• Er zijn nog een aantal rollen over! Klik. De doorgestreepte rollen kun je overnemen of een hele nieuwe rol maken en er is nog één rol die helemaal open is. Als je een rol wilt, laat dan even een berichtje achter (:


    "Het is volle maan. De rust in Wakkerdam wordt ruw verstoord door een reeks gruwelijke moorden. De dorpsoudsten overleggen met elkaar: zou de eeuwenoude legende van de weerwolven tot leven zijn gekomen? Het lijkt er wel op..."

    Het dorpje Wakkerdam wordt geplaagd door weerwolven en de burgers van het dorp willen erachter zien te komen wie uit het dorp tijdens volle maan veranderen in deze afschuwelijke wezens. De weerwolven doen er echter alles aan om niet ontdekt te worden, maar toch elke volle maan een van de heerlijke dorpelingen te verschalken. De twee partijen gaan de strijd aan, zullen de burgers de plaag kunnen bestrijden zonder het halve dorp te verliezen of beland uiteindelijk toch elke inwoner van Wakkerdam als avondeten op het bord van de weerwolven?


    Uitleg
    Dit RPG is gebaseerd op het spel Weerwolven van Wakkerdam. Iedereen krijgt een rol/kaart toegestuurd via pb zodra je je hebt aangemeld. Niemand mag weten wat je rol is, want dan is het hele idee eraf. (Dit geld echter niet voor de weerwolven, die mogen met elkaar overleggen). Zodra je je rol gekregen hebt mag je het lijstje in gaan vullen, natuurlijk mag je een beetje bluffen en in je rol schrijven dat je moordlustig bent, terwijl je gewoon een burger bent om andere op het verkeerde pad te brengen, maar je mag onder geen beding uit je rol omschrijving laten merken wat je echt bent. Voor ieder ander ben je een doodnormale burger, of je nou een heks of een weerwolf bent.
    Ik ben de spelleider en ik zorg ervoor dat alles goed verloopt, ik speel dus zelf geen rol in het verhaal. Zodra alle rollen zijn ingevuld gaan we beginnen. Het is gewoon een normaal dorpje (rond 1800) en iedereen gaat zijn gangetje. Ondertussen wordt er afgeteld naar de volle maan, dit zijn vier dagen in het echte leven. Als het volle maan is wordt het spel onderbroken en dan doet iedere "speciale rol" zijn ding. (Zie uitleg rollen). Uiteindelijk zijn er dus mensen vermoord uit het dorp en wordt er een dorpsvergadering gehouden waarbij er gestemd wordt wie de weerwolf is. Deze wordt vermoord en het spel gaat weer verder en zo door.
    Als je vermoord wordt doe je dus niet meer mee, maar aangezien dit spel op een gegeven moment afgelopen is, begint het na een hele tijd weer opnieuw! Dus wees niet getreurd als je vermoord wordt, dat hoort er nou eenmaal bij.


    Rollen VOL

    1. Tamara Riveros [35] - Apofylliet
    2. Ladris
    3. Olivia Liddell [86] - CottonMoon
    4. Dmitriy Kozlov [25] - MicroCuts
    5. Penelope Frianae Klastiars [23] - Anomia
    6. Pien van Bragt [7] - Chantilly
    7. Parker Leon Dorin [38] - Inermis
    8. Theresa Grey - AWES0MENESS
    9. Seiko Amaya Dorin - Seiko
    10. Pipkin Yukka [50] - Lazulis
    11. Alix Magnus - Driesjuuh
    12. Felix Gabriel Westerberg [24] - Tolkien
    13. NeymarRico
    14. West Romach - Vuraangreg
    15. ProudOfUs
    16. Rafael [29] - Kodaline
    17. WillNotLearn
    18. Melanie - rocimexzayn
    19. Ashlynn Grace van Wessex - xLenox
    20. MrsHemmingsX
    21. Galdath Iroh [43] - Underhill
    22. Seline Garcia Bell - Redrosex
    23. Thanos DuRhalis [21] - Fairytalest
    24. Rose Autumn Hale - Promisess
    25. Evanna Castle [29] - VladiFerr


