• Gotcha! My precious. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh zo warm...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Kom dan, dan ga ik fluiten voor je :3

    JUSTIN MOTHAFUQIN BIEBER. COME HERE AND FUCK ME.


    Oke oke, ik kom eraan :D

    HAHAHAHAHAHA WTF xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dus ik krijg net een brief binnen van m'n nieuwe school, waarin staat dat ik m'n cijferlijst/diploma moet opsturen anders kan ik niet worden aangenomen.
    Ja hallo, die heb ik al afgeleverd -.-

    Hopelijk zijn ze maandag bereikbaar, anders ben ik de lul.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Dus ik krijg net een brief binnen van m'n nieuwe school, waarin staat dat ik m'n cijferlijst/diploma moet opsturen anders kan ik niet worden aangenomen.
    Ja hallo, die heb ik al afgeleverd -.-

    Hopelijk zijn ze maandag bereikbaar, anders ben ik de lul.

    Dan is er iets langs elkaar heen gegaan. Gewoon even bellen, zeggen dat je het al ingeleverd hebt en vragen of ze het meteen opzoeken. Geef je mail en vraag of ze je mailen (:

    Ik heb dit gehad: ik kreeg een brief dat ik was aangenomen, nog geen dag later dat ik nog dingen in moest leveren om aangenomen te worden. Heb gebeld en toen scheen het langs elkaar te zijn gegaan. Geen probleem verder


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weer terug van vakantie :)
    Hoi hoii


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Lucamias schreef:
    (...)
    Dan is er iets langs elkaar heen gegaan. Gewoon even bellen, zeggen dat je het al ingeleverd hebt en vragen of ze het meteen opzoeken. Geef je mail en vraag of ze je mailen (:

    Ik heb dit gehad: ik kreeg een brief dat ik was aangenomen, nog geen dag later dat ik nog dingen in moest leveren om aangenomen te worden. Heb gebeld en toen scheen het langs elkaar te zijn gegaan. Geen probleem verder


    Oooooh! Maar het is zaterdag jammer genoeg, dus ik bel maandag wel even!

    Oh lekker handig van hun hahah :p
    Maar bedankt in ieder geval, ik hoop dat ik ze maandag kan bereiken!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Erchomai schreef:
    Weer terug van vakantie :)
    Hoi hoii


    Heeeey, waar was je heen op vakantie? xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Heeeey, waar was je heen op vakantie? xD


    Drenthe (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Thanks for ignoring me eh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    Thanks for ignoring me eh


    Whutt sorrie :c


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Whutt sorrie :c


    Hm? Nee niet jij, niet echt iemand in dit topic. Maar andere topic. Schreef ik verkeerde topic x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erchomai schreef:
    (...)

    Drenthe (:


    Niceeee :D
    Was het leuk?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Drenthe, daar woont mijn vriend. Die is nu op vakantie naar hier, Noord-Holland x'D WEl grappig. Noord-Hollanders gaan naar Drenthe, Drentenaren gaan naar Noord-Holland. Vind ik wel leuk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    Drenthe, daar woont mijn vriend. Die is nu op vakantie naar hier, Noord-Holland x'D WEl grappig. Noord-Hollanders gaan naar Drenthe, Drentenaren gaan naar Noord-Holland. Vind ik wel leuk


    Hahahaha :p
    Gaat je vriend ook bij je langs? :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Hahahaha :p
    Gaat je vriend ook bij je langs? :p


    Jup 26 tot de 27e en de 27 tot 28e ga ik naar die camping mee (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.