• Vandaag was een lekkere warme dag en ook ik besloot om vandaag mijn kamer te verruilen voor het strand. Ik heb me redelijk vaak ingesmeerd omdat ik erg snel verbrand - dit heeft alleen niet geholpen. Ik heb een hoge factor gebruikt dus ik heb geen idee waarom ik blijf verbranden. Toen ik eenmaal thuiskwam had ik door dat mijn transformatie tot kreeft volbracht was. Ik ben echt enorm rood.

    Zijn er misschien hier mensen die hetzelfde hebben? En hebben jullie ook tips? Want ik heb geen zin om de hele vakantie in de schaduw te verschuilen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mendosa schreef:
    Raad eens wie er op een van de heetste dagen haar campingplaats leeg heeft moeten ruimen?
    Gelukkig word ik niet heel snel rood. (:
    Ik denk ook aan een aftersun, om de zoveel tijd opsmeren, en uit de schaduw blijven.
    Ondanks dat je rood bent, heb je je toch vermaakt op het strand?


    Aii, dan heb je geluk. (: Ja, ik heb me wel vermaakt maar daarna voel ik de gevolgen wel. D:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Luchtige lange broek aan en luchtig t-shirt met lange mouwen. Ik heb een broek met gewoon lange broekspijpen, het heet een wikkelbroek volgens mij en die zijn ideaal. Je benen zijn beschermd en het is heerlijk luchtig. Het is alleen wel een gedoe om het vast te maken als je het zelf moet doen. Aangezien je eerst de touwtjes op je buik en daarna die op je rug. Dus mocht je er een tegen komen (waar je bent) dan raad ik je aan om er een te kopen.



    Ik ben een keer zo slim geweest om te gaan wandelen in de zon met korte broek aan en mijn kuiten waren verband. Ik had ze juist in gesmeerd. Heel veel aftersun en dat bracht enigszins verlichting. Dus heel veel aftersun smeren. Mocht je aftersun op zijn of je hebt er genoeg van een koude washand voelt ook heel fijn. Alleen is die binnen een paar minuten net zo warm als je verbrandde huid.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 20:00 ]


    Physics is awesome

    Komkommer als aftersun = epic, aldus m'n opa toen ie dienst had op Nieuw Guinea.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vroeger verbrandde ik verschrikkelijk snel, ja, maar de laatste jaren is dat minder geworden. Dit jaar lijkt het zelfs alsof ik helemaal niet verkleur als ik me regelmatig insmeer...
    Echte tips heb ik dus niet voor je. Misschien dat het aan het type zonnebrand ligt. Ik weet het niet. Gewoon goed blijven smeren, want anders zou het misschien vele malen erger zijn. Om de brand er nu uit te halen helpt het om in een bad te gaan liggen en dat dan vol te laten lopen met koud water. Hoe kouder hoe beter. Het is even doorbijten, maar het helpt echt. Je merkt vanzelf hoe koud je het kunt maken. Daarna goed insmeren met aftersun en dat is volgens mij alles wat je nu kunt doen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 20:22 ]


    Hamartia

    Ladris schreef:
    (...)

    Aii, dan heb je geluk. (: Ja, ik heb me wel vermaakt maar daarna voel ik de gevolgen wel. D:


    Ik merk een heel domme fout van mezelf. Ik zei; '... uit de schaduw blijven' Och, wat ben ik toch een sukkel. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hashirama schreef:
    Komkommer als aftersun = epic, aldus m'n opa toen ie dienst had op Nieuw Guinea.


    Moet je dan gewoon met een komkommer over je huid wrijven ofzo? :'D


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Gewoon niet in die risico uren in de zon zitten, dat is voor niemand goed. Ik heb geen idee, want ik verafschuw zon en ga binnen zitten. Misschien een ander merk zonnebrand?


    ©1998

    Mendosa schreef:
    Raad eens wie er op een van de heetste dagen haar campingplaats leeg heeft moeten ruimen?
    Gelukkig word ik niet heel snel rood. (:
    Ik denk ook aan een aftersun, om de zoveel tijd opsmeren, en uit de schaduw blijven.
    Ondanks dat je rood bent, heb je je toch vermaakt op het strand?


    Ja lekker in de volle zon gaan zitten XD


    ©1998

    Ik heb geen idee. Ik kom met dit soort temperaturen liever niet buiten. Ik heb een figuurlijke zonneallergie. :')

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 16:21 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Sunblock zou moeten helpen, wordt je alleen niet meer bruin


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik kan nog zo goed smeren, als ik met dit weer een hele middag in de zon zit, verbrand ik hoe dan ook. En dat is niet meer dan normaal denk ik, haha.
    Ik zal niet zeggen dat je continu in de schaduw moet zitten, maar vermijdt de heftigste zon wel en ga niet drie kwartier aan een stuk liggen 'bruinen'. Geniet van het weer, maar wel met mate.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ladris schreef:
    (...)

    De dingen die ik zou doen voor jouw huid.. Ik heb me regelmatig ingesmeerd en nog wel met water resistent zonnebrandcréme. Maarja, ik zal er wel eentje moeten kopen van een beter merk aangezien die meestal een betere kwaliteit hebben huilen dit.
    Ja, zal ik zeker wel doen dan. Liever een beetje geld uitgeven, dan maar blijven verbranden etc.


    I live for the applause, you will die for it.