• Gotcha! My precious. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Oke, slim :3 Hij ruikt echt GODDELIJK
    Jawel, maar misschien doe je dat niet en komt het daardoor x)


    OMFG! Ik moet 'm dan echt kopen, weet je ook hoe duur die was? Dan weet ik hoeveel geld ik mee moet nemen xD
    Idk, kan wel? Of het kan zijn dat ik gewoon een klote scheermesje heb, DAAROM, ga ik ook een nieuwe kopen, zo één van Venus.
    HAHAHA, Venus doet me aan iets denken..xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    OMFG! Ik moet 'm dan echt kopen, weet je ook hoe duur die was? Dan weet ik hoeveel geld ik mee moet nemen xD
    Idk, kan wel? Of het kan zijn dat ik gewoon een klote scheermesje heb, DAAROM, ga ik ook een nieuwe kopen, zo één van Venus.
    HAHAHA, Venus doet me aan iets denken..xD


    15 euro of zo... Toen ik hem kocht was het uitverkoop so idk x'D
    Lol mijne zijn van de appie :3, gewoon geduld hebben x)


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    15 euro of zo... Toen ik hem kocht was het uitverkoop so idk x'D
    Lol mijne zijn van de appie :3, gewoon geduld hebben x)


    Holy fuck, laat maar dan xD
    Oooooooooooooooh, oke oke xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Holy fuck, laat maar dan xD
    Oooooooooooooooh, oke oke xD


    Die van de action ruikt ook lekker btw x'D


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Die van de action ruikt ook lekker btw x'D


    Hebben die dat ook?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Hebben die dat ook?


    Yeah c:


    wat was dit ookalweer

    Suus, wat deed je denken dat Dion onzeker is???? ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miel appte ineens; Kan ik eerder naar jou toe? :l

    Ik vraag me af wat er aan de hand is :\

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    Miel appte ineens; Kan ik eerder naar jou toe? :l

    Ik vraag me af wat er aan de hand is :\


    Hmm ja inderdaad... Miss heeft hij ruzie ofzo?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hmm ja inderdaad... Miss heeft hij ruzie ofzo?


    Heb even gebeld;

    Miel is op vakantie hier vlakbij. Hij krijgt alleen maar te horen dat ie niets doet, te weinig doet. Maar Miel heeft wel als enige geholpen met de tenten opzetten. Als Miel vraagt of ze iets leuks gaan doen zegt niemand dat ze mee willen doen en zitten alleen maar op de mobiel. Als iedereen naar het strand gaat, gaat Miel niet mee want die houd niet van het strand. En Miels stiefmoeder zegt dan ook dat Miel zelf moet kiezen, en als Miel dat doet dan is het eigenlijk ook weer niet goed en zo. Miel kan niet tegen dat gezeur en wil daar het liefst weg. Hij gaat nu met z'n vader praten en vragen wat ie nou precies fout doet. Want er word gezeurd om niets heb ik het gevoel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Yeah c:


    Dan ga ik daar ffkes kijken!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Lucamias schreef:
    Suus, wat deed je denken dat Dion onzeker is???? ;3


    Hahaha nou door dat gedoe met Raoul had ik zoiets van; Hmmm, zal die zich nu wel op z'n gemak voelen, ook als Raoul er niet bij is?
    Omdat hij natuurlijk schrok toen Raoul dat ene deed ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Upps wist niet dat er een nieuwe was :$


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Upps wist niet dat er een nieuwe was :$


    Dat wordt 20x opdrukken voor jou! :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Hahaha nou door dat gedoe met Raoul had ik zoiets van; Hmmm, zal die zich nu wel op z'n gemak voelen, ook als Raoul er niet bij is?
    Omdat hij natuurlijk schrok toen Raoul dat ene deed ^^


    Ahaa, maar dit zijn meiden :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.