• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh




    'Darling, just hold on'

    Thanks.

    Maare voor de gene die geen kaarten hebben, geef de hoop niet op, misschien komen er nog van die win acties op de radio

    IK KAN GEEN TICKETS KRIJGEN


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AshtonIsCute schreef:
    Thanks.

    Maare voor de gene die geen kaarten hebben, geef de hoop niet op, misschien komen er nog van die win acties op de radio


    Daar ga ik dan maar voor ...


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik had er verdomme twee, maar dat ding had me uitgelogd!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WE HEBBEN TWEE UUR IN DIE WACHTEIJ GESTAAN, HEBBEN HET OOK WOENSDAG VANAF 9 UUR GEPROBEERD EN WEER GEEN KAARTJES.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Avena schreef:
    IK KAN GEEN TICKETS KRIJGEN


    Blijf nog even wachten, misschien komen er inderdaad nog kaarten vrij. Bij sommige doet de bank raar of ticketmaster en dan kunnen ze de kaarten niet betalen, die gaan dus terug.


    Physics is awesome

    We hadden verdomde kaartjes in vak 206, en doordat ik niet ingelogd was (wat ik wel gedaan had) heb ik ze niet :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd iedereen die kaartjes heeft en echt kut voor degenen waarbij het niet gelukt is :c

    Wij stappen zo in de auto naar Luxemburg dus ik kom hier maar alvast even gedag zeggen. De kans is groot dat ik daar wifi heb maar het is niet zeker, so... Bye bye en ik hoop jullie zo snel mogelijk weer te spreken. c:


    "Family don’t end in blood”

    OhMyLashton schreef:
    Gefeliciteerd iedereen die kaartjes heeft en echt kut voor degenen waarbij het niet gelukt is :c

    Wij stappen zo in de auto naar Luxemburg dus ik kom hier maar alvast even gedag zeggen. De kans is groot dat ik daar wifi heb maar het is niet zeker, so... Bye bye en ik hoop jullie zo snel mogelijk weer te spreken. c:


    Veel plezier in Luxemburg x

    OhMyLashton schreef:
    Gefeliciteerd iedereen die kaartjes heeft en echt kut voor degenen waarbij het niet gelukt is :c

    Wij stappen zo in de auto naar Luxemburg dus ik kom hier maar alvast even gedag zeggen. De kans is groot dat ik daar wifi heb maar het is niet zeker, so... Bye bye en ik hoop jullie zo snel mogelijk weer te spreken. c:


    Veel plezier!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Avena schreef:
    Ik had er verdomme twee, maar dat ding had me uitgelogd!


    Heeft Ticketmaster je uitgelogd?


    Physics is awesome

    OhMyLashton schreef:
    Gefeliciteerd iedereen die kaartjes heeft en echt kut voor degenen waarbij het niet gelukt is :c

    Wij stappen zo in de auto naar Luxemburg dus ik kom hier maar alvast even gedag zeggen. De kans is groot dat ik daar wifi heb maar het is niet zeker, so... Bye bye en ik hoop jullie zo snel mogelijk weer te spreken. c:


    Bye bye! Hoop dat je daar wifi hebt.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Heeft Ticketmaster je uitgelogd?


    Jaa, ik was ingelogd en ineens, toen ik twee kaarten had, was ik eruit


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Jaa, ik was ingelogd en ineens, toen ik twee kaarten had, was ik eruit


    Dat is echt vreemd. Wat een naaistreek van ze.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Dat is echt vreemd. Wat een naaistreek van ze.


    Jepp, want om half tien heb ik meteen ingelogd en ben in de wachtrij gegaan ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.