• about Siham&Charissa;
    jah i know, dit lokt ruzie uit, maar ik wil even zeggen dat ze weten wat ik van ze vind.
    ik dacht dat ik iets voor jullie betekende, jullie in elk geval wel voor mij. ik heb jullie verdedigt toen jullie op eef's pro waren gegaan, omdat jullie wat voor me betekenden. nu om niks eigenlijk zijn jullie boos op me, dat weet ik gewoon. nou weetje; jullie betekenen nu helemaal NIKS meer voor me.
    SIHAM; je voelt je heel wat heah? iedereen doet wat je zegt? nou geloof me, je bent niet egt zow bij alle mods en je gaat op je bek jonge!
    CHARISSA; veel plezier met SIHAM's hondje te zijn. je doet achter sihams rug weer aardig tegen mensen die net ruzie met siham hebben. je bent gwn een meeloper! get a life!
    tis mijn mening, en ik wil dat normaal kunnen uiten, haatberichten, kom maar maar ik beloof niet dat ik ze ooit ga lezen want dit account is gewoon verneukt! en hoe? door hún ik heb ook een aantal mensen aan míjn zeide die het met me eens zijn! alleen die durven het niet te uiten, ik wel.
    xxx


    when words fail, music speaks.

    Sorry dat ik gewon even een kutdag had, sorry dat ik het op jowu afreageerde sorry dat ej zo over me denkt sorry dat ik besta.


    *He's the one.

    (...)


    JA SIHAM IK MOET JE NIET.

    je word bevriend met iemand en naderand DUMP JE ZE ALS OUD VUIL

    JIJ BENT EN ACHTERBAKS MENS

    Je durft wel !!




    WHAT THE FUCK ZEG JIJ? VUILE ** TEEF! NU HEB JE HET ECHT VERDOMME GEDAAN BIJ MIJ! I SWEAR YOU.WE WAREN GOED BEVRIEND DE LAATSTE TIJD EN DAN ZERG JE DIT? **!

    JA IK SCHELD MET ** JA HEB JE ER WAT TEGEN? HEEEEEEEEEEEL FIJN VOOR JE!




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb inderdaad wat tegen met kanker schelden, en nee dit is niet geschreven door Bo ¬¬)


    Lalalalalalalala.

    (...)

    kijk jij bent zooo achterbaks.Dit gaat mede over mij hea?en wat was ik van je ja je bestie! maar nu vergeet het maar je hebt het verkloot bij me&Bo en Roxy jullie godverdomme ook!

    ik zeg niet dat ik haar gelijk geef
    ik zeg gwn dat het moedig is van haar om te zeggen

    oke serieus echt zwaar Respect man :'D
    en ook voor Roxy
    x

    Ik vind dit helemaal niet moedig [/eigen mening]
    Als je hun de waarheid wilt zeggen moet je dat toch niet in het forum plaatsen, zo betrek je onnodig andere erbij.
    Dit doe je beter in pb of via msn.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    De Dikharde waarheid;

    Siham doet in het begin super aardig tegen iemand en dan zegt ze dat we bestee vriendee zijn en zoo.En na de rand denk je van Yes een leuke vriendin ..MAAR DAN DUMPT ZE JE
    Ze probeert hier Populair te zijn wat niet lukt.. ??]
    En Als ze en rol niet krijgt word ze vet pis.
    Ze gaat ej buitensluite


    P.s Tegen Charissa heb ik niks !!

    Weetje het kan em nu even net schelen dat ej hier iedereen tegen me opzet, ik weet heus wel dat sommige me heir weg willen maar ik denk dat je het recht niet hebt om dit te delen met andere.


    *He's the one.

    De Dikharde waarheid;

    Siham doet in het begin super aardig tegen iemand en dan zegt ze dat we bestee vriendee zijn en zoo.En na de rand denk je van Yes een leuke vriendin ..MAAR DAN DUMPT ZE JE
    Ze probeert hier Populair te zijn wat niet lukt.. ??]
    En Als ze en rol niet krijgt word ze vet pis.
    Ze gaat ej buitensluite


    P.s Tegen Charissa heb ik niks !!


    Ja zo ben ik echt...Ga niet over mij praten als je me niet kent!KUTHOER KANKERHOER VIEZE KUTTEEF HAAT AAN JOU!


    Lalalalalalalala.

    (...)
    WHAT THE FUCK ZEG JIJ? VUILE ** TEEF! NU HEB JE HET ECHT VERDOMME GEDAAN BIJ MIJ! I SWEAR YOU.WE WAREN GOED BEVRIEND DE LAATSTE TIJD EN DAN ZERG JE DIT? **HOER!

    JA IK SCHELD MET ** JA HEB JE ER WAT TEGEN? HEEEEEEEEEEEL FIJN VOOR JE!

    sorry hoor, je mag best zeggen wat je vind. maar om met dat word te schelden. ik heb er wat tegen ja en dat is niet heel fijn voor me, me oom ligt op dit moment in een sterf bed. kanker het woordje waardoor hij vroeg sterft en geen leven voor zich meer heeft! iets waaraan mensen kapot gaan dus wil je dat woord even in je houden!




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Omdat er mensen zijn die niet tegen dat woord kunnen. Dit is alweer niet door Bo geschreven :) )

    Ik vind dit helemaal niet moedig [/eigen mening]
    Als je hun de waarheid wilt zeggen moet je dat toch niet in het forum plaatsen, zo betrek je onnodig andere erbij.
    Dit doe je beter in pb of via msn.

    ik wil gewoon dat mensen zien hoe hun egt zijn


    when words fail, music speaks.

    Waauw ,
    eindelijk eens iemand die het durft ZEGGEN!
    altijd dat roddelen.

    onwijs veel respect

    alleen , ik ken hun niet , dus ik weet niet of het waar is.

    ik ben gewoon blij dat het eens niet allemaal achter de rug word gezegt :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)
    ik wil gewoon dat mensen zien hoe hun egt zijn


    Bo dnek je nu werkelijk dat je me zo goed kent, wel dat is helemaal niet zo ja iedereen heeft slechte karaktertrekjes maar ook goede als je me beter had gekent dan zou je dit nu niet zeggen.


    *He's the one.

    (...)
    ik wil gewoon dat mensen zien hoe hun egt zijn

    Oke daar heb je wel ergens gelijk in :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omg mensen!! Als je Siham&Char niet graag hebt zeg het dan tegen hun maar zet niet iedereen tegen hun op! Er zijn ook nog mensen die van hun houden zoals ik. En ga me nu maar haten omdat ik ze verdedig maar Siham is echt een vriendin op quizlet en zonder haar is mijn leventje op quizlet niet meer hetzelfde!

    Siham, weet dat ik er altijd voor je ben en dat ik je nooit vergeet!


    Only losers can act the way you do

    pff weet één ding;

    jullie hebben me zwaar teleurgesteld.Als je zegt dat ik géen goede vriendin ben; dan ken je me niet! maarja ik ben echt nu van Q. af want jullie kennen me stuk voor stuk niet en dat is maar goed ook,anders had ik je echt wat aangedaan.Kutteven...

    Romy&Emilie lovejullieschatjes<33


    Lalalalalalalala.