• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen: VOL

    Louis Tomlinson - Schuld
    Harry Styles - MrFluke
    Zayn Malik - KodaIine
    Liam Payne - NinjaIrwin
    Niall Horan - NiallerBoo

    Meiden: VOL

    Zus Louis - Valentina Tomlinson - Appelboompje
    Zus Harry- Que - maia Styles - Butera
    Zus Zayn - Nadia Malik - DAWSONS
    Zus Liam - Eighteen
    Zus Niall - Chloe Horan - MoonEye

    OVERIG
    Dit kunnen rollen zijn als andere familie, meisjes waarmee iemand vreemd gaat en vrienden van. Vraag dit wel even van te voren aan ons.

    REGELS
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen)
    - Regelmatig blijven reageren! Ik houd rekening met eventuele vakanties
    - Minimum van een post zijn 200 woorden
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, dus niet in het speeltopic OOC praten
    - Goed gebruik maken van interpunctie
    - Eighteen of IrishNialler maakt een nieuwe speel of praat topic aan, niemand anders doet dit. Alleen als een van ons iemand anders aanwijst mag diegene dit doen.
    - Geen ruzie buiten de rpg, in de rpg mag dit natuurlijk wel.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven

    Credits voor Eighteen. Zij heeft dit verzonnen en geopend, ik help mee zodat we kunnen spelen.

    BEGIN
    De jongens van One Direction zijn met zijn alle in hun Penthouse in Londen. Misschien is er iemand zijn geliefde en moeten ze oppassen niet betrapt te worden door haar broer, misschien is je zusje onderweg om op bezoek te komen maar misschien ga je zelf weg omdat je een secret date hebt met je vriendin die toevallig het zusje van je allerbeste vriend is.

    Vakantie's van spelers'
    DAWSONS van 1 tot 16 augustus
    Schuld van 23 juli tot 10 augustus

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 19:07 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KodaIine schreef:
    Zayn Malik
    Zodra de deur open ging en ik Que in een te groot shirt van mij zag staan lichtte mijn gwzicht compleet op. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kus op haar voorhoofd. "Veranderde plannen." mompelde ik voor haar echt dicht tegen me aan trok. Ik had haar zo erg gemist, dat was echt onbeschrijfelijk. "Ik heb jou ook enorm gemist." mompelde ik weer voor ik haar optilde en als een bruidje over haar eigen drempel terug naar binnen tilde. Daar zette ik haar weer neer en drukte een kusje op haar neus. Ik trapte snel de deur dicht en pakte haar hand vast, als een verliefd schooljochie, maar zo voelde ik me ook. "Als jij je aankleed kunnen we nog even lekker door het park slenteren voor we bij ons thuis worden verwacht." Ik tilde haar weer op, begroette haar ouders even die in de woonkamer zaten en tilde haar toen mee naar boven. Haar ouders wisten ervan, maar ze hadden ons beloofd te zwijgen tegen Harry tot wij het vertelden. Eenmaal boven ging ik op haar bed zitten met het tere meisje in mijn armen. "Ik hou van je. Meer en meer met de dag." fluisterde ik in haar oor ik mijn lippen op die van haar drukte. De hele vlindertuin, die de laatste tijd dood had geleken, ontplofte nu van het leven en de meest intense gevoelens van geluk en verliefdheid vulden mijn hele lichaam. Zo zou ik wel mijn hele leven wel willen doorbrengen, al wist ik ook wel dat dat jammergenoeg niet kon. Mijn vingers gleden zacht over haar onderrug over het t-shirt heen. Onder het t-shirt vond ik nog even wat onwennig. Natuurlijk wilde ik het graag, maar nu nog even niet. Ik wilde nu eigenlijk lekker met haar knuffelen en rondhangen. Al was het jammer dat het in de buurt van haar broer, die toch wel vaak in de buurt was. Het was echt bloedirritant, maar ik wilde ook niet dat hij dit zou verpesten.
    Ik zie dit nu pas. Que - Maia Iefuela Styles - outfit
    Ik liet een zwak glimlachje zien. Ik was nog best wel vermoeid en als het kon zou ik nu het bed inspringen, maar dat kon ik echt niet maken tegenover Zayn. Hij begroette mijn ouders die op de bank zaten en nam mij toen mee naar boven. Ik knikte en maakte me los van zijn omhelzing waarna ik rechtsreeks naar mijn inloopkast liep. Bedenkelijk keek ik vooruit, ik had werkelijk geen idee wat ik vandaag zou aantrekken. Het moest er wel een beetje mooi en verzorgd uit zien voor Zayn en de jongens. Ik kon niet als een zwerver daar binnen lopen. Twijfelend griste ik een wit naveltruitje met lange mouwen uit de kast. Ik zou het combineren met een hoge legging of een hoge broek. Ik liet mijn handen even glijden over de verschillende legging waarna ik er eentje uit trok. ''Iewl'' laten we zeggen dat het niet zo goed paste bij het witte naveltruitje. Ik liet mijn handen verder glijden en griste er een groen - witte legging uit. ''Hebbbes'' mompelde ik. Ik zou gewoon mijn witte all stars hier onder dragen met wat zilveren kettingen en armbanden. Ik liep weer terug na de kamer ''even douchen'' glimlachte ik naar Zayn. Zonder op een antwoord te wachten zette ik mezelf voort naar de badkamer en deed de deur op slot. Zayn was een lieve jongen, maar seks was echt nog niet nodig. Snel deed ik mijn shirt uit en ging ik onder de kraan staan. Genietend keek ik naar het warme water dat precies op tempratuur ingesteld was. Na vijf minuten draaide ik de kraan dicht en droogde me nauwkeurig af. Ik deed de naveltrui en de legging aan en deed mijn armband en ketting om. Ik draaide de deur weer open ''Klaar'' grinnikte ik. Ik had hem best wel lang laten wachten voor mij doen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 14:53 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nadia Malik.

    Niall doet open en verteld me dat de rest nog slaapt. Liam dus ook nog, fijn. Dan had ik eigenlijk nog in bed kunnen liggen en nog langer over mijn kleding, haar en make-up doen, maar goed. Ik ben er nu al. Aan Nialls ogen is ook te zien dat ik hier niet voor hem ben, wat ook wel logisch is. Hoewel hij wel aardig is en zo, is hij nou eenmaal niet mijn vriend of broer, dus zo erg behoefte heb ik ook niet om de hele tijd met hem opgescheept te zitten. 'Oh oke, ik wacht dan wel.' probeer ik zo aardig mogelijk te zeggen terwijl ik langs hem heen de woonkamer in loop en languit op de bank ga liggen.

    Op mijn mobiel klooi ik voor mijn gevoel nu al eeuwen en nog steeds lijkt er geen enkel interessant ding gebeurt te zijn in het hele huis waar ik me nou echt bezig mee kan houden. Mijn whatsapp heb ik al honderd keer bekeken en er lijkt niemand zin te hebben om mij te vermaken terwijl ik wacht op Liam, Zayn of ten minste iemand waar ik het echt gezellig mee kan hebben. Niet beledigend bedoeld voor Niall natuurlijk.


    wat was dit ookalweer

    Chloe Horan || Zus Naill || outfit

    Ik gooide mijn dekens van me af en stond op en liep naar de badkamer ik waste mijn gezicht en ging naar beneden daar ging ik ontbijten en even tv kijken toen kwam mijn moeder eraan "Chloe heb je je kamer opgeruimd" vroeg ze "Nee, dat ga ik nu doen ik verveel me toch" antwoord ik, ik loop naar boven en ruim mijn kamer op dan doe ik mijn kleren aan. Ik loop naar de badkamer doe mijn make-up op en kam mijn haar ik laat mijn haar los en loop naar beneden waar ik gelijk "Chloe ga even boodschappen doen" hoor "Oke waar is het lijstje" mijn moeder geeft het lijstje met de boodschappen ik haal de oplader uit mijn elektrische fiets (jeans kleur heb ik in real ook) en haal hem uit het schuurtje ik ga eerst richting Niall vragen of hij wat nodig heeft.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 15:26 ]


    A horse of course

    Niall HOran.

