• Ik vond dit nummer en dacht dat het misschien wel interessant was om te delen. Het gaat over de onzekerheid van meisjes door het schoonheidsideaal en de make-up en photoshop die hierbij te pas komen. Het is een beetje te zoetsappig voor mijn smaak, maar het thema weet me altijd te raken aangezien ik zelf de grootste moeite heb met make-up minderen. Dus, wat is jullie mening?


    i put the fun in funeral

    Ik vind het leuk dat het in een liedje is verwerkt. De betekenis is ook echt mooi, vind ik. ^^


    wat was dit ookalweer

    Ik dacht even dat het om het liedje van P!nk ging. Jammer.


    26 - 02 - '16

    Ik vind Try van Colbie Caillat geweldig!! (H)


    bruh

    Ik hoorse jet van de week op de radio en lujsterde. Het is een lekker nummer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, die heb ik al gezien, ja! Het heeft inderdaad een mooie betekenis. (:


    -

    Ik vind het wel een mooi liedje, maar ik zou het niet zo snel gaan downloaden en het echt vaker luisteren.

    Het idee is mooi, de videoclip ook, maar meer, nah.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het geweldig, en ben er ook redelijk verslaafd aan!
    Het laat zien dat je goed genoeg bent als je zelf.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Vinception schreef:
    Ik vind het wel een mooi liedje, maar ik zou het niet zo snel gaan downloaden en het echt vaker luisteren.

    Het idee is mooi, de videoclip ook, maar meer, nah.


    Precies!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het is niet mijn type muziek, maar toch vind ik het een prachtig nummer. De tekst raakt me echt.


    Valar Morghulis.

    Overkill schreef:
    Ik vond dit nummer en dacht dat het misschien wel interessant was om te delen. Het gaat over de onzekerheid van meisjes door het schoonheidsideaal en de make-up en photoshop die hierbij te pas komen. Het is een beetje te zoetsappig voor mijn smaak, maar het thema weet me altijd te raken aangezien ik zelf de grootste moeite heb met make-up minderen. Dus, wat is jullie mening?



    is dat niet "Try" van Colbie Caillat? want ik ben absoluut dol op dat lied!!!


    bruh