• about Siham&Charissa;
    jah i know, dit lokt ruzie uit, maar ik wil even zeggen dat ze weten wat ik van ze vind.
    ik dacht dat ik iets voor jullie betekende, jullie in elk geval wel voor mij. ik heb jullie verdedigt toen jullie op eef's pro waren gegaan, omdat jullie wat voor me betekenden. nu om niks eigenlijk zijn jullie boos op me, dat weet ik gewoon. nou weetje; jullie betekenen nu helemaal NIKS meer voor me.
    SIHAM; je voelt je heel wat heah? iedereen doet wat je zegt? nou geloof me, je bent niet egt zow bij alle mods en je gaat op je bek jonge!
    CHARISSA; veel plezier met SIHAM's hondje te zijn. je doet achter sihams rug weer aardig tegen mensen die net ruzie met siham hebben. je bent gwn een meeloper! get a life!
    tis mijn mening, en ik wil dat normaal kunnen uiten, haatberichten, kom maar maar ik beloof niet dat ik ze ooit ga lezen want dit account is gewoon verneukt! en hoe? door hún ik heb ook een aantal mensen aan míjn zeide die het met me eens zijn! alleen die durven het niet te uiten, ik wel.
    xxx


    when words fail, music speaks.

    Respect..


    Life is hard and then we die

    GO BO GO BO !!!

    dat vind ik eigelijk oowk wel.

    We hadde eerst een groepje en ik stapte eruit en Toen waren ze me alleen maar aan het uitschelde. Nu doen ze keiaardig tegen je en dan staan ze wat over je te roddelee. Tegen Charissa heb ik niks maar wel Siham,
    Bah bah Okee mij waarheid: ZOEK EEN LEVEN

    Respect. ;)


    Dunno ><

    Ik zou dit serieus nooit durven.


    Life is hard and then we die

    Ik zou dit serieus nooit durven.


    Ik wel !!

    Vam mij mogen ze me naam er boven zette met KOEIENLETTERS

    ben ik zo speciaal ofzo.en roxy wát zeg jij over mij?dat was al lang vergeten en vergeven.Sorry nu ben ik hier van Q. af godverdomme vieze kut achterbakse bitches!


    Lalalalalalalala.

    Wat is Quizlet toch leuk geworden -.-'

    Ik vind het moedig dat je dit zomaar durft te zeggen. Dit is deels een waarschuwing die je aan sommige mensen heeft. Ik vind het fantastisch. Inplaats van het achter hun rug te zeggen zeg je het gewoon aan iedereen inclusief hun.

    Respect

    ben ik zo speciaal ofzo.en roxy wát zeg jij over mij?dat was al lang vergeten en vergeven.Sorry nu ben ik hier van Q. af godverdomme vieze kut achterbakse bitches!



    JA SIHAM IK MOET JE NIET.

    je word bevriend met iemand en naderand DUMP JE ZE ALS OUD VUIL

    JIJ BENT EN ACHTERBAKS MENS

    Je durft wel !!

    Ik ben al voor veel uit gescholden maar ngo nooit voor een meeloper, wat ik totaal niet ben. Weet je Bo je hebt het recht om zo over mij te denken, maar ik denk gewoon dat je supper hard verkeert zit, ik weet het gewoon zeker. The Truth Hurts but When People say something about you that's not true it's hurt two times more.


    *He's the one.

    oke.
    goed dat je niet zo KUT gaat roddelen..
    maar ik ken hun niet goed dus ik heb ook geen mening.


    AAP

    Ik vind het moedig dat je dit zomaar durft te zeggen. Dit is deels een waarschuwing die je aan sommige mensen heeft. Ik vind het fantastisch. Inplaats van het achter hun rug te zeggen zeg je het gewoon aan iedereen inclusief hun.

    Respect


    kijk jij bent zooo achterbaks.Dit gaat mede over mij hea?en wat was ik van je ja je bestie! maar nu vergeet het maar je hebt het verkloot bij me&Bo en Roxy jullie godverdomme ook!


    Lalalalalalalala.

    ben ik zo speciaal ofzo.en roxy wát zeg jij over mij?dat was al lang vergeten en vergeven.Sorry nu ben ik hier van Q. af godverdomme vieze kut achterbakse bitches!

    SIHAM hier sta ik egt op te springen!


    when words fail, music speaks.

    ben ik zo speciaal ofzo.en roxy wát zeg jij over mij?dat was al lang vergeten en vergeven.Sorry nu ben ik hier van Q. af godverdomme vieze kut achterbakse bitches!

    Ikzelf ken je nog niet zo goed om dit te beamen want op dit moment zou ik zeggen dat ik dat niet vind. Maar, de waarheid en mening van anderen kan kwetsen en zeker als je dacht dat die mensen je vriendinnen waren. Maar ik vind het beter dat ze het zo zeggen dan dat je het van een ander hoort.

    Zwaar respect.