    Ik zie dat Nadia in gedachte beland. 'Oh oke, ik wacht dan wel' zegt ze en ik knik maar. Ze loopt naar de woonkamer en ik doe de deur dicht. Verveeld omdat Chloe of Valentina er niet is haal ik mijn gitaar boven. In de woonkamer zie ik Nadia languit op de bank liggen. Gelukkig niet de bank waar ik lag en vol was met kruimeltjes. Nadia lijkt diep in haar mobiel opgeslokt te zijn. Ik zucht en klik de tv uit waar Spongebob nog steeds aan het lachen is. Ik laat mijn bord en beker gewoon staan en ag op mijn been in de bank zitten. Ik negeer het even dat Nadia er ook was en pak mijn schriftje uit het laatje. Allerlei tekeningen versierde de voor en achterkant maar de binnenkant was heel netjes. Er stonden teksten en noten in voor nummers. Ik sta weer op en zoek een liniaal en pen. Ik trek in het schriftje wat lijnen zodat ik straks de noten kon tekenen waar ze moesten. De pen in mijn mond ga ik weer zitten en denk even na. De tekst had ik al maar nu moest ik nog de noten en de tonen. In gedachte verzonken begin ik in mezelf zacht maar wel duidelijk hoorbaar de tekst te zingen. Daarna zing ik het een paar keer terwijl ik andere klanken speel. Ik mompel wat en haal een hand door mijn haar en schrijf daarna wat noten op in het schriftje en ga weer verder. Na een poosje hoor ik de bel weer gaan en veer op. Ik alat mijn spullen liggen en ga snel naar de deur. 'Ohhh CHloeeee' roep ik blij en sla mijn armen om mijn tweelingzusje. Stevig knuffel ik heaar. 'kom binnen' grijns ik opgelaten

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 15:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik
    Ik bleef rustig met haar zitten tot ze opstond. Ik keek haar prachtige lichaampje verdwijnen door een deur. Ze was zo prachtig mooi en ik zou liever met haar verder willen, maar niet zolang zij niet wilde gebeurde het niet. Dan maar droogstaan met mijn grote liefde veilig in mijn armen, dan vreemdgaan of naar een hoer gaan zonder haar. Ik knikte toen ze zei dat ze wilde douchen. Ik wilde graag mee, maar ik werd niet uitgenodigd, dus deed het niet. Ik wachtte geduldig op Que terwijl ik haar kamer bestudeerde. Het was een leuke kamer, maar erg meisjesachtig. Ik maakte met mijn vingers patroontjes over haar dekbed tot ze weer naar buiten kwam, oogverblindend als altijd. Ik stond breed glimlachend op en drukte een kus op haar voorhoofd. "Je bent nog mooier dan net." zei ik met mijn lippen tegen haar voorhoofd. Toch vond ik haar eigenlijk het mooist als ze net wakker werd. Zelf had ik ook nogsteeds mijn bril op mijn neus en mijn haar plat. Ik wilde er zo goed mogelijk voor haar uitzien, maar om me op een vrije dag op te doffen voor haar was erg opvallend als ik alles geheim wilde houden. Ik drukte nog een paar kusjes op haar gezicht. "Zullen we in een koffiehuisje wat gaan eten en dan lekker gaan wandelen voor we naar t penthouse gaan?" vroeg ik voor ik een lok haar uit haar gezicht veegde. Het liefst bleef ik nog hier een tijd met haar zitten om te knuffelen. Meer niet. Jammergenoeg ging dat nooit, alleen al door Harry die dan de juiste dingen zou beginnen te denken en mij het leven heel zwaar zou maken. Zelfs zonder echt bewijs. "Waarom is dit allemaal zo moeilijk." mompelde ik zo zachtjes mogelijk. Ik wilde haar niet het gevoel geven dat zij mijn leven lastig maakte, want ze maakte het alleen maar beter. Alleen Harry maakte soms dit alles wat lastiger dan dat het normaal zou zijn.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 16:36 ]


    Bowties were never Cooler

    [Done]


    Bowties were never Cooler

    Chloe Horan || Zus Niall || outfit

    Tijden het fietsen luister ik liedjes ik zing mee dan begin ik iets te fanatiek mee te zingen en knal tegen een auto op want ja ik mijn accu staat aan op het op twee na hoogste standje ik besluit dan mijn muziek zachter te zetten en niet meer mee te zingen. Als ik ben aangekomen bel ik aan Niall doet open eerst hoor ik ohhh een beetje chagrijnig en dan lijkt het wel of hij mijn naam in 1x gilt dan geeft hij mij een stevige knuffel "Kom binnen" zegt hij terwijl hij mij los laat ik loop naar binnen en zie nadia languit in de bank liggen met haar mobiel in haar handen "Hallo Nadia" zeg ik ze kijk even wie ik ben en zegt dan "Hallo Chloe" ik loop naar Niall die in de keuken staat "ehm wat ben je aan het doen" vraag ik "Ik ruim mijn spullen op" zegt hij terug "Oke is Harry hier of is hij thuis" vraag ik "He wat zeg je" vraag hij "Laat maar en heb je nog wat nodig uit de supermarkt ik moest boodschappen doen en ik vroeg me af of jij ook wat nodig had?"


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    Chloe Horan || Zus Niall || outfit

    Tijden het fietsen luister ik liedjes ik zing mee dan begin ik iets te fanatiek mee te zingen en knal tegen een auto op want ja ik mijn accu staat aan op het op twee na hoogste standje ik besluit dan mijn muziek zachter te zetten en niet meer mee te zingen. Als ik ben aangekomen bel ik aan Niall doet open eerst hoor ik ohhh een beetje chagrijnig en dan lijkt het wel of hij mijn naam in 1x gilt dan geeft hij mij een stevige knuffel "Kom binnen" zegt hij terwijl hij mij los laat ik loop naar binnen en zie nadia languit in de bank liggen met haar mobiel in haar handen "Hallo Nadia" zeg ik ze kijk even wie ik ben en zegt dan "Hallo Chloe" ik loop naar Niall die in de keuken staat "ehm wat ben je aan het doen" vraag ik "Ik ruim mijn spullen op" zegt hij terug "Oke is Harry hier of is hij thuis" vraag ik "He wat zeg je" vraag hij "Laat maar en heb je nog wat nodig uit de supermarkt ik moest boodschappen doen en ik vroeg me af of jij ook wat nodig had?"
    (Sorry, maar dit is geen verhaal dat je iedereen kan besturen? Tenzij je toestemming heb, maar ik denk niet dat je het van allebei hebt.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [En 200 woorden?]


    Bowties were never Cooler

    Niall horan

    "Halo Nadia"zegt Chloe tegen Nadia als ze eenmaal mee naar binnen is gelopeb "Hallo Chloe" rrageert Nadia. Ik pak mijn bord en beker en loop richting de keuken. "ehm wat ben je aan het doen" vraagt xe me en ik glimlach even. "Ik ruim mijn spullen op" antwoord ik en zet alles in de vaatwasser "Oke is Harry hier of is hij thuis" vraag ze maar soor de geluiden verstobd ik het niet goed. "He wat zeg je" vragebd kijk ik haar ab. "Laat maar en heb je nog wat nodig uit de supermarkt ik moest boodschappen doen en ik vroeg me af of jij ook wat nodig had?" Ik gniffel even door haar. " Ehm"ik denk even na en bekijk snel de kastjes. Ehm nou omdat je het vraagt ehm wacht ik schrijf het op. ' zeg ik en loop terug. Daar pak ik een blaadje en pen en schrijf alles op. " chips snoep koek gehakt spaghetti sliertjes en spaghetti groentrs" schrijf ik op "ehm wil je vanavond ook mee eten?" Vraag ik chloe en kijk haar vragend an. Ik geef haar het lijstje eb glimlach. Ik open weer een kastje en zie de bak met snoepjes en gris er een paar uit en stop ze een voor een in mn mond en kijk afwachtend naar Chloe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    Met een tandenstoker tussen mijn lippen geklemd, lag ik op me bed. Ik luisterde naar de muziek die uit mijn koptelefoon kwam en ik tikte mee op de maat. Voor de derde keer had mijn maag gerommeld voor wat voedsel en dus stond ik op om wat eten te gaan nuttigen. Verveeld legde ik mijn koptelefoon op bed neer samen met mijn Iphone. Ik slofte mijn kamer uit naar beneden. Toen ik de woonkamer binnenkwam keek ik snel rond maar zei geen woord. Ik liep naar de koelkast waar ik een schaaltje macaroni vond. Ik zette het in de magnetron en warmde het op. Ik tikte tegen het schermpje tot het apparaat begon te piepen. Ik drukte op de knop waardoor het deurtje open schoot. De warme lucht kwam me al te gemoed en ik pakte de schaal eruit. Uit de bovenste lade pakte ik een lepel en een mes. Met het mes sneed ik wat ham op de macaroni en ruimde het daarna op. Met de schaal en een lepel in me handen, liep ik naar de woonkamer waar ik plaats nam op een stoel en rustig aan mijn eten begon. Een beetje verward keek ik naar Niall die alweer met zijn handen in de snoeppot zat te graaien maar ik had geen zin om me hier mee te gaan bemoeien.