• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    Speelschema

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2

    23/06/'14
    //:00
    USA - Por 2-2
    //:00
    Aus - Spa 0-3
    //:00
    Ned - Chl 2-0

    24/06/'14
    //:00
    Kro - Mex 1-3
    //:00
    Kam - Bra 1-3
    //:00
    Cri - Eng 0-0

    24/06/'14
    //:00
    Ita - Uru 0-1
    //:00
    Gri - Ivo 2-1
    //:00
    Jap - Col 1-4

    25/06/'14
    18:00
    Nga - Arg 2-3
    18:00
    Bos - Irn 3-1
    22:00
    Hon - Zwi 0-3
    22:00
    Ecu - Fra 0-0

    26/06/'14
    18:00
    Por - Gha 1-1
    18:00
    USA - Dui 0-1
    22:00
    Alg - Rus 1 - 1
    22:00
    Z-ko - Bel 0 - 1

    28/06/'14
    18:00
    Bra - Chl 1 - 1 (3 - 2)
    22:00
    Col - Uru 2 - 0

    29/06/'14
    18:00
    Ned - Mex 2 - 1
    22:00
    Cri - Gri 1 - 1 (5 - 3)

    30/06/'14
    18:00
    Fra - Nga 2 - 0
    22:00
    Dui - Alg 2 - 1

    01/07/'14
    18:00
    Arg - Zwi 1 - 0
    22:00
    Bel - USA 2 - 1

    04/07/'14
    18:00
    Fra - Dui 0 - 1
    22:00
    Bra - Col 2 - 1

    05/07/'14
    18:00
    Arg - Bel 1 - 0
    22:00
    Ned - Cri 0 - 0 (4 - 3)

    08/07/'14
    22:00
    Dui - Bra

    09/07/'14
    Arg - Ned

    12/07/'14
    22:00
    Bra - Ned

    13/07/'14
    21:00
    Dui - Arg


    Landen

    Groep A
    Brazilië
    Mexico
    Kroatië
    Kameroen


    Groep B
    Nederland
    Chili
    Australië
    Spanje

    Groep C
    Colombia
    Ivoorkust
    Japan

    Griekenland

    Groep D
    Costa Rica
    Italië
    Uruguay
    Engeland

    Groep E
    Frankrijk
    Ecuador
    Zwitserland
    Honduras

    Groep F
    Argentinië
    Nigeria
    Iran
    Bosnië-Herz.

    Groep G
    Duitsland
    Veren. Staten
    Ghana
    Portugal


    Groep H
    België
    Algerije
    Rusland
    Zuid-Korea


    © 2014 Naar NOS.nl

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 0:00 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Handles schreef:
    (...)


    Milow wordt toch ook niet ondertitelt bij ons.


    Klopt, maar hij sprak duidelijk. De slimste mens (of zo iets) werd wel bij ons ondertiteld. Net als toen er een programma was met een Belgische comedian.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Handles schreef:
    (...)


    Milow wordt toch ook niet ondertitelt bij ons.


    Milow spreekt ook niet zo vreselijk hard in een accent, denk ik. (Tja, Vlaams wel, maar dat is logisch. Het is niet dat hij plat West-Vlaams gaat spreken of zo.)

    Mebarak schreef:
    (...)


    Hij slaat Van der Gijp wel vaker :'D Al wordt het steeds minder. Hahaha, hij is nu ook steenvast voor Argentinië omdat hij het de Duitsers niet gunt. Ach, ergens moet ik daar wel om lachen, maar dat hij niet ondertiteld wordt vind ik wel bijzonder. Als er Belgen bij ons op TV zijn worden ze vaak - niet altijd - op NL 1, 2, 3 wel ondertiteld.


    Ik mag Van der Gijp echt niet, haha. Maar ik vond zijn reactie wel geniaal. ^^

    Scenen schreef:
    (...)

