• Omdat under the dome straks weer begint wil ik gewoon een RPG maken

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    HOUD MANNEN EN VROUWEN GELIJK. LEEFTIJDEN VERSCHILLEND
    Praattopic
    Speeltopic

    Binnen de koepel;

    Mannen;
    - Brody Easton | 17 | Café | Aia
    - "Hunter" Cameron Hunter McCarter | 25 | Aia
    - "Vladimir" Dimitry Mikhail Stanislav | 25 | | Tankstation | Diancie
    - Owen Carter | 7 | Auryon
    - Wyatt Morello | 28 | Klusjesman | Handles
    - John Morgers | 41 | Politie | Nuevo
    Please_Charon
    - Ian Lucas Gray | 22 | Daggers
    - Raven Dakotah Valentine | 24 | Docent | Paracosm

    Vrouwen;
    Elizabeth Quinn Hillsborough | 24 | Ziekenhuis | Kit
    - Lucy Vanessa Gray | 20 | Café | Daggers
    - Kaelena Blackburn | 22 | Bakker | Nuevo
    - Beth Harper | 21 | Ziekenhuis | Auryon
    - Abbigail Morgers | 18 | Winkel | Please_Charon
    - Nathalie Easton | 29 | Politie | Handles
    Ourania

    Buiten de koepel;
    Mannen;


    Vrouwen;


    Lijstje

    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk met foto;
    Innerlijk;
    Werk;
    Extra;


    Eventuele werkplaatsen;
    - In het café van Lucy Gray's vader
    - Het tankstation
    - Het ziekenhuis (arts, verpleging oid)
    - In de winkel
    - Stadhuis (burgemeester oid)
    - Bakker
    - Slager
    - Garage
    - Politiebureau
    - Klusjesman/vrouw

    Weet je zelf nog iets? Zet het erbij in je rol!

    Buursteden;
    Aan het Westen van Westerfield ligt Old Mill, een klein stadje gebouwd om een molen. Deze ie heilig voor het stadje
    Aan het Oosten ligt Griffinlake. Dit stadje ligt aan een groot meer. Dit stadje is opgericht door Johan Griffin
    Aan het Noorden ligt Norfield. Omringd door grote stukken weiland en is bekend door de vele boerderijen.

    Regels;
    Minimaal 200 woorden, dit is heel makkelijk
    Geen perfecte personages
    Neem zoveel als je wilt, als je maar niemand verwaarloosd
    Alleen je eigen personage besturen
    Lol hebben. Ik heb niet veel regels omdat ik eens makkelijk wilde zijn, maar houd je alsjeblieft aan de regels oké

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een vrouw in de koepel?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Je staat erbij (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Twijfels :/


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Twijfels :/


    Denk maar na, veel mensen zijn er niet :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Denk maar na, veel mensen zijn er niet :\


    Zet me maar bij een vrouw neer, die in de koepel zit. Ik bedoel, bij sommige rpg's waar ik op dit moment aan mee doe heb ik geen woorden limiet.
    Dus, mja XD

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 12:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Twijfels :/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zou ik een meisje mogen die in de koepel zit? Als er teveel meisjes zijn, doe dan maar een jongen.
    En ik ben sinds vandaag nieuw op Quizlet, dus ik hoop dat dat niet erg is. En sorry voor als ik iets verkeerd doe.

    Geen idee of dit goed is, Kyle. Maar anders zeg jij t wel.



    Naam; Lucy Vanessa Gray. Officieel is het Lucia, maar ze is niet zo’n fan van haar echte naam.

    Leeftijd; Lucy is twintig jaar oud.

    Uiterlijk met foto; [FC: Kristina Bazan.] Van nature is ze een brunette. Maar ze verft het al een tijdje. Van haar lichtbruine haar is ze eens naar donkerbruin gegaan, toen naar zwart. En nu heeft ze het blond, waar ze blij mee is. Deze lokken zijn stijl en lopen tot net onder haar schouders. Haar haren zijn best dik, dus duurt het kammen redelijk lang. In tegenstelling tot haar broers zijn Lucy haar ogen niet grijs. Nee, haar ogen zijn bruin. Dit is erg apart, aangezien bijna de hele familie grijze ogen heeft en zij niet. Lucy is niet zo heel erg lang. 1 meter en 70 centimeter om precies te zijn. Dit maakt haar niet zo veel uit, ze draagt dus ook geen hakken. Sowieso niet, ze noemt die marteltuigen. Dus nee, je ziet Lucy niet zo snel lopen op hakken. Lucy haar huid is licht, met wangen die een beetje lichtroze/rood zijn. Haar lippen hebben van zich zelf een zacht rode kleur. Meestal draagt ze op haar wimpers mascara, en dit is het ook. Ja, lipgloss. Meer ook niet.

    Innerlijk; Lucy houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is redelijk slim. En ook wijs. Lucy kan redelijk goed liegen, en gebruikt dit ook redelijk vaak. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, omdat ze goed kan liegen. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Lucy is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Boos krijg je haar redelijk snel. Ongeduldig is ze wel. Ze soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Ze houdt ook wel van lezen, alleen heeft ze niet vaak tijd. Lucy voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment.

    Werk; Ze werkt op een basisschool als stagiaire, maar ook in haar vaders café. Dit eerste is niet iedere dag. Drie keer in de week. De andere dagen werkt ze in het café, en op zondag is ze vrij.

    Extra; Ze is het zusje van Ian Gray.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 14:23 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk hier nog even over na ;3


    26 - 02 - '16

    Nuevo schreef:
    Zou ik een meisje mogen die in de koepel zit? Als er teveel meisjes zijn, doe dan maar een jongen.
    En ik ben sinds vandaag nieuw op Quizlet, dus ik hoop dat dat niet erg is. En sorry voor als ik iets verkeerd doe.


    Van mij mag je een meisje (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even een stop op vrouwen binnen de koepel tot er even veel mannen zijn ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hemwin schreef:
    Geen idee of dit goed is, Kyle. Maar anders zeg jij t wel.
    [rol]


    Ik vind haar goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Van mij mag je een meisje (:


    Bedankt!

    Mag ik een man? :3
    Ik ga 'm waarschijnlijk 25 jaar oud maken of zo. Binnen de koepel graag. Ik heb een awesome plan ;3


    26 - 02 - '16

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 15:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.