• Hoii!

    Ik heb weer eens een cover nodig en omdat ik vind dat ik er best in faal, vraag ik jullie het voor mij te doen.
    Zelf vind ik namelijk dat er Q'ers zijn die veel beter zijn dan ik en prachtige covers kunnen maken, hopelijk komen ze voor mij in dit topic allemaal bijeen ^^

    Maar goed, ik heb een lijstje gemaakt zodat het overzichtelijker blijft voor jullie.

    Titel: Madonna
    Het liefst in sierlijke, goudkleurige letters.

    Extra tekst: Graag zou ik dit er ook in willen:

    ‘Girl, what's your name?’
    ‘Madonna.’
    ‘Madonna who?’
    ‘Madonna Wilson.’
    ‘Why are you here?’
    ‘I don't know.’


    Sfeer: Een goudkleurige sfeer, maar dan toch zwart-wit, als je het een beetje begrijpt. Dus ik zou liefst een goudkleurige tint erin willen hebben, dat bij de titel zou passen. En verder een mysterieuze sfeer. (:

    Afbeeldingen: Ik heb niet veel afbeeldingen, ik vind het best moeilijk om de juiste afbeeldingen te vinden en misschien vinden jullie het ook moeilijk om met die afbeeldingen te werken. Daarom mogen jullie je eigen gezochte foto's gebruiken, maar als jullie daar geen tijd voor hebben.. Ik heb toch een paar foto's gezocht. (:
    Wat ik wel zeker weet, is dat ik dit meisje erin zou willen hebben. En zoiets, of een andere foto met een pistool die naar jou is gericht (wel zwart-wit).
    Verder mogen jullie het zelf bedenken, maak er wel iets moois van. En anders ook een foto van een landschap, een strand bij zondsondergang bijvoorbeeld. Het gaat namelijk deels over een meisje dat weggelopen is.

    Beschrijving: Ik heb niet echt een beschrijving voor de story, ik wil ook niet veel gaan verklappen, maar dit is wat ik wel wil vertellen, anders weten jullie nooit hoe de cover zou moeten worden:
    Het was een klein eilandje. Presley. Zo heette het eilandje, Presley. Presley was zo klein dat alle inwoners elkaar kende, tenminste, dat dachten ze. Madonna Wilson, een doodnormaal dertienjarig meisje, geboren en getogen in Presley, liep weg van huis. Vanwege alle problemen om haar heen, verliet ze haar familie en vrienden. Ze wilde het liefst het eilandje Presley verlaten. Dan kwam ze aan in een café, maar daar had ze nooit mogen komen. Maar waarom niet?


    Extra: Het heeft geen haast, dus neem gerust al je tijd! Mijn username hoeft er niet op, er hoeft eigenlijk helemaal geen tekst op, behalve de tekst die ik gegeven heb + de titel. c;
    En ik zou het waarderen als je ook eentje maakt zonder tekst.

    Dankjulliewel!
    Emma c:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 14:31 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dit is mijn resultaat:



    Hopelijk vind je het goed (:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Castellano schreef:
    Dit is mijn resultaat:



    Hopelijk vind je het goed (:


    Wow, prachtig c:
    Maar ik wacht even op de anderen. Hartstikke bedankt hoor voor de moeite =D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ga nog even iets proberen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried