• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor dat sta-vak. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 9:31 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Mendosa schreef:
    De staanplaatsen en soundtrack zijn uitverkocht, als het goed is.


    Ja al binnen 10 seconden


    Treat people with kindness

    Hopelijk heeft iemand op Twitter tickets over en anders moet ik het doen met winacties. :(


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Is het officieel uitverkocht?


    wat was dit ookalweer

    Ik krijg nu wel weer redelijke plaatsen als ik zoek. Dus gewoon blijven proberen. Er zijn heel veel mensen die hun tickets vasthouden.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Tenace schreef:
    Is het officieel uitverkocht?


    Nee er staan nog tickets in reservering van mensen die nog moeten betalen maar er is kans dat die nog vrijkomen


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Nee er staan nog tickets in reservering van mensen die nog moeten betalen maar er is kans dat die nog vrijkomen


    Dan doe ik het straks nog wel even, ik heb namelijk geen zin om helemaal te flippen om uiteindelijk niets ;x
    (LANG LEVE MARKTPLAATS HOOP IK C: )


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Dan doe ik het straks nog wel even, ik heb namelijk geen zin om helemaal te flippen om uiteindelijk niets ;x
    (LANG LEVE MARKTPLAATS HOOP IK C: )


    Ik zou gewoon nu gaan zoeken. Nu heb je nog het meeste kans :)


    Treat people with kindness

    Marktplaats staat nu al vol met kaartjes... Weuw. ;x


    wat was dit ookalweer

    *huilt stilletjes in een hoekje*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tenace schreef:
    Marktplaats staat nu al vol met kaartjes... Weuw. ;x


    Wow inderdaad.. Maar je weet nooit of ze echt zijn


    Treat people with kindness

    VERDOMME, IK HEB NU 1 KAARTJE EN KAN ER NOG 1 KRIJGEN, MAAR NIET NAAST ELKAAR. Fml


    wat was dit ookalweer

    Heh schreef:
    *huilt stilletjes in een hoekje*


    BLIJF PROBEREN, IK HAD BIJNA :C


    wat was dit ookalweer

    Heh schreef:
    *huilt stilletjeshard in een hoekje*


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik kan wel huilen, ugh.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heeft er iemand nog kaartjes kunnen krijgen?


    Treat people with kindness