• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // NinjaIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Kjellberg | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Lucamias // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx
    Leah // Aravis



    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 22:37 ]


    "Family don’t end in blood”

    Winhood schreef:
    (...)

    Wat zijn de andere redenen dan? Aangezien ik heel erg nieuwsgierig ben


    We gingen eten aan zee. En het was heel lekker. En dat klonk echt heel idioot, HAHAHAHAHAHAHAHA.
    Maargoed. En het is dus dicht bij een heleboel bergen dus je zag op die bergen, waar we die middag waren geweest, een heleboel lichtjes van de dorpjes op de berg (:

    Verder was de weg afgesloten zodat het daar lekker rustig was dus het was er enorm gezellig en er was een ontzettend goede sfeer. Verder was de temperatuur lekker en onze taxichauffeur was echt geweldig, HAHAHAHAHAHA. (En er speelden jongens met sixpacks op het strant, hihi. Goed uitzicht ^-^)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:




    HAHA, dit doet me heel erg denken aan iemand.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    En waarom ben ik met mijn domme kop toch weer aan mijn verhaal gaan schrijven D:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashtonator schreef:



    xD Vraag ik mij toch af over welke Austin zij het heeft.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    xD Vraag ik mij toch af over welke Austin zij het heeft.


    Stiekem hebben ze gewoon een vijfde lid waar wij niet van weten :Y) Misschien stiekem een Nialler of zo met een nieuwe naam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Winhood schreef:
    (...)

    xD Vraag ik mij toch af over welke Austin zij het heeft.


    De Ashton-Austin :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    NinjaIrwin schreef:
    En waarom ben ik met mijn domme kop toch weer aan mijn verhaal gaan schrijven D:


    GEEF MIJ JOUW DOMME KOP! Ik moet nog een schrijfopdracht afhebben voor 23:59 en ik moet nodig eens schrijven aan mn stories D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb geen leven, ik moet even alles van The Vampire Diaries gaan zien voor ik wegga c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ashtonator schreef:
    (...)

    GEEF MIJ JOUW DOMME KOP! Ik moet nog een schrijfopdracht afhebben voor 23:59 en ik moet nodig eens schrijven aan mn stories D:


    Die wil je niet hebben, geloof me.

    Amsterdam – Irwin.

    Heb je wel eens gehad dat je ongecontroleerd uit moet wijken? Dat je ongecontroleerd een andere richting op moet, omdat alles anders loopt dan dat eigenlijk zou moeten?
    Ik zweer dat ik eindeloos heb gewacht op het moment, het moment dat alles weer goed zou moeten komen, maar ik moet dit doen. Ik zie geen schijn van kans om dit anders ooit nog los te laten. Er is geen mogelijkheid meer om het anders aan te kunnen pakken, want het zou dan alleen nog maar erger uitpakken.
    Er is geen reden tot bezorgdheid, ondanks ik weer een weg naar beneden baan. Dat ik weer opnieuw in tweeën ben gescheurd, opnieuw gebroken en de grond ingetrapt.
    Het gaat me goed, het gaat jullie goed. En ik weet dat het lijkt alsof ik niet meer leef, dood ben aan de buitenkant, maar mijn geschreeuw van binnen zal nooit doven als een vlammetje in de wind, zal nooit gehoord worden.
    Ik zit vast aan het einde van deze stalen ketting en moet een manier zien te vinden, om deze los te krijgen, voordat ik mezelf uiteindelijk ophang, dat de ketting als een strop rond de nek gaat zitten.
    Maar vergeet nooit dat waar jullie ook zijn, mijn hart en gedachten zullen nog altijd bij jullie zijn.
    Ooit zullen we elkaar weer zien en tot die tijd wens ik jullie het best.


    Ik wil wel helpen als het nodig is? En anders heel veel succes en heb je daar mijn domme kop begin ;p
    Trouwens dit is van tig maanden geleden en ben al ergens ver weg van dat stuk ^^

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Stiekem hebben ze gewoon een vijfde lid waar wij niet van weten :Y) Misschien stiekem een Nialler of zo met een nieuwe naam.


    Daar moest ik dus meteen aan denken, maar ik durfde het niet te zeggen.


    Physics is awesome

    Ashtonator schreef:
    (...)

    De Ashton-Austin :P


    Dat had ik dus nooit geraden als je het mij niet had verteld.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Daar moest ik dus meteen aan denken, maar ik durfde het niet te zeggen.


    :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Die wil je niet hebben, geloof me.

    Amsterdam – Irwin.

    Heb je wel eens gehad dat je ongecontroleerd uit moet wijken? Dat je ongecontroleerd een andere richting op moet, omdat alles anders loopt dan dat eigenlijk zou moeten?
    Ik zweer dat ik eindeloos heb gewacht op het moment, het moment dat alles weer goed zou moeten komen, maar ik moet dit doen. Ik zie geen schijn van kans om dit anders ooit nog los te laten. Er is geen mogelijkheid meer om het anders aan te kunnen pakken, want het zou dan alleen nog maar erger uitpakken.
    Er is geen reden tot bezorgdheid, ondanks ik weer een weg naar beneden baan. Dat ik weer opnieuw in tweeën ben gescheurd, opnieuw gebroken en de grond ingetrapt.
    Het gaat me goed, het gaat jullie goed. En ik weet dat het lijkt alsof ik niet meer leef, dood ben aan de buitenkant, maar mijn geschreeuw van binnen zal nooit doven als een vlammetje in de wind, zal nooit gehoord worden.
    Ik zit vast aan het einde van deze stalen ketting en moet een manier zien te vinden, om deze los te krijgen, voordat ik mezelf uiteindelijk ophang, dat de ketting als een strop rond de nek gaat zitten.
    Maar vergeet nooit dat waar jullie ook zijn, mijn hart en gedachten zullen nog altijd bij jullie zijn.
    Ooit zullen we elkaar weer zien en tot die tijd wens ik jullie het best.


    Ik wil wel helpen als het nodig is? En anders heel veel succes en heb je daar mijn domme kop begin ;p
    Trouwens dit is van tig maanden geleden en ben al ergens ver weg van dat stuk ^^


    Ulgh, ik had graag gezegd dat je me mag helpen. Maar dat is de bedoeling van de wedstrijd niet, HAHAHAHAHAHA.
    Het is een wedstrijd zodat mensen met een totale inspiratieloos hoofd of mensen waarbij het schrijven gewoon niet wil lukken, weer lekker kunnen gaan schrijven.
    Ik moet maar eens beginnen. Ik zit vol ideeën, maar ik heb er gewoon geen zin in. En toch weer wel.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    :Y)


    (baby)


    Physics is awesome