• Ben ik zwanger :3. En ik kan nu al niet meer wachten om te weten wat het gaat worden.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Ik vind je eigenlijk niet te jong. Ik zie zo vaak meisjes hun verhaal doen die pas zestien of jonger zijn als ze een kindje verwachten, en dan vind ik éénentwintig wel meevallen, vooral omdat je al een baan en een vaste woning hebt.
    Maar gefeliciteerd, natuurlijk! Ga je ook foto's van je kleintje posten, als hij of zij geboren is? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd!
    Ik vind het jong, maar zeker niet te jong, zeker omdat het kind dan gewoon in een stabiele omgeving zou opgroeien.


    Take risks and conquer your fears.

    Huf schreef:
    (...)

    Normaal gesproken zou ik je echt voor gek hebben verklaard (aangezien ik 't even vergeleek met mijn situatie als student tot m'n 21e), maar ik las even verder en zag dat je samenwoont en gewoon een baan hebt dus dan is jouw situatie al heel anders dan wanneer je nog student bent natuurlijk ^^

    Nogmaals, gefeliciteerd (:

    Dank je :).
    Oh jeetje, student. Ik zou zeggen veel succes met je examens, maar die zijn waarschijnlijk toch al voorbij.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Tigresse schreef:
    Ik vind je eigenlijk niet te jong. Ik zie zo vaak meisjes hun verhaal doen die pas zestien of jonger zijn als ze een kindje verwachten, en dan vind ik éénentwintig wel meevallen, vooral omdat je al een baan en een vaste woning hebt.
    Maar gefeliciteerd, natuurlijk! Ga je ook foto's van je kleintje posten, als hij of zij geboren is? (:

    Dank je :)! Oh, ik kan al niet wachten om foto's te posten :')


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat leuk!

    Heel veel plezier en succes de komende tijd! En gefeliciteerd, natuurlijk (:


    ...

    Gefeliciteerd!!!!

    En opzicht, 22 valt nog goed mee hoor, en helemaal als je alles gewoon netjes op de rit hebt en er zelf klaar voor bent (;
    Ik was er zelf ook bijna 22 toen ik Thomas kreeg - waarvoor ik en m'n vriend zelf hebben gekozen. Nu, we hadden zelf wel verwacht dat we minstens 3 jaar bezig zouden zijn met proberen zwanger te raken, aangezien onvruchtbaarheid in m'n familie zit en m'n ouders zelf er zeker 5 jaar over gedaan hebben, een oom helemaal geen kinderen kan krijgen en de vriendin van m'n broertje al vanaf haar 16de zwanger probeerde te geraken van hem omdat ze in het idee was dat een kind alles zou oplossen (vraag er maar niet naar). Ze werd in ieder geval pas op haar 21ste zwanger
    Maar blijkbaar hebben ik en m'n vriend goeie genen die goed matchen en was het in een maandje gepiept XD
    Net zoals de 2de keer nu, want ik zit zelf alweer op 15 weekjes. Ik moest wachten tot m'n eerste keer menstrueren, en dat was ook meteen de laatste keer XD

    In het begin vond ik het ook echt vreselijk dat mensen zeiden dat ik 'te' jong zou zijn en dat ik me telkens moest 'verantwoorden' waarom ik zwanger was, maar uiteindelijk beslist iedereen voor zichzelf wanneer je toe bent aan kinderen. Ik heb die (voor)oordelen ook uiteindelijk naast me neergelegd - want heel veel mensen begonnen dus ook erover dat het wel een 'ongelukje' moest zijn omdat we zo jong waren.
    Gewoon niks van aantrekken en lekker genieten van je zwangerschap en komend kindje (;

    Hou je ons wel een beetje op de hoogte, want ik vind het dus super om ook andermans geluk te lezen :3

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 19:31 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    22 valt toch goed mee? Vroeger hadden ze wel rond hun 18e kinderen. Gewoon omdat iedereen er tegenwoordig later aan begint, lijkt 22 vroeg. Nuja ik wil atm zelf nog geen kinderen ook al ben ik 22, maar dat komt enkel omdat ik nog studeer, geen werk heb en geen vaste woning heb. Anders was het misschien ook wel een ander verhaal.
    In ieder geval, gefeliciteerd!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    22 valt toch goed mee? Vroeger hadden ze wel rond hun 18e kinderen. Gewoon omdat iedereen er tegenwoordig later aan begint, lijkt 22 vroeg. Nuja ik wil atm zelf nog geen kinderen ook al ben ik 22, maar dat komt enkel omdat ik nog studeer, geen werk heb en geen vaste woning heb. Anders was het misschien ook wel een ander verhaal.
    In ieder geval, gefeliciteerd!

    Ja, als je student bent begrijp ik het volkomen om er nog niet aan te beginnen. Moesten we nu niet verloofd zijn en samen wonen, had ik er ook nog mee gewacht.
    Maar bedankt!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Valkyries schreef:
    Gefeliciteerd!!!!

    En opzicht, 22 valt nog goed mee hoor, en helemaal als je alles gewoon netjes op de rit hebt en er zelf klaar voor bent (;
    Ik was er zelf ook bijna 22 toen ik Thomas kreeg - waarvoor ik en m'n vriend zelf hebben gekozen. Nu, we hadden zelf wel verwacht dat we minstens 3 jaar bezig zouden zijn met proberen zwanger te raken, aangezien onvruchtbaarheid in m'n familie zit en m'n ouders zelf er zeker 5 jaar over gedaan hebben, een oom helemaal geen kinderen kan krijgen en de vriendin van m'n broertje al vanaf haar 16de zwanger probeerde te geraken van hem omdat ze in het idee was dat een kind alles zou oplossen (vraag er maar niet naar). Ze werd in ieder geval pas op haar 21ste zwanger
    Maar blijkbaar hebben ik en m'n vriend goeie genen die goed matchen en was het in een maandje gepiept XD
    Net zoals de 2de keer nu, want ik zit zelf alweer op 15 weekjes. Ik moest wachten tot m'n eerste keer menstrueren, en dat was ook meteen de laatste keer XD

    In het begin vond ik het ook echt vreselijk dat mensen zeiden dat ik 'te' jong zou zijn en dat ik me telkens moest 'verantwoorden' waarom ik zwanger was, maar uiteindelijk beslist iedereen voor zichzelf wanneer je toe bent aan kinderen. Ik heb die (voor)oordelen ook uiteindelijk naast me neergelegd - want heel veel mensen begonnen dus ook erover dat het wel een 'ongelukje' moest zijn omdat we zo jong waren.
    Gewoon niks van aantrekken en lekker genieten van je zwangerschap en komend kindje (;

    Hou je ons wel een beetje op de hoogte, want ik vind het dus super om ook andermans geluk te lezen :3

    Jou heb ik eventjes een pb'tje gestuurd. Het lijkt me zo leuk om het met iemand te delen!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gefeliciteerd!
    Ik vind het een prima leeftijd. Het is inderdaad wat jonger dan "normaal", maar met jouw situatie ziet het er prima uit

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 20:03 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jaaa. Foto's! Ik zit al te popelen om foto's te zien als het kleintje er is ^^

    Wat leuk! Gefeliciteerd. =D
    Hopelijk wordt het een gezond kindje. c:
    En je beslist dus zeker wel zelf wanneer je je eerste kind wil krijgen. Je woont al samen, je hebt al een baan - dan ben je er inderdaad klaar voor. (;


    Some people are art and do art at the same time

    Pama schreef:
    Jaaa. Foto's! Ik zit al te popelen om foto's te zien als het kleintje er is ^^

    Wat leuk! Gefeliciteerd. =D
    Hopelijk wordt het een gezond kindje. c:
    En je beslist dus zeker wel zelf wanneer je je eerste kind wil krijgen. Je woont al samen, je hebt al een baan - dan ben je er inderdaad klaar voor. (;

    Maak me nou niet nog meer hyper dat je staat te popelen :D!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    C0BAIN schreef:
    Wat een geweldig nieuws! Geniet van je zwangerschap. (:

    Wat leuk! c: Gefeliciteerd!:D


    Inspiration can hit you any time