    Uitleg rollen
    Weerwolven (5)
    De weerwolven mogen iedere volle maan een slachtoffer uitkiezen, er is één opperwolf die dit slachtoffer aan mij doorgeeft. De wolven moeten dus samen een slachtoffer kiezen, dit kan via pb, maar ook via Whatsapp of Facebook. Zelf moeten jullie maar even kijken wat het makkelijkste is. Als het geen volle maan is ben je gewoon een burger en je rpg't dus ook NIET over je tijd als weerwolf, want dan weet iedereen al dat je er eentje bent.

    Ziener
    De ziener stuurt mij tijdens volle maan een pb met van wie hij/zij de rol wilt weten. Dit kan maar één keer per volle maan, van één persoon. De ziener moet de burgers helpen om de weerwolven te vangen, maar mag alleen maar hints geven! De weerwolven moeten de ziener natuurlijk uit zien te schakelen en uitvogelen wie de ziener is omdat deze een gevaar voor hen vormt.

    Heks
    De heks heeft twee soorten drankjes; één om iemand te vermoorden en één om iemand tot leven te wekken. Tijdens volle maan laat ik aan de heks weten wie er door de weerwolven vermoord is en dan kan de heks ervoor kiezen om diegene tot leven te wekken of niet of om iemand anders te vermoorden. Van elk drankje heeft de heks er twee. Oftewel: de heks mag twee mensen vermoorden en tot leven wekken.

    Burgemeester
    Dit is geen aparte rol, maar een rol voor erbij. Je bent bijvoorbeeld een weerwolf en de burgemeester. De burgemeester heeft tijdens de stemming op wie er schuldig gevonden wordt voor het zijn van een weerwolf een stem die dubbel telt. Natuurlijk kan de burgemeester zo de boel saboteren als deze een weerwolf is en onschuldige burgers dood krijgen.

    Jager
    De jager mag als deze vermoord wordt één iemand mee zijn graf innemen en daarnaast heeft de jager ook de plicht om de verdachte burger (waar het meest op gestemd wordt) te vermoorden.

    Cupido
    Cupido verbind tijdens de eerste volle maan twee personen aan elkaar. Deze worden dus gehuwd in het RPG of ze het nu willen of niet en als de ene dood gaat, gaat de andere ook.

    Burgers (15)
    Samen moeten de burgers ervoor zorgend at ze het dorpje in veiligheid brengen.


    Invullen
    Naam
    Leeftijd (ik wil niet alleen maar tieners, zorg ervoor dat het een beetje varieert)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra


    Regels
    - Als je vals speelt op wat voor een manier dan ook, dan lig je eruit.
    - Er zit geen minimum aan je post, maar probeer een fatsoenlijke post te schrijven.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal één personage.
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.
    - De gewone huisregels van Quizlet gelden ook hier gewoon.


    Belangrijke meldingen:

    Lizor schreef:
    [Zondag om 20.30 open ik het eerste speeltopic, kunnen jullie proberen om je rol dan in gevuld te hebben of in ieder geval een naam en een leeftijd bedacht te hebben?

    Lizor schreef:
    Kan iedereen een kort stukje schrijven (Ong. vijf regels) waarom ze burgemeester willen worden? (Daar gaan we nog op stemmen). Als je personage onder de 18 is hoeft dit niet. Dit stukje kan je gewoon in dit topic plaatsen.

