• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    Speelschema

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2

    23/06/'14
    //:00
    USA - Por 2-2
    //:00
    Aus - Spa 0-3
    //:00
    Ned - Chl 2-0

    24/06/'14
    //:00
    Kro - Mex 1-3
    //:00
    Kam - Bra 1-3
    //:00
    Cri - Eng 0-0

    24/06/'14
    //:00
    Ita - Uru 0-1
    //:00
    Gri - Ivo 2-1
    //:00
    Jap - Col 1-4

    25/06/'14
    18:00
    Nga - Arg 2-3
    18:00
    Bos - Irn 3-1
    22:00
    Hon - Zwi 0-3
    22:00
    Ecu - Fra 0-0

    26/06/'14
    18:00
    Por - Gha 1-1
    18:00
    USA - Dui 0-1
    22:00
    Alg - Rus 1 - 1
    22:00
    Z-ko - Bel 0 - 1

    28/06/'14
    18:00
    Bra - Chl 1 - 1 (3 - 2)
    22:00
    Col - Uru 2 - 0

    29/06/'14
    18:00
    Ned - Mex 2 - 1
    22:00
    Cri - Gri 1 - 1 (5 - 3)

    30/06/'14
    18:00
    Fra - Nga 2 - 0
    22:00
    Dui - Alg 2 - 1

    01/07/'14
    18:00
    Arg - Zwi 1 - 0
    22:00
    Bel - USA 2 - 1

    04/07/'14
    18:00
    Fra - Dui 0 - 1
    22:00
    Bra - Col 2 - 1

    05/07/'14
    18:00
    Arg - Bel 1 - 0
    22:00
    Ned - Cri 0 - 0 (4 - 3)

    08/07/'14
    22:00
    Dui - Bra

    09/07/'14
    Arg - Ned

    12/07/'14
    22:00
    Bra - Ned

    13/07/'14
    21:00
    Dui - Arg


    Landen

    Groep A
    Brazilië
    Mexico
    Kroatië
    Kameroen


    Groep B
    Nederland
    Chili
    Australië
    Spanje

    Groep C
    Colombia
    Ivoorkust
    Japan

    Griekenland

    Groep D
    Costa Rica
    Italië
    Uruguay
    Engeland

    Groep E
    Frankrijk
    Ecuador
    Zwitserland
    Honduras

    Groep F
    Argentinië
    Nigeria
    Iran
    Bosnië-Herz.

    Groep G
    Duitsland
    Veren. Staten
    Ghana
    Portugal


    Groep H
    België
    Algerije
    Rusland
    Zuid-Korea


    © 2014 Naar NOS.nl

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 0:00 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dankjeee! Nu weet ik dat ook weer xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Haha, bedankt!
    Niet gedacht dat ik ooit nog eens Duitsers met humor zou zien. Die mannen komen allemaal zo nors over (al vraag ik me af hoe ze het ervanaf zouden bregen tegenover van Gaal. Die gast is geniaal. :'D).

    Inderdaad! Ik mag die Duitsers wel :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wieeeeh, happy me. - ik reageerde hier echt te weinig -
    But. I'm happy. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Maradona is het ook niet met Messi z'n prijs eens:

    Diego Maradona vindt het niet terecht dat Lionel Messi zondagavond is uitgeroepen tot beste speler op het WK. "Messi? Ik gun hem alles. Maar het is niet eerlijk dat iemand iets wint vanwege een marketingplan."


    (Nu.nl)


    26 - 02 - '16

    Ik had wel verwacht dat die prijs of naar Robben of die James Rodriguez (is het toch) of een Duitse speler zou gaan. Maarja, je had het kunnen weten. Hij is er zelf niet eens blij mee.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Ik had wel verwacht dat die prijs of naar Robben of die James Rodriguez (is het toch) of een Duitse speler zou gaan. Maarja, je had het kunnen weten. Hij is er zelf niet eens blij mee.


    James Rodriguez krijgt ook een prijs maar die moeten ze nog opsturen omdat hij er gister niet bij was, dat zei de commentator gister :P
    Dus ben wel blij dat hij alsnog een soortvan bedankje krijgt, hij was namelijk best goed
    Die danspasjes van hem nadat die een goal maakte (H)__(H)
    DAYUMMN


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ja ik weet het. Dat hoorde ik ook, haha. (:


    Danmarks Dynamite.

