• Hooi! (:

    Ik heb eigenlijk altijd stijl haar. Wanneer het geknipt is heb ik er een slag in -van nature eigenlijk al, maar doordat mijn haar inmiddels zo lang en zwaar is, is het stijl- . Maar ik wil nu eigenlijk wel eens iets anders. En waarom niet krullen uitproberen?

    Onze kapster was hier vanmorgen om mijn vader te knippen, en ze zei me dat als ik geen permanente krullen wil (en dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon zo nu en dan eens krullen) ik beter een krultang kopen kan.

    Nu is het zo dat alles wat ik heb voor mijn haar een borstel, haarlak of haarmousse is. Dus ik heb niets en weet ook niets. Vandaar ook dit topic.

    Welke krultang adviseren jullie me? Ik heb ook geen flauw idee van de prijzen van krultangen, maar het liefst zo goedkoop maar toch goed mogelijk. En als je toevallig ook een winkel erbij wilt vermelden waar het te halen is, dan ben je helemaal super! :3

    Alvast heel erg bedankt allemaal! <3




    Edit: Ik heb zojuist eentje van Babyliss gekocht. Kostte 30 euro, maar omdat ie in het verkeerde schap lag kostte het mij maar 23 c:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 21:21 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb er zelf een van Babyliss, een erg luxe die je haar naar binnen slurpt en wanneer je hem loslaat, de krul eruit valt. Alleen valt deze niet onder de categorie 'goedkoop'. Verder ken ik geen andere merken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Misschien is dit iets voor je; REMINGTON CI9532 PEARL PRO CURL



    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mendosa schreef:
    Ik heb er zelf een van Babyliss, een erg luxe die je haar naar binnen slurpt en wanneer je hem loslaat, de krul eruit valt. Alleen valt deze niet onder de categorie 'goedkoop'. Verder ken ik geen andere merken.


    Dat zijn toch die curl secrets? Die zijn awesome. Maar heel duur, ja. x]
    Anyway, als je een goedkope wilt en het maar voor eens in de zoveel tijd is/uitproberen, kun je gewoon een simpele van babyliss nemen (: Babyliss is altijd wel goed, of braun. Maar Braun is meteen een stukje duurde. Ze hebben er één van babyliss bij de kruidvat voor 22 euro ofzo, daar hoor ik altijd goede dingen over (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als je bereid bent om even te sparen, zou ik een tang van José Eber kopen, ideaal ding is dat. Heb er zelf een paar keer mee gespeeld en hij is echt geweldig.

    Een goede goedkopere kan je ook van Babyliss halen. Pro 200 heeft een vriendin van me hiervan. Goed te gebruiken en kostte niet veel.


    Spinning around, I'm weightless.

    Mendosa schreef:
    Ik heb er zelf een van Babyliss, een erg luxe die je haar naar binnen slurpt en wanneer je hem loslaat, de krul eruit valt. Alleen valt deze niet onder de categorie 'goedkoop'. Verder ken ik geen andere merken.


    Oh die vind ik zo eng :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat zijn toch die curl secrets? Die zijn awesome. Maar heel duur, ja. x]
    Anyway, als je een goedkope wilt en het maar voor eens in de zoveel tijd is/uitproberen, kun je gewoon een simpele van babyliss nemen (: Babyliss is altijd wel goed, of braun. Maar Braun is meteen een stukje duurde. Ze hebben er één van babyliss bij de kruidvat voor 22 euro ofzo, daar hoor ik altijd goede dingen over (:


    Klopt! Als mijn moeder er geen wilde, had ik hem nu niet. ;3


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hecuba schreef:
    (...)

    Oh die vind ik zo eng :')


    Je zal hem wel goed moeten gebruiken, ja. Mijn moeder schreeuwde eens naar beneden dat haar haren vast zaten en toen heb ik haar moeten helpen haar haren los te maken. Waarschijnlijk heeft ze hem met de onderkant naar boven gebruikt. Laten we zeggen dat we er toen nog geen verstand van hadden. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    @SmeerKeessie
    Oeeh dat filmpje legt het allemaal goed uit, en het resultaat ziet er best nice uit, dankje! (:

    @Yoda
    Ja, ik weet niet of krullen mij staan, vandaar dat ik het eerst wil uitproberen. Mocht het goed bevallen en ik vind de krultang toch niet goed genoeg bijvoorbeeld, dan ben ik natuurlijk wel bereid te sparen voor een andere krultang. Maar ik wil het gewoon uitproberen en kijken hoe ik het vind. (: Dankjewel, 22 euro valt op zich wel mee qua prijs. Ik had wel rond de 35 euro verwacht namelijk, haha.

