• Ben ik zwanger :3. En ik kan nu al niet meer wachten om te weten wat het gaat worden.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Bourne schreef:
    Congrats c:


    26 - 02 - '16

    Winhood schreef:
    (...)

    Nee, je bent niet de enige!

    @Floresa

    Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat het een fijne zwangerschap voor je zal zijn en dat je een mooi en gezond kindje zal krijgen.

    Wat lief :)


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Huf schreef:
    Ah gefeliciteeeeeerd!
    Ben ik nou echt de enige die zich stiekem afvraagt hoe oud je bent? :x

    22, of toch bijna. (Binnen 25 dagen).


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    22, of toch bijna. (Binnen 25 dagen).


    Eerlijk gezegd vind ik je dan wel jong. Aan de andere kant als jij er klaar voor bent, waarom niet?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd vind ik je dan wel jong. Aan de andere kant als jij er klaar voor bent, waarom niet?

    Veel mensen vinden dat. Maar ik ben verloofd, woon samen en hebben een loon dat ver boven het gemiddelde uitsteekt. En sinds ik altijd al op een jonge leeftijd aan kinderen wou beginnen. Valt alles mooi op zijn plaats :).


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Oh fantastisch, gefeliciteerd!


    I'm becoming the best version of myself.

    Wat een geweldig nieuws! Geniet van je zwangerschap. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    tacenda schreef:
    Oh fantastisch, gefeliciteerd!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Leuk! Mijn moeder werd ook zwanger van mij op haar 23e ofzo, dus zo vroeg vind ik het ook weer niet!
    Ben je juist leuk een jonge moeder! (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    Leuk! Mijn moeder werd ook zwanger van mij op haar 23e ofzo, dus zo vroeg vind ik het ook weer niet!
    Ben je juist leuk een jonge moeder! (:

    Ja, ik vind het op zich ook nog wel mee vallen :)!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gefeliciteerd!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gefeliciteerd! Sommige mensen hebben nog jongere moeders, ik niet

    xxx


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Floresa schreef:
    (...)
    Veel mensen vinden dat. Maar ik ben verloofd, woon samen en hebben een loon dat ver boven het gemiddelde uitsteekt. En sinds ik altijd al op een jonge leeftijd aan kinderen wou beginnen. Valt alles mooi op zijn plaats :).


    Daar heb je gelijk in. Zo te lezen ben je er helemaal klaar voor.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in. Zo te lezen ben je er helemaal klaar voor.

    Dankje :)


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    22, of toch bijna. (Binnen 25 dagen).


    Normaal gesproken zou ik je echt voor gek hebben verklaard (aangezien ik 't even vergeleek met mijn situatie als student tot m'n 21e), maar ik las even verder en zag dat je samenwoont en gewoon een baan hebt dus dan is jouw situatie al heel anders dan wanneer je nog student bent natuurlijk ^^

    Nogmaals, gefeliciteerd (:


    To infinity and beyond •