• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor dat sta-vak. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 9:31 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik werd vanochtend om half tien mijn bed uit geschreeuwd door mijn zusje: 'ILSE JE MOET KAARTJES BESTELLEN VOOR 5SOS WANT DAT KUN JIJ ZO GOED.' Nou, wat een ramp... En ik maar zeggen dat "die kids geen Ziggodome vol kunnen krijgen." Keiharde bluf, haha. Als het vriendinnetje van mijn zusje niet kan, ga ik mee. (:


    Searching heavens for another earth

    Ik voel me echt zielig nu wheh. Ik heb geen kaartjes voor t concert (huil)
    Maar, ik heb nog 313 dagen de tijd om kaartjes via marktplaats of whatever te kopen :)


    Part of the journey is the end

    Ik heb gelukkig kaartjes, whieeeehhh :D

    Ik ga naar Brussel! Platinum tickets, rij 15, stoel 22 en 23, haha. Ik had ze woensdag in de voorverkoop al gekocht, though.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    IK HEB ZE! Vak 103, precies dezelfde plaatsen als een jaar geleden met One Direction in de Ziggo Dome. (:

    Flue schreef:
    IK HEB ZE! Vak 103, precies dezelfde plaatsen als een jaar geleden met One Direction in de Ziggo Dome. (:


    Wauw, dat is toevallig ^^

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Wauw, dat is toevallig ^^


    Haha ja! Mij hoor je niet klagen, het zijn hele goede plaatsen.

    Ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen :'c Vanmiddag om 12.00 waren ze er nog wel, maar mn moeder was nog niet thuis en het waren losse kaartjes.

    Dus ik hoop dat er nog kaartjes op ticketswap komen ofzo...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heb mn buren al gevonden, gelukkig 1 van de meisjes gaat ook alleen haha


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Ik heb kaarten voor in Amsterdam. Rang 1, vak 111 en rij 16, :Y)


    “Mornings are for coffee and contemplation..”

    IK GAA WIEEH!! Ergens in de tweede ring.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded