• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I'll look after you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm going crazy.


    @Nikki
    Jaa, daar kwam ik dus net achter. Ghehe, oeps. :')


    @Manderly
    Ik zal ook daar even kijken, dankje!
    Toch is het wel jammer. Want het was echt dé perfecte jurk en omgerekend zelfs vijftig euro goedkoper als wat ik in Nederland zou betalen. Hoewel ik die precieze jurk nog niet in Nederland heb gevonden, maar ik praat dan meer over de prijs wat ik tot nu toe voor het model jurk heb gezien.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hongerrrr.


    Your make-up is terrible

    Heel stoer hoor dat je met Dave Roelvink op de foto bent geweest. Koop een taart en vier het. *kots*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    De helft van de tijd heb jij echt geen eigen persoonlijkheid... en dat vind ik een beetje jammer.

    Ik heb zin in bier. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I haven't felt this alone in a very long time.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 21:59 ]


    kindness is never a burden.

    Ben ik soms echt onzichtbaar, of ben je weer een van de blijkbaar vele mensen die me weer eens over het hoofd ziet?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Banished is op dit moment echt mn favo spel, naast Rise of Darkness. Waarom heb ik nooit eerder Steam aangemaakt?

    // Ik zou graag weer met je praten, we hebben toch wel wat dingen gemeen. Maar door meningsverschillen kregen we al een soort ruzie voordat we elkaar echt goed konden spreken, wat ik erg jammer vind. Graag wil ik het een tweede kans geven. Maar ik denk niet dat je zit te wachten op berichten van mij..

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 22:44 ]

    Barcelonaaaa


    i put the fun in funeral

    Ja ik mis onze gesprekken via de WhatsApp... en ik vind het echt heel lief en schattig dat je blijkbaar niet zonder me kan, en baalt dat we niet kunnen WhatsAppen

    maar stop met sms'en vanuit oosterijk!! Want ik krijg de kosten!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Streaming tears. Muffled sounds.


    Morgenochtend vroeg naar de tandarts. Jeuj...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil chocola. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it