    Lizor schreef:
    Als je rol af is moet je die even naar mij pb'en zodat je rol aan de story kan worden toegevoegd, doe je dit niet, dan laat ik je opeten door weerwolven (:



    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 9:26 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Anomia schreef:


    Penelope Frianae Klastiars

    | | |


    x Naam
    Penelope Frianae Klastiers

    x Leeftijd
    23

    x Geslacht
    Vrouw

    x Uiterlijk


    Meestal zal je Penelope herkennen aan haar getinte huid en haar bruine haar waar de uiteinde zwart van zijn.. De ravenzwarte punten aan de onderkant van haar bruine haar zijn van nature en ze heeft er zelf geen problemen mee Met haar 1.69 heeft Penelope voor de lengte in haar familie een normale lengte. Ze heeft lange benen en een korte romp met natuurlijke vrouwelijke vormen. Zelf is Penelope aardig aan de dunne kant maar dit komt vooral door haar jaren van sporten die er voor hebben er voor gezorgd dat er nauwelijks meer vet ziet maar alleen spier. Toch let Penelope op haar eet gewoontes door haar lichtelijke eetstoornis zo als mensen het zeggen die haar kennen. Penelope heeft een afschuwing voor vet. Ze kan niet tegen degene die zich volproppen en zo rond zijn als een knikker. Ze houdt er totaal niet van.
    Penelope heeft een ovaal vormig hoofd met een duidelijke kaaklijn waardoor ze vroeger ook wel eens twijfelde tussen ovaal vormig en hoekvormig. Ze heeft een paar duidelijke wenkbrauwen die ze aan de naturel kant houdt. Bij haar staat het niet als een wat snelle knik in de wenkbrauw komt de zitten, als ze dit wel zou doen dan zou ze er a snel afstandelijk en ijdel uitzien. Onder die wenkbrauwen zitten een paar ogen waarbij je nooit kan vertrouwen op wat ze vertellen. Penelope´s groene ogen met een stukje bruin er in als een soort verloren kleur. Het lijkt als of de tekenaar als het laatste er met een bruinige tint op spatte en daardoor kwam er in elk oog een wat grotere bruine spat en de groenige ogen waren bezaait met kleine bruine spikkeltjes. Onder die ogen bevind zich weer een paar lippen die een donkerrode kleur bevatten. Penelope´s lippen hebben van nature een wat donkerroze tint die in bepaalde seizoenen naar een wat meer donkerde rood gaat. Als Penelope glimlacht zal je meestal een vermakelijke lach zien waarvan maar 1 mondhoek omhoog gaat. Meestal trekt ze haar linker mondhoek omhoog en hierdoor krijg je rond die linker mond hoek een soort bultje tevoorschijn komt. Je zal niet snel haar tanden zien als ze lacht. Penelope heeft het rare trekje dat ze alleen maar zo lacht. En als ze beide mondhoeken omhoog trekt mag men die dat voor me kaar heeft gekregen een wonder hebben verricht. Want voor Penelope is beide mondhoeken omhoog trekken een taboe.
    Penelope laat het liefst zo min mogelijk zien. Maar doordat ze zichzelf speelt zou je dat niet verwachten. Ze scheurt van lange shirts een stuk van de lengte er af zodat ze uiteindelijk 2 lange slierten heeft en deze bind onder haar borsten vast. Hierdoor zie je haar blote buik. Haar rokken verschillen. Ze draagt ze wel overlapt lang en kort. Of ze draagt gewoon de ene kort en de andere dag lang. Haar haar bind ze in een soort vlecht die ze in tegenstelling tot een normale vlecht, de twee staarten die ze over elkaar lapt nog eens een keer om elkaar draait, en ze bind het vast met een leren bandje Ten slotte zal je haar altijd zien met 3 verschillende soorten leren armbandjes die haar moeder voor haar heeft gemaakt.