    Ik mag Van der Gijp echt niet, haha. Maar ik vond zijn reactie wel geniaal. ^^


    Ik kan me vaak ook aan hem ergeren, maar toch moet ik hem vaak gelijk geven. Niet alleen op voetbal gebied, maar ook in het algemeen. Samen met Kieft vind ik Van der Gijp echt geweldig, of met Kraaij. Hij is wel echt veel leuker dan Derksen, naar mijn mening.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felis schreef:
    Ik ben trots op Nederland.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik kan me vaak ook aan hem ergeren, maar toch moet ik hem vaak gelijk geven. Niet alleen op voetbal gebied, maar ook in het algemeen. Samen met Kieft vind ik Van der Gijp echt geweldig, of met Kraaij. Hij is wel echt veel leuker dan Derksen, naar mijn mening.

    Derksen is gewoon een zeiksnor (:

    Pacifique schreef:
    (...)
    Derksen is gewoon een zeiksnor (:


    Dat vind ik wel erg kort door de bocht.
    Ik vind namelijk dat hij de situatie bij clubs en binnen een organisatie erg goed weer kan geven.
    Hij is altijd goed op de hoogte en weet zulke informatie altijd goed te brengen vind ik.

    Je kunt natuurlijk zeggen dat hij veel zeikt, maar dat valt eigenlijk wel mee.
    Hij geeft gewoon zijn mening over mensen in de voetballerij en over het spel.
    Misschien is hij een zeiksnor, maar ik zie nog altijd veel liever een zeiksnor dan van die populisten die steeds roepen dat we wereldkampioen worden.
    Daar kan ik mij nog veel meer aan ergeren, want als je realistisch naar onze selectie kijkt dan is het gewoon een wereldprestatie dat we zo ver zijn gekomen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Dat vind ik wel erg kort door de bocht.
    Ik vind namelijk dat hij de situatie bij clubs en binnen een organisatie erg goed weer kan geven.
    Hij is altijd goed op de hoogte en weet zulke informatie altijd goed te brengen vind ik.

    Je kunt natuurlijk zeggen dat hij veel zeikt, maar dat valt eigenlijk wel mee.
    Hij geeft gewoon zijn mening over mensen in de voetballerij en over het spel.
    Misschien is hij een zeiksnor, maar ik zie nog altijd veel liever een zeiksnor dan van die populisten die steeds roepen dat we wereldkampioen worden.
    Daar kan ik mij nog veel meer aan ergeren, want als je realistisch naar onze selectie kijkt dan is het gewoon een wereldprestatie dat we zo ver zijn gekomen.


    Ik ben het wel met je eens, maar kom op het is ook deels een act - Van der Gijp ook, maar die geeft dat toe -. Derksen is wel echt altijd negatief. Je hoort maar weinig positieve woorden uit zijn mond, dat stoort mij aan hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik ben het wel met je eens, maar kom op het is ook deels een act - Van der Gijp ook, maar die geeft dat toe -. Derksen is wel echt altijd negatief. Je hoort maar weinig positieve woorden uit zijn mond, dat stoort mij aan hem.


    Nou, dat ligt eraan welk onderdeel je bekijkt. Dat hele gedoe met Sierd dat is echt een act dat zie je zo, maar wanneer ze daadwerkelijk over inhoudelijke zaken in de voetballerij gaan praten dan is het geen act dat is echt. Ik geloof ook best dat Genee en Derksen tijdens het Heerenveen incident echt ruzie hadden. Dus het ligt er echt aan welk onderdeel je neemt,maar ik erger mij net als iedereen ook aan die onderdelen als dat brief sturen naar iemand, wie vliegt er achter oranje aan en dat soort items dat gewoon echt helemaal niemand leuk vindt, maar door de sponsors toch in het programma moeten komen.

