• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx


    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 18:32 ]

    Winhood schreef:
    (...)

    Graag gedaan. Als dat gebeurt (als de reservaties vervallen), dan moet ik nog meer mensen vangen. Ik zie het morgen wel.


    Jup, maar dat is weer een zorg voor morgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Mijn hotelkamerburen (cat)


    Die van die baby of van dat kleine kindje(die zit toch ook bij jou in het hotel of was dta iemand anders?)? In beide gevallen vind ik het niet kunnen. Het is nog maar een kind.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Die van die baby of van dat kleine kindje(die zit toch ook bij jou in het hotel of was dta iemand anders?)? In beide gevallen vind ik het niet kunnen. Het is nog maar een kind.


    Kleine kindje (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Winhood schreef:
    (...)

    De baby's die ik tot nu toe heb gezien, vond/vind ik allemaal mooi.


    Hoe kan je schattigheid dan baseren op uiterlijk als je ze allemaal mooi vindt? Haha.

    Ik heb er een paar op tv gezien en ik dacht; wow, jij ziet er niet erg mooi uit. Maar het blijft wel superschattig.

    My god. Ik ben echt erg.
    Ik krijg het zelfs voor elkaar om in een ontzettend zielig stuk, humor te plaatsen. Het staat er heel nors, maar ik blijf er om lachen, hehe.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Hoe kan je schattigheid dan baseren op uiterlijk als je ze allemaal mooi vindt? Haha.

    Ik heb er een paar op tv gezien en ik dacht; wow, jij ziet er niet erg mooi uit. Maar het blijft wel superschattig.


    Kindjes zijn inderdaad schattig, maar enorm irritant.
    God. Dat klinkt best wel erg man. Ik klink zo echt gemeen. Ik kan ook best lief zijn hoor (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Hoe kan je schattigheid dan baseren op uiterlijk als je ze allemaal mooi vindt? Haha.

    Ik heb er een paar op tv gezien en ik dacht; wow, jij ziet er niet erg mooi uit. Maar het blijft wel superschattig.


    Omdat ik sommige er toch wel echt schattiger vond uit zien. Ik had er twee op mijn stage (je mag geen voorkeur hebben maar ze waren zo schattig) en die waren zo schattig qua gezicht.

    Baby's zijn inderdaad superschattig totdat ze gaan huilen.


    Physics is awesome

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Jup, maar dat is weer een zorg voor morgen.


    Inderdaad. Sorry, maar die laatste opmerking van haar vind ik wel raar. Dat zij iets vraagt terwijl het er duidelijk staat, betekent nog niet dat ik niet met haar wil spelen of dat andere mensen niet met haar willen spelen.(Waarom klonk dit zo raar in mijn hoofd en waarom voel ik mij in vredesnaam aangesproken?)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 18:22 ]


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Inderdaad. Sorry, maar die laatste opmerking van haar vind ik wel raar. Dat zij iets vraagt terwijl het er duidelijk staat, betekent nog niet dat ik niet met haar wil spelen of dat andere mensen niet met haar willen spelen.(Waarom klonk dit zo raar in mijn hoofd en waarom voel ik mij in vredesnaam aangesproken?)


    Het is en blijft raar. Daarbij zou ik me ook aangesproken voelen als ik jou zijn zijn, dus maak je geen zorgen, net als dat het niet vreemd klinkt. Maar ik ga eten ;p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kleine kinderen zijn wel schattig, behalve als je gewoon rustig op je kamer wilt en je zusje van drie gaat onder een deken zitten, stiekem d'r nagels lakken.
    Maar baby's zijn echt irritant, ze kunnen niets en ze snappen ook niets en uuuugh.

    Wat een geweldig leven heb ik toch met drie kleine kinderen om me heen. (cat) En een puberzusje en een hyperactief broertje, al zijn ze allemaal hyperactief, maar hij vooral.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hola, heb ik iets gemist?

    Afgezien van kinderen slaan


    'Darling, just hold on'

    Ons (joehoe)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    Ons (joehoe)


    OH NAOMI, IK HEB JE ZO GEMIST EN DE ANDERE OOK EN HET SPIJT ME ZO, VERGEEF ME, AHAA!!!

    Aha, ja, zo ben ik dus xd


    'Darling, just hold on'

    Hemford schreef:
    (...)

    OH NAOMI, IK HEB JE ZO GEMIST EN DE ANDERE OOK EN HET SPIJT ME ZO, VERGEEF ME, AHAA!!!

    Aha, ja, zo ben ik dus xd


    IK HEB JOU OOK GEMIST RUTH EN BEN BLIJ DAT JE ER WEER BENT.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Het is en blijft raar. Daarbij zou ik me ook aangesproken voelen als ik jou zijn zijn, dus maak je geen zorgen, net als dat het niet vreemd klinkt. Maar ik ga eten ;p


    Nog eet smakelijk, ik moest ook eten. Ik blijf het ook raar vinden, gelukkig ben ik niet de enige.


    Physics is awesome