    x Innerlijk

    Penelope acteert haar karakter. Ze heeft door de jaren heen een soort schild om zich heen gemaakt door een ander karakter te maken. om een ander mens voor te doen. Ze is geworden wat ze wilt zijn. Maar haar persoonlijkheid zal er nooit bij passen. Penelope begon mensen te bedenken met allemaal verschillende karakters. Toen ze op een dag een jonge vrouw maakte raakte Penelope steeds geobsedeerd door. het personage was een van de beste dingen die Penelope over komen was. Het personage was iemand zoals Penelope zou willen handelen. Maar ze kon zichzelf niet veranderen. Daardoor begon Penelope te acteren een personage dat in haar hoofd was gekomen. Haar beter liet voelen. En waarvan ze niet van af zou kunnen komen.
    Penelope's acterende karakter zal je als je haar eenmaal kent zeker niet vergeten. Haar kant die acteert loopt altijd zoals mensen eigenlijk is opgedragen om te lopen. Een rechte rug. Schouders naar achter, En loopje waarbij ze haar voeten niet over de grond laat schuifelen. Iemand die weet hoe ze moet handelen. Ondanks dat ze haar sarcastische trekjes heeft zoals het verzinnen van woorden voor mensen, zal het meeste wat mensen aantrekt aan dat karakter is de toch beschermende kracht die haar karakter heeft. Penelope zal altijd haar woorden zorgvuldig gebruiken en zal ook snel haar mening geven op een goede onderbouwende manier. Toch zal je merken dat Penelope zekerheid zoekt en ook kieskeurig is. Zo zal Penelope zeker willen zijn van mensen en hun karakters. En Penelope kan kieskeurig zijn om kleine dingen die ze eerst tot de bodem zal uitzoeken en daarna voor eeuwig een label er op zal plakken. Zo zal je als je met haar ruzie heb of je heb haar bedrogen zowat voor langere tijd niet in haar buurt moeten komen. Ze zou je weghalen bij personen die ze wil beschermen en zal vervolgens nog eens een dodelijke blik geven. Toch zal je haar niet als ze kwaad is, horen schreeuwen,gillen of zien huilen. Ze zet bij ruzie's haar gevoelens uit en zet een dodelijk masker op. Waarbij ze alleen maar kwade blikken trekt. Je diep in de ogen kijkt en misschien nog eens vervolgens een klap in je gezicht kan krijgen. Ze doet dan wel vervolgens als of ze het niks kan schelen maar ze handelt alleen maar angst als ze ruzie heeft. Waarom zouden mensen haar wel pijn doen. En haar vrienden/familie niet? Ze zouden dat ook kunnen doen. Dit zijn de gedachten gangen die ze dan krijgt. Je zal toch echt zien dat haar hele karakter opgebouwd is uit bescherming. Iets wat Penelope's echte karakter nooit toe zal laten. Omdat ze niets heeft wat ze durft te beschermen.
    Penelope's echte karakter, daar kan je eerder een woordenboek bij halen. Ze is echt mensenschuw. Ze haat het als mensen haar aanraken, of tegen haar praten. Ze durft te weinig en weet al snel niet wat ze moet doen. Ze is radeloos. Als je Penelope echt zal leren kennen dan merk je haar onhandige trekjes al snel. Ze kan een echte kluns zijn. Ze rafelt dingen snel af en wil het liefst alleen zijn. Maar toch zal ze na een uur uit haar kamer vertrekken Om gezelschap te zoeken die haar lichaam wil maar haar geest niet. Penelope weet niet wat te doen. En durft ook niks te ondernemen. Eigenlijk is Penelope een echte einzelgänger. Die niks durft te ondernemen.
    Een van de weinige leuke karakter eigenschappen die Penelope heeft is dat ze een goed luisterend oor is en een brede visie heb. Ze zal altijd nadenken over dingen en die tot de bodem uit puzzelen zonder dat je het doorhebt. Het vreemde trekje dat ze krijgt als ze bezig is met onderzoeken zal haar mond zo staan dat er een kuiltje in verschijnt. En ze zal als ze bezig is met het lezen van dingen die te maken heeft al snel haar bruine haar gaan vlechten. Penelope heeft bij elk dingetje dat ze doet wel een tik. Al acteert ze of niet. Ze zal haar lichaam niet onder controleren kunnen houden. Haar lichaam heeft een gevecht met haar gedachtes. Al willen en haar gedachtes dit, haar lichaam wil weer dat. En zo vechten haar gedachtes om de dingen die ze doet.
    Toch zal je merken dat Penelope ook nog gereserveerd en afwachtend is. Zij zal zelf nooit de eerste stap zetten en zal eigenlijk pas als ze weet dat je niks te verschuilen heb stappen terug zetten. In het begin van een vriendschap/relatie zal de ander eerst stappen moeten zetten en moeten laten zien dat ze echt er voor staan. En niet dat degene al stopt na 2 keer afgesproken te hebben.

    x Geschiedenis.

    x Extra




    Ik ga morgen verder. En stiekem zit ik mij rot te lachen. Iedereen zo een kort rolletje. Ik een heel levensverhaal. Komt waarschijnlijk omdat ik gewend ben om zulke lange rollen te schrijven. Haha :'D Gewoon zeggen als dit te lang is hoor. Kort het dan wel wat in. :3

    Ik ben juist helemaal voor lange rollen ^^

    Alle rollen zijn trouwens goedgekeurd! Het is leuk dat de leeftijden zo varieeren! (:

    MicroCuts schreef:
    Hier trouwens een tekening die ik eerder had gemaakt van hoe Dmitriy eruit ziet:



    Dit is alleen de moderne versie, dus voor het verhaal moet je hem maar even voorstellen zonder piercings en zonder undercut. En ouderwetse kleding natuurlijk. Ik zal misschien ook wat illustraties maken voor het verhaal als ik hier zin in heb. Mocht ik jouw personage willen tekenen vraag ik hier eerst naar, trouwens! ^^

    Wow awesome tekening, ik probeer mezelf nog steeds op die manier te leren tekenen haha (:

    CottonMoon schreef:
    Maak je hier ook een story van, Lizor?
    Ik hoop van wel, lijkt me leuk.
    Ik zou heel misschien ook wel wat illustraties willen maken maar dat moet je natuurlijk zelf weten of je dat wil

    Jaa, ik denk dat wel leuk is en illustraties kan je altijd opsturen, dan zal ik ze erin zetten!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 8:32 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Story


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Super leuk, mag ik meedoen? c:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Naam Parker Leon Dorin.
    Leeftijd 38, geboren op 6 september.
    Innerlijk
    Parker is een vriendelijke man met een eeuwige glimlach. Zijn jeugd was probleemloos en zijn ouders waren vrij rijk. Hierdoor kan Parker gierig, ingenomen en verwend overkomen, wat hij ook wel een beetje is soms. Parker heeft soms wat moeite met mensen vertrouwen, vooral als het om zijn dochter gaat. Niemand mag ook maar in de buurt van zijn kleine meisje komen zonder dat hij het weet. Parker heeft een goed gevoel voor humor en weet wanneer hij moet stoppen met opmerkingen maken. Hij is een erg open mens en kan met iedereen wel praten. Alleen na de dood van zijn vrouw heeft hij veel gerouwd. In deze periode was hij teruggetrokken en depressief. Hij heeft zichzelf gedwongen om te stoppen met constant verdrietig zijn voor zijn dochter, aangezien zij een goede vader nodig had. Hij heeft ondanks dat hij altijd open is toch een soort van afstandelijkheid naar mensen toe, bang dat als hij opnieuw iemand binnen laat het weer fout zal gaan, of zijn dochter er niet mee om kan gaan. Parker is vrij wijs, maar kan soms net nog een klein kind zijn. Hij is eet rustig en stil, maar zal altijd zijn best doen om sociaal en spraakzaam te lijken als dit nodig is. Toch heeft Parker soms last van zijn woede. Hij is niet snel boos, maar als hij boos is denkt hij niet meer na. Zijn woede uit hij in geweld, wat de reden is dat hij vaak zo snel mogelijk wegrent als hij bood is, bang iemand pijn te doen. Hij is altijd overbezorgd en weet niet altijd even goed wat hij moet doen als vader zijnde. Hij snapt ergens ook wel dat zijn dochter een moeder figuur nodig heeft, maar hij kan het toch niet helemaal toestaan dat een 'vreemde' vrouw zijn dochter als haar dochter zou behandelen. Parker is altijd bezig. Want hoe rustig hij ook is, hij kan niet goed stil zitten. Hij kan niet goed tegenverveling. Vaak is hij aan het wandelen als hij niet aan het werk is.
    Uiterlijk