    ^^ Gehehe xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    James Rodriguez krijgt ook een prijs maar die moeten ze nog opsturen omdat hij er gister niet bij was, dat zei de commentator gister :P
    Dus ben wel blij dat hij alsnog een soortvan bedankje krijgt, hij was namelijk best goed
    Die danspasjes van hem nadat die een goal maakte (H)__(H)
    DAYUMMN


    James was topscorer met 6 doelpunten. Dat is ook waar hij de prijs voor krijgt. De gozer na hem, Mueller met 5 doelpunten, had anderhalf keer zo veel minuten gespeeld.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    James was topscorer met 6 doelpunten. Dat is ook waar hij de prijs voor krijgt. De gozer na hem, Mueller met 5 doelpunten, had anderhalf keer zo veel minuten gespeeld.


    Ahaaaaaa!
    Hij heeft z'n prijs in ieder geval wel verdiend, die krijgt nog wel een goede toekomst qua voetbal enzo :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ahaaaaaa!
    Hij heeft z'n prijs in ieder geval wel verdiend, die krijgt nog wel een goede toekomst qua voetbal enzo :P


    Hij is pas 23 en nu al 45 miljoen waard en wordt gezien als een van de meest veelbelovende jonge talenten. Volgend WK wordt interessant. Als de rest van het Colombiaanse team ook beter is maken ze zelfs een kans op de beker denk ik. Kijk maar naar hoever Argentinië heeft kunnen spartelen met maar 1 goeie speler.

    In ander nieuws, Duitsland is wel een apart team. Het heeft niemand als James, Messi of Robben ofzo, iemand van wie je echt zegt OMFG hij draagt het team omhoog of die echt in het oog springt. Het niveau van het gehele Duitse team is gewoon ontzettend hoog.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Hij is pas 23 en nu al 45 miljoen waard en wordt gezien als een van de meest veelbelovende jonge talenten. Volgend WK wordt interessant. Als de rest van het Colombiaanse team ook beter is maken ze zelfs een kans op de beker denk ik. Kijk maar naar hoever Argentinië heeft kunnen spartelen met maar 1 goeie speler.

    In ander nieuws, Duitsland is wel een apart team. Het heeft niemand als James, Messi of Robben ofzo, iemand van wie je echt zegt OMFG hij draagt het team omhoog of die echt in het oog springt. Het niveau van het gehele Duitse team is gewoon ontzettend hoog.


    45 miljoen? Holy fck o.o
    Denk t ook wel en denk eerlijk gezegd ook dat Argentinië ook niet zover zou komen zonder Messi, maar gister was die volgens mij wel echt vermoeid, beetje jammer
    Ben t wel met je eens!
    Heb nu al zin in t WK over 4 jaar, puur omdat Colombia dan weer meedoet!
    Maar Duitsland heeft idd een goed team, damn ik ben t wel erg vaak met je eens xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    IK BEN ECHT ZO FUCKING BLIJ DAT DUITSLAND WERELDKAMPIOEN IS EN DAT NEUER DE GOLDEN GLOVE HEEFT GEKREGEN
    Ze hebben het echt verdiend, ze speelden allemaal super goed (alhoewel Ozil wat minder was dan dat hij op het EK was, maar ja) Alleen die kopbal van Kroos, gelukkig is dat goed afgelopen...
    En Gotze, dat is echt een held. Net als Neuer trouwens. Gotze en Neuer zijn mijn helden,serieus.


    Heb nog niet kunnen reageren na gisteren nadat ik 150 snaps had gestuurd van het Duitsle Elftal en alle perfectie,maar ook selfies van mij met mn Duitse vlag en vlaggetjesschmink etc. Ben tot half 3 druk bezig geweest met heel hyper zijn, fotos maken,fotos zoeken, filmpjes terugkijken en heel hard gillen, dansen en springen. Vanochtend moest ik om 5 uur op, ben de hele dag weggeweest en kan nu eindelijk op dit topic reageren hehe.

    Duitsland heeft de wereldtitel echt verdiend. Ik ben niet Duits ofzo, maar ik ben echt trots op "onze" jongens.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jc schreef:
    Ehm, wat? Sinds wanneer is het Oezil?
    mja, aangezien niemand hierop gereageerd heeft:

    Ozil verandert op tvschermen in Oezil, omdat er daar geen trema op letters kunnen. (Ik kan ook geen tremas op letters zetten, maar ik ben te lui om een extra E te plaatsen.)

    Om die reden wordt ook Muller Mueller, Schurrle Schuerrle, Gotze Goetze etc.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly