• Ik weet niet of jullie mijn vorige topic hebben gelezen, maar ik had dus vandaag een gesprek bij de Mcdonalds. En ja hoor, ik ben aangenomen! Nu heb ik dus zwarte schoenen nodig (geen sportschoenen) waarbij je geen pijn krijgt als je de hele dag erop loopt en niet van glijdt etc. Weet iemand iets?

    Ik hou van zwarte all stars, maar ik denk niet dat is wat je zoekt hé?


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Yaay, gefeliciteerd! (:

    En over je schoenen.... Geen idee! Stap een schoenenzaak binnen en kijk wat ze hebben? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    AmarePuella schreef:
    Ik hou van zwarte all stars, maar ik denk niet dat is wat je zoekt hé?


    Geen idee of dat mag, hou er zelf ook van XD

    Ik heb een paar van die fake- all stars, en dat is gewoon helemaal prima^^
    Maar je moet natuurlijk even kijken of je dan geen gladde zolen hebt...
    Gefeliciteerd^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    All Stars, Vans, Roshe Run (Nike, die zien er niet uit al sportschoenen).


    To infinity and beyond •

    Hoor je geen kleren van de bedrijf te krijgen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    Hoor je geen kleren van de bedrijf te krijgen?

    Kleding wel, schoenen niet.
    In ieder geval, bij mij in het restaurant moeten we ook zwarte schoenen dragen-- ik heb gewoon vans en dat is prima.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik raad je ten zeerste aan gewoon de mac werkschoenen te kopen. Weet niet hoe het bij jullie geregeld is, maar wij moesten de helft zelf betalen van ons tweede maandloon. Dit zijn een van de weinige schoenen die niet super snel ten ondergaan aan de rotzooi die op de grond ligt en ik loop er prima op.


    Happy Birthday my Potter!

    Wij konden ook via de mac schoenen kopen voor nog niet eens 30 euro (die normaal 50 euro kosten) van ShoesForCrews. Die lopen lekker, glijden niet tot nauwelijks en zien er gaaf uit. En zijn zwart.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zwarte, afpoetsbare schoenen met een rubberen zool :Y)
    Ik kon ze gewoon op werk (ik werk ook bij de Mac) bestellen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ruskow schreef:
    Wij konden ook via de mac schoenen kopen voor nog niet eens 30 euro (die normaal 50 euro kosten) van ShoesForCrews. Die lopen lekker, glijden niet tot nauwelijks en zien er gaaf uit. En zijn zwart.
    23 euro voor het allstar model :p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Declan schreef:
    Zwarte, afpoetsbare schoenen met een rubberen zool :Y)
    Ik kon ze gewoon op werk (ik werk ook bij de Mac) bestellen


    Hoe kun je het bestellen dan bij de mac? Via een site?

    Crocs! :Y)
    Grapje, ik kan alleen op All-stars komen. Kan je niet gewoon wat winkels doorspitten op zwarte vaste schoenen? Ik denk dat vaste schoenen sowieso wel goed zullen zitten.


    Let the Night embrace you

    Ruskow schreef:
    Wij konden ook via de mac schoenen kopen voor nog niet eens 30 euro (die normaal 50 euro kosten) van ShoesForCrews. Die lopen lekker, glijden niet tot nauwelijks en zien er gaaf uit. En zijn zwart.


    26 - 02 - '16

    YasminU schreef:
    (...)

    Hoe kun je het bestellen dan bij de mac? Via een site?
    Nee, bij ons hing er een formulier in de Crewroom, waar je je maat en model achter kon laten. Een week of twee later werd de lijst weggehaald en ging onze werkgever die schoenen bestellen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf