plaats PHP als het goed is een cookie inde browser met de naam PHPSESSID en een lange string als waarde.
    De cookie verloopt bij het afsluiten van de browser.

    Je kunt dan vervolgens waarde opslaan met $_SESSION

    Met session_id(); kun je de id van de sessie opvragen.

    Tenminste hiermee moet je dat script bouwen, maar had je al cookies aangemaakt?


    Ik was al begonnen met session start, maar verder ben ik nog niet gekomen, haha.


    Your make-up is terrible

    Niet om lullig te doen; maar iemand anders heeft ook al een gemaakt, voordat deze topics er waren. Dat er twee zijn is redelijk nutteloos.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 11:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Niet om lullig te doen; maar iemand anders heeft ook al een gemaakt, voordat deze topics er waren. Dat er twee zijn is redelijk nutteloos.


    Waar heb je het over?


    Your make-up is terrible

    Misschien heb je wat aan CodeAcademy?

    Handles schreef:
    (...)

    Waar heb je het over?


    Er is al een andere rpg site via Q mensen. Die personen hadden nog voor jouwn topics het idee ervoor. En het is ook al uitgewerkt.
    Maar; alleen dat je het weet. Ik bedoel er helemaal niets mee.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded