• Ik vind het wel heel leuk dat iemand 'luke hemmings is sex ok bye x' heeft geretweet HAHAHAH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lucamias schreef:
    Schrijntje hoop in dat vervolgboek misschien????

    Rode draad is de liefde van Tycho en Oliver, die nu een liefde-op-afstand geworden is. Tycho wordt in beslag genomen door zijn nieuwe vrienden, hun liefdes en problemen. Introspectieve, niet-verzonden mails vormen het enige 'contact' tussen hem en Oliver.


    OKE GA HEM NU LEZEN EN VERTEL OF HIJ LEUK IS C:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ik ga ook nog even Jack neuken. Stanje aardappel. c:


    Okii, veel plezier!xD
    Wasmachine enzooooooo


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Attentie, attentie. Tamara is op zoek naar bromances. Dus hehe c:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 23:05 ]


    wat was dit ookalweer

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik weet wel zeker dat die dan goed is :p
    Is die verkrijgbaar in de bieb, denk je?


    Vast wel, moet je bij jeugdromans kijken (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    OKE GA HEM NU LEZEN EN VERTEL OF HIJ LEUK IS C:

    Ikk?? Dan ga ik hem kopen, maar dat doe ik morgen dan wel :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    (...)

    Vast wel, moet je bij jeugdromans kijken (:

    Dankje, zal even een kijkje nemen :D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Er is er nog een en die heet Chatbox, en dat is een gedichtenbundel van Tycho, de hoofdrolspeler van DDvBgL en OdL


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)
    Dankje, zal even een kijkje nemen :D

    Schrijver heet Edward van de Vendel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    (...)
    Schrijver heet Edward van de Vendel


    Ik heb 'm gevonden, waaaahhh!
    Er zijn zelfs 2 exemplaren, als t morgen niet zo warm is, ga ik ff naar de bieb :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik heb 'm gevonden, waaaahhh!
    Er zijn zelfs 2 exemplaren, als t morgen niet zo warm is, ga ik ff naar de bieb :p


    NICE ^^

    Ik heb die met die jongen en die voetbal. Die andere is die twee jongens op elkaar op dat veld hahah. Dat stukje komt er ook in voor tho


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, ik heb voor het eerst in mijn leven een liedje van 5SOS gedownload. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Oké, ik heb voor het eerst in mijn leven een liedje van 5SOS gedownload. :')


    IJVIEAHDFVLKJEDFVNJKHGALUIREVHJK I LIKE YOU.
    WELKE WELKE WELKE?


    wat was dit ookalweer

    C0BAIN schreef:
    Oké, ik heb voor het eerst in mijn leven een liedje van 5SOS gedownload. :')


    You. Are. Awesome.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Good Girls. En dank je, jij ook. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Good Girls. En dank je, jij ook. ^^


    Nah :c
    Ik had gehoopt op Heartbreak Girl of zoiets :c


    wat was dit ookalweer