• Ik wil zo verschrikkelijk graag een bureau!!! Maar er is echt geen plek in mijn kamer, en raad eens hoe dat komt? Ja, natuurlijk, door de rommel! Raad nu het gevolg van dit: Ik wil graag een bureau, maar er is geen plek door de rommel. Gevolg: kamer opruimen!
    Maar opruimen is zo saai... en toch wil ik een bureau! Heeft iemand tips om opruimen leuker te maken?
    (Ik ben al begonnen, ik zit alleen nog niet ver.)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Muziek op en gaan met die banaan!


    Your make-up is terrible

    Muziek op inderdaad, en erbij dansen en zingen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Handles schreef:
    Muziek op en gaan met die banaan!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Handles schreef:
    Muziek op en gaan met die banaan!
    Idd of Skype met iemand terwijl je opruimt (alleen tijdens het stofzuigen is dat niet zo handig c: )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Handles schreef:
    Muziek op en gaan met die banaan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zette vroeger altijd de Smurfenhouse op met mijn broer. Toen ging 't snel. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Muziek doet wonderen! :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Muziek doet wonderen! :'D


    Daar kan ik over meepraten, net als velen hier, kennelijk. Vooral muziek met een lekker ritme is prettig. Is het trouwens een beetje gelukt met opruimen?


    26 - 02 - '16

    Als ik schoonmaak of opruim, doe ik altijd muziek op (wel vrolijke muziek met een vleugje poprock erin) los gaan en alles is voordat je het weet opgeruimd. (:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 21:58 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Als ik schoonmaak of opruim, doe ik altijd muziek op (wel vrolijke muziek met een vleugje poprock erin) los gaan en alles is voordat je het weet opgeruimd. (:


    wat was dit ookalweer

    Hahaha, ja muziek is een goede! Owh, ik ruim altijd op als ik onrustig ben, behoorlijk goede bezigheidstherapie!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mja, muziek aan, en in etappes opruimen.

    Tenminste, zo doe ik het.

    (al is het nu ook nog wel zooi, maar ik ga op vakantie en ik ben mn koffer aan het inpakken. Het zijn trouwens bijna alleen maar tijdschriften en puzzel/schoenendozen. Oh, en mn gymtas en een oude schooltas)

    Maar ik doe het altijd zo:
    1. Al je kleren in de was of in de kast.
    2. Alle schoolspullen op een stapel en in de kast of in een doos (het is nu vakantie, maar ja, je hebt vast nog wel ergens werkboeken/schriften liggen)
    3. Pak een vuilniszak en gooi daar al het afval in. (A4-blaadjes met informatie voor school, opdrachten, whatever, kan allemaal weg (behalve samenvattingen, die kunnen nog wel handig zijn) lege flesjes, lege plastic zakjes, verdwaalde kapotte loomelastiekjes etc. allemaal weg)

    Ik kwam gister trouwens 19 lege flesjes tegen bij het opruimen van mijn kamer (cat) Geen idee waar die allemaal vandaan komen.

    Meestal is na punt 3 alles al aardig leeg...

    Daarna stapel ik alle tijdschriften op en leg die even aan de kant, dan kijk ik of er nog schoenendozen staan waar ik dingen in kan opbergen en plastic tasjes stop ik in een grote plastic tas die ik dan opberg. Spelletjes in de kast, potloden in bekers, knutselspullen in een knutselkast, boeken in de boekenkast/boekenplank/tussen twee boekensteunen.

    Meestal als ik dat doe, ben ik al wel snel klaar hoor.

    Oh, en leg je telefoon weg! Verhindert ook heel erg! Zet ipv. een liedje op je mobiel, een cd'tje aan of whatever, zolang je het maar niet na 3 seconden al oppakt om te whatsappen/facebooken/whatever.

    En denk na over je tijd, je kan het verspillen door je kamer heel langzaam op te ruimen, maar je kan het ook snel doen zodat je langer de tijd hebt om te Quizletten enzovoort.

    Plus als je kamer opgeruimd is, heb je minder snel last van hoofdpijn en mja, het laat je kamer heel groot lijken haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Muziek op! Of vraag iemand waarmee je lol kunt beleven om je te helpen, dat maakt het al minder saai ;)

    Toen ik een keertje mijn kamer ging opruimen vond ik 70 euro. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zet altijd mijn raam open, muziek keihard op zodat heel het appartementencomplex mee kan genieten met mijn muziek terwijl ik nog eens keihard mee krijs :'D. Dan ben je zo klaar met opruimen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.