• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // NinjaIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Kjellberg | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Lucamias // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx
    Leah // Aravis



    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 22:37 ]


    "Family don’t end in blood”

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Hmmm, geen idee en dus een nee ;p


    Helaas heb ik ook geen inspiratie meer. Misschien kan ik later op de avond nog wat bedenken. Eigenlijk moet ik verder met mijn nieuwe verhaal.


    Physics is awesome

    Wanneer gaat het nou eens regenen?


    'Darling, just hold on'

    Hemford schreef:
    Wanneer gaat het nou eens regenen?


    Hopelijk vanavond nog. Hoofdpijn en pijn in mijn voet/enkel.


    Physics is awesome



    *dies*


    Because I love him, do I need another reason?

    Kjellberg schreef:



    *dies*


    Ik zit met open mond te kijken. :9~


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Helaas heb ik ook geen inspiratie meer. Misschien kan ik later op de avond nog wat bedenken. Eigenlijk moet ik verder met mijn nieuwe verhaal.


    Ik heb in principe wel inspiratie, want ben ook voor Amsterdam bezig, maar voor een RPG gewoon niet. En ik hoop het ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Ik heb in principe wel inspiratie, want ben ook voor Amsterdam bezig, maar voor een RPG gewoon niet. En ik hoop het ^^


    Misschien een HP RPG maar dan een over de volgende generatie/de kinderen van? Die heb ik al een tijdje niet gezien. Weet niet of je van HP houdt überhaupt.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Misschien een HP RPG maar dan een over de volgende generatie/de kinderen van? Die heb ik al een tijdje niet gezien. Weet niet of je van HP houdt überhaupt.


    Ik hou van HP en daar kan je me ook wel wakker voor maken. Het enige is dat ik altijd van de slechte ervaringen heb ermee als ze eenmaal geopend zijn, op de allereerste na.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Ik hou van HP en daar kan je me ook wel wakker voor maken. Het enige is dat ik altijd van de slechte ervaringen heb ermee als ze eenmaal geopend zijn, op de allereerste na.


    O, dat is jammer. Ik wil er ooit nog een verhaal over schrijven, alleen heb ik momenteel weer meer ideeën dan ik kan uit werken.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    O, dat is jammer. Ik wil er ooit nog een verhaal over schrijven, alleen heb ik momenteel weer meer ideeën dan ik kan uit werken.


    Ergens inderdaad wel. Haha, ik heb de neiging ooit door te gaan met mijn Draco verhalen :Y) Maar nu eerst Amsterdam, Nutella en de rest afmaken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Ergens inderdaad wel. Haha, ik heb de neiging ooit door te gaan met mijn Draco verhalen :Y) Maar nu eerst Amsterdam, Nutella en de rest afmaken.


    Dat heb ik momenteel niet. Sommige verhalen zijn qua idee wel leuk maar qua hoe ik ze heb uit geschreven. Dat ga ik heel misschien ooit weer helemaal opnieuw doen. Veel succes met al die verhalen.


    Physics is awesome

    Ik word verdomme geïrriteerd. Gaan ze zeiken dat ik een 7,4 voor Engels sta terwijl anderen een 8,5. Dat ik niks van noten snap omdat ik gewoonweg niets van muziek snap. Shut the fuck up en wees blij dat ik overga Jezus.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    Ik word verdomme geïrriteerd. Gaan ze zeiken dat ik een 7,4 voor Engels sta terwijl anderen een 8,5. Dat ik niks van noten snap omdat ik gewoonweg niets van muziek snap. Shut the fuck up en wees blij dat ik overga Jezus.


    Nou snap ik het even niet. Je hebt een 7,4 en je hebt geen goed cijfer voor muziek?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Nou snap ik het even niet. Je hebt een 7,4 en je hebt geen goed cijfer voor muziek?


    Ik heb een 7.4 voor Engels en een 5.6 voor Muziek.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)

    Ik heb een 7.4 voor Engels en een 5.6 voor Muziek.


    Goeie cijfers.


    Physics is awesome