    @Mendosa
    Ooh is die Babyliss de krultang waar zulke ophef over was, omdat mensen het verkeerd gebruikten en daardoor hele plukken van hun haar afbrandden?

    @Hecuba
    is die van José Eber echt zó geweldig, of zoals je zegt, valt die Babyliss beter te kopen voor mij? Aangezien ik dus nog niet weet of ik het wel vaak wil doen, want ik weet dus niet hoe krullen mij staan. En aan welke prijs moet ik denken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Graag gedaan ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DiNozzo schreef:
    ...

    @Hecuba
    is die van José Eber echt zó geweldig, of zoals je zegt, valt die Babyliss beter te kopen voor mij? Aangezien ik dus nog niet weet of ik het wel vaak wil doen, want ik weet dus niet hoe krullen mij staan. En aan welke prijs moet ik denken?


    Die van José Eber is echt geweldig, je kan kammen wat je wilt als je die krullen hebt maar drie dagen lang gaan ze er niet uit als je je haar niet nat maakt. Staarten overleven ze ook, en als je per ongeluk de tang vastpakt heb je ook geen groot probleem. Je hoeft ook geen speciale producten te gebruiken tegen de hitte en haarbal is daarna niet nodig. Ik ben gek op dat ding, maar de prijs is erg hoog voor een krultang waarvan je niet weet hoeveel je hem nodig hebt. Deze kost voor een 11 mm (welke ik je wel aanraad) 120 euro. De Babyliss is prima te gebruiken als je het niet al te vaak gaat doen. Hierbij zou ik wel haarlak gebruiken om er zeker van te zijn dat de krullen er even in zitten. Zeker als je nog uit moet proberen hoe vaak je hem gaat gebruiken heeft hij ook een mooi prijsje: je vindt ze vaak al vanaf 20 euro (: als je dan merkt dat je het vaker gaat doen raad ik je alsnog aan (ook om je haar te sparen, haha.) Om over te stappen op een iets 'luxere' en dus duurdere versie.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 15:35 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    (...)

    Die van José Eber is echt geweldig, je kan kammen wat je wilt als je die krullen hebt maar drie dagen lang gaan ze er niet uit als je je haar niet nat maakt. Staarten overleven ze ook, en als je per ongeluk de tang vastpakt heb je ook geen groot probleem. Je hoeft ook geen speciale producten te gebruiken tegen de hitte en haarbal is daarna niet nodig. Ik ben gek op dat ding, maar de prijs is erg hoog voor een krultang waarvan je niet weet hoeveel je hem nodig hebt. Deze kost voor een 11 mm (welke ik je wel aanraad) 120 euro. De Babyliss is prima te gebruiken als je het niet al te vaak gaat doen. Hierbij zou ik wel haarlak gebruiken om er zeker van te zijn dat de krullen er even in zitten. Zeker als je nog uit moet proberen hoe vaak je hem gaat gebruiken heeft hij ook een mooi prijsje: je vindt ze vaak al vanaf 20 euro (: als je dan merkt dat je het vaker gaat doen raad ik je alsnog aan (ook om je haar te sparen, haha.) Om over te stappen op een iets 'luxere' en dus duurdere versie.


    Hmm, 120 euro is me wel wat te duur nu inderdaad, hahah. En haarlak gebruik ik sowieso, omdat ik vreselijk snel statisch ben. Dankjewel! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zelf alleen maar een stijltang, ook van Babyliss. Dat is een erg goed merk over het algemeen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb de carmen syle&curl tang. Ik vind de krultang wel goed.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik he zojuist eentje van Babyliss gekocht. Kostte 30 euro maar omdat ie in het verkeerde schap lag maar 23 c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan je niet helpen, sorry. Ik heb van nature al krullen c:


    wat was dit ookalweer