    Derksen is erg cynisch, maar wel realistisch. Dat mag, want feitelijk is wat hij zegt wel juist en dat hij als persoon wat cynisch is ingesteld, stoort mij in tegenstelling tot veel anderen echt totaal niet, omdat hij altijd goede argumenten heeft om cynisch over iets te zijn. Hij kan zijn mening onderbouwen en ik hoef het niet altijd met hem eens te zijn, maar ik snap hem vaak wel.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Nou, dat ligt eraan welk onderdeel je bekijkt. Dat hele gedoe met Sierd dat is echt een act dat zie je zo, maar wanneer ze daadwerkelijk over inhoudelijke zaken in de voetballerij gaan praten dan is het geen act dat is echt. Ik geloof ook best dat Genee en Derksen tijdens het Heerenveen incident echt ruzie hadden. Dus het ligt er echt aan welk onderdeel je neemt,maar ik erger mij net als iedereen ook aan die onderdelen als dat brief sturen naar iemand, wie vliegt er achter oranje aan en dat soort items dat gewoon echt helemaal niemand leuk vindt, maar door de sponsors toch in het programma moeten komen.

    Derksen is erg cynisch, maar wel realistisch. Dat mag, want feitelijk is wat hij zegt wel juist en dat hij als persoon wat cynisch is ingesteld, stoort mij in tegenstelling tot veel anderen echt totaal niet, omdat hij altijd goede argumenten heeft om cynisch over iets te zijn. Hij kan zijn mening onderbouwen en ik hoef het niet altijd met hem eens te zijn, maar ik snap hem vaak wel.


    het karakter wat Derksen neerzet, dat is deels een act. Ik heb het iet over het programma. Het is heel duidelijk hoor. Ik volg dit sinds 2010 en ik wil me geen kenner op dit gebied noemen maar wat ik wel weet is dat hij altijd een bloedhekel had aan dat commerciële gedoe en nu hij boeken uitgeeft wordt er te pas en te onpas reclame door hemzelf gemaakt. Dat is hem goed recht, ik zou het ook doen, maar zeg dan niet dat je de commercie haat.

    En niets over Sierd :') Die deed dit soort reportages al lang voordat VI überhaupt begon.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    Oranje door honderden fans onthaald in Rotterdam.

    Het Nederlands elftal is zondag na het succesvol verlopen WK in Brazilië teruggekeerd op Nederlandse bodem. De equipe van bondscoach Louis van Gaal landde rond 16.50 uur op het vliegveld van Rotterdam.

    Oranje werd door enkele honderden fans onthaald.

    De selectie stapte zondagochtend om 04.30 uur Nederlandse tijd op het vliegtuig in Brasilia en vloog via Kaapverdië terug naar Nederland. Op Rotterdam The Hague Airport werden de spelers geëerd met een watersaluut.

    Van Gaal had wel verwacht dat er mensen zouden staan. "Ik heb ook gelezen wat het heeft losgemaakt in Nederland. Het is mooi dat al deze mensen de spelers willen toejuichen", zei de afzwaaiende bondscoach.

    Daryl Janmaat vond het een 'mooi moment om dit zo mee te maken', zei hij tegenover RTV Rijnmond. De rechtsback had niet op zoveel supporters gerekend op het vliegveld. "Ik ben wel kapot, we zijn tweeënhalve maand weg geweest. Maar dit is fantastisch, zoveel publiek."

    Oranje reist na het verlaten van de luchthaven naar Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk. Daar nemen staf en spelers afscheid van elkaar.

    © NUsport.nl

    Ze verdienen het ook wel.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ze verdienen het ook wel. (:


    Inderdaad. Ze zijn hartstikke ver gekomen!


    26 - 02 - '16

    Wanneer wordt de finale eigenlijk gespeeld mensen?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Wanneer wordt de finale eigenlijk gespeeld mensen?


    Vanavond om 22:00 geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Einmana schreef:
    Wanneer wordt de finale eigenlijk gespeeld mensen?


    Vannavond 21:00.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'