• Ben ik zwanger :3. En ik kan nu al niet meer wachten om te weten wat het gaat worden.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gefeliciteerd :D

    Ik vind je trouwens niet te jong hoor, zeker niet omdat je al een vaste baan en een huis hebt. Een oud-klasgenootje van mij is pas bevallen en zij studeert nog, heeft geen baan en woont nog thuis en ze heeft ook geen relatie.

    Gefeliciteerd! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wat leuk voor je :D
    Gefeliciteerd! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pacifique schreef:
    Gefeliciteerd :D

    Ik vind je trouwens niet te jong hoor, zeker niet omdat je al een vaste baan en een huis hebt. Een oud-klasgenootje van mij is pas bevallen en zij studeert nog, heeft geen baan en woont nog thuis en ze heeft ook geen relatie.

    Oh, dat is een beetje lastig ;s


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Proficiat!!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteeeeerd ! Nog een pracht baby erbij (:

    Gefeliciteerd! (:

    YasminU schreef:
    Gefeliciteeeeerd ! Nog een pracht baby erbij (:

    Dank je wel ^^


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    GEFELICITEERD!


    Just Smile, Peace & Love

    Wat enorm leuk! Gefeliciteerd! ^^

    Hopelijk wordt het een kerngezond en heel gelukkig baby'tje. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd ! :D


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Gefeliciteerd! Zwanger zijn lijkt me zo mooi (H). Hou je me op de hoogte van wat het wordt?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Gefeliciteerd! Ik vind het helemaal niet zo jong, mijn ouders waren iets van vierentwintig toen ze mij adopteerden. Houd ons op de hoogte! Ik ben altijd benieuwd bij zwangerschappen of het een jongen of een meisje wordt c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gefeliciteerd! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    super gefeliciteerd meid =D


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio