• Hooi! (:

    Ik heb eigenlijk altijd stijl haar. Wanneer het geknipt is heb ik er een slag in -van nature eigenlijk al, maar doordat mijn haar inmiddels zo lang en zwaar is, is het stijl- . Maar ik wil nu eigenlijk wel eens iets anders. En waarom niet krullen uitproberen?

    Onze kapster was hier vanmorgen om mijn vader te knippen, en ze zei me dat als ik geen permanente krullen wil (en dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon zo nu en dan eens krullen) ik beter een krultang kopen kan.

    Nu is het zo dat alles wat ik heb voor mijn haar een borstel, haarlak of haarmousse is. Dus ik heb niets en weet ook niets. Vandaar ook dit topic.

    Welke krultang adviseren jullie me? Ik heb ook geen flauw idee van de prijzen van krultangen, maar het liefst zo goedkoop maar toch goed mogelijk. En als je toevallig ook een winkel erbij wilt vermelden waar het te halen is, dan ben je helemaal super! :3

    Alvast heel erg bedankt allemaal! <3




    Edit: Ik heb zojuist eentje van Babyliss gekocht. Kostte 30 euro, maar omdat ie in het verkeerde schap lag kostte het mij maar 23 c:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 21:21 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mendosa schreef:
    Ik heb er zelf een van Babyliss, een erg luxe die je haar naar binnen slurpt en wanneer je hem loslaat, de krul eruit valt. Alleen valt deze niet onder de categorie 'goedkoop'. Verder ken ik geen andere merken.


    Ohgod dat ding lijkt me zo spannend.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik krul mijn haar trouwens altijd (ik doe het 1x in het jaar ofzo) met een stijltang. De krullen die je dan krijg vind ik over het algemeen iets natuurlijker als van een krultang.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Mendosa schreef:
    (...)

    Je zal hem wel goed moeten gebruiken, ja. Mijn moeder schreeuwde eens naar beneden dat haar haren vast zaten en toen heb ik haar moeten helpen haar haren los te maken. Waarschijnlijk heeft ze hem met de onderkant naar boven gebruikt. Laten we zeggen dat we er toen nog geen verstand van hadden. :')


    Zoiets zag ik ook gebeuren bij iemand die hem voor het eerste ging proberen.

    Je kan altijd even een kijkje nemen bij beautybloggers. Zij testen meestal krultangen uit en geven hun eerlijke mening.

    Review van een krultang door een beautyblogster


    Physics is awesome