• Gistermiddag, had ik, omdat ik moeite heb om in slaap te komen Deep Sleep (pillow mist) bij The body shop gekocht. Ik sliep redelijk snel in, na een half uurtje al ,(terwijl ik normaal tot een uur of twee wakker lig) maar ik had voor het eerst sinds jaren weer een nachtmerrie.
    Zou dat aan dat spul liggen of niet? Of is het allemaal maar dom toeval? Ik durf het nu eigenlijk niet meer te gebruiken. (cat)

    Deze heb ik gekocht:



    Wat doen jullie altijd om snel in slaap te komen? Sinds kort drink ik ook altijd nog een mok warme thee, aangezien ik liever geen melatonine wil innemen.


    Oh en ik wist nou niet of dit topic nou hier of in Lifestyle hoorde.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb gelezen in één van mijn favoriete boeken dat een takje lavendel onder je kussen of lavendelolie op je kussensloop druppelen werkt tegen slapeloosheid.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Slaap je op je buik of op je rug

    Macabre schreef:
    Thee bevat cafeïne. :') Je kan beter warme melk drinken, dat zorgt er écht voor dat je slaperig wordt. Eventueel met honing of zo - niet iedereen vind het lekker, ikke wel :Y)

    Oh, je moet cinnamon erin zetten. Nomnom :Y)

    OT: Ik denk niet dat het aan die spray ligt hoor. Het is echt puur een toeval. (:


    -

    Elmorria schreef:
    Ik heb geen moeite om in slaap te vallen, binnen 15 minuten ben ik nock-out.

    Wat wel de oorzaak kan zijn is, dat je door de spray sneller in slaap val. En dus ook dieper slaapt in een dieper level!!
    Vaak komen nachtmerrie's sneller in een zeer diepe slaap:Y)


    Dit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Misschien is het gewoon toeval. Als ik jou was, zou ik het gewoon nog eens proberen. (:

    Zelf slik ik 5 mg melatonine en een pil valeriaan om te slapen. Ben nogal lastig wat dat betreft.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Snel in slaap komen is er bij mij niet bij. Ik kan alle soorten slaappillen nemen en nog steeds wakker liggen voor uren. Dus nee, ik heb geen tips voor je.


    I look inside myself and see my heart is black.