• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor dat sta-vak. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 9:31 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Yay tweede topic (;


    Treat people with kindness

    Claimclaimclaim :3


    wat was dit ookalweer

    Ik sta nog niet in de wachtrij.


    En dat is echt kut. Kun je niet zeggen dat als je ze ophaalt je wel mag (en voor de zekerheid de kaartjes koopt)?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    Ik sta nog niet in de wachtrij.


    En dat is echt kut. Kun je niet zeggen dat als je ze ophaalt je wel mag (en voor de zekerheid de kaartjes koopt)?


    Wat voor kaartjes ga je kopen? Alleen bij de normale staat nu een wachtrij.
    Als ik jou was zou ik nu refreshen zodat je in de wachtrij komt. Als je namrlijjk om 10 uur refresht kom je helemaal achteraan.


    Treat people with kindness

    BAM, ineens sta ik erin c:


    wat was dit ookalweer

    En weuw, nu krijg ik een HELE speech over hoe slecht ik het wel niet doe. Nee, het zijn ook echt niet de eerste onvoldoende's in ik weet niet hoeveel tijd --'


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    BAM, ineens sta ik erin c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Verdomme. Ik log in en ik word eruit gesmeten. Fijn ticketmaster, bedankt!


    wat was dit ookalweer

    Hebben jullie ook zo veel tabbladen open staan? ;x


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Lashtons schreef:
    Hebben jullie ook zo veel tabbladen open staan? ;x


    Jup. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tenace schreef:
    En weuw, nu krijg ik een HELE speech over hoe slecht ik het wel niet doe. Nee, het zijn ook echt niet de eerste onvoldoende's in ik weet niet hoeveel tijd --'


    Herkenbaar..


    Treat people with kindness

    Lashtons schreef:
    Hebben jullie ook zo veel tabbladen open staan? ;x


    Nee x)


    wat was dit ookalweer

    Succes iedereen!!
    Ben zo blij dat ik deze stres woensdag al heb gehad ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Succes!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lashtons schreef:
    Hebben jullie ook zo veel tabbladen open staan? ;x


    Dat heeft geen zin (:
    Ticketmaster heeft dat zelf gezegd en ik heb vorig jaar meegemaakt waarom. Sowieso gaan alle tabbladen tegelijk door naar de bestelsite.
    Ik had toen via beide tabbladen op kaartjes zoeken gedrukt (allebei 3) en er stonden ineens 6 kaartjes bij allebei. Ik dacht huh? Maar ik ging toch maar betalen. Toen kreeg ik een foutmelding en was alles weg. Gelukkig werd er een 2e concert van 1d aangekondigd..


    Treat people with kindness