    Parker is een lange man, met zijn 1,90 komt hij meestal wel overal bij. Zijn zwarte haren zijn soms wat aan de lange kant en een licht baardje siert meestal zijn gezicht. Hij heeft een mooie bouw, namelijk een vrij smalle taille en brede schouders. Zijn ogen zijn donkerbruin en zijn donkere wenkbrauwen laten het kijken alsof hij altijd fronst.

    Geschiedenis
    Parker had een rustige en probleemloze jeugd. Naarmate hij ouder werd, werd hij steeds zelfstandiger. Op zijn 20ste kreeg hij een vaste vriendin, en hiermee kreeg hij later ook een dochter. Zijn vrouw overleed twee jaar nadat zijn dochter geboren was. Tegenwoordig zorgt Parker als bakker zijnde voor brood in het dorp.
    Extra
    Parker heeft een allergie voor een aantal bloemen.

    -ik maak hem later af-

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 11:42 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam:
    Pipkin Yukka
    Leeftijd:
    net 50 geworden
    Innerlijk
    Pipkin is open persoon, maakt graag babbeltjes met iedereen en is een zorgzaam persoon.
    Uiterlijk
    Pipkin is groot, stevig gebouwd en je kan zien dat hij graag van bier houd. Zijn wilde bos zwarte haren geven hem een open karakter en zijn baard begint al aardig groot te worden.
    Draagt vooral makkelijke kleding. Pipkin heeft behoorlijk wat rimpels op zijn huid en onder zijn ogen zijn wallen zichtbaar.
    Geschiedenis
    Komt vanmiddag
    Extra
    Hij drinkt veel.

    Hoop dat het zo wat wordt, meer komt vanmiddag.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: West Romach
    Leeftijd: 16 jaar oud
    Innerlijk: West Romach, de tiener bij uitstek als je iemand zoekt die houdt van grapjes, ook al kunnen die flauw zijn. Deze gast is vriendelijk voor de mensen die vriendelijk zijn voor hem, is onaardig tegen mensen die onaardig zijn voor hem, enz. Het lijkt alsof hij niet serieus kan zijn omdat hij steeds maar weer probeert om de mensen op te vrolijken met grapjes, maar hij kan serieus doen op de moment dat het nodig is. En hij is snel vrouwengek. Hij ziet ze graag en flirt dan ook met de ongehuwde dames van zijn leeftijd en ouder, ook al weet hij dat het misschien nooit wat zal kunnen worden.
    Uiterlijk: West heeft korte rode haren, die hij het liefst niet kamt omdat hij vindt dat het dan een beetje stoerder uitziet. Onder die rosse kop van hem staat een paar groene ogen, een redelijk kleine neus en een mond waar bijna altijd een geniepig glimlachje op te zien is. Hij heeft een acceptabel gewicht en is 1m64 groot. Hij heeft kleine, smalle handen en ook redelijk kleine voeten. Hij draagt alleen de kleding waar hij zich goed in voelt, en dat zijn vooral oudere kleren die hem nog passen en comfortabel zitten.
    Geschiedenis: West Romach, geboren als enige zoon van Nick Romach en Maria Pieters, in een klein boerengezinnetje op het platteland. Omdat West geen zin had om de rest van zijn leven het veld om te ploegen, nam hij zijn bezittingen en liep hij weg naar Wakkerdam op zijn dertiende, waar hij leeft bij zijn oom Henry Romach sinds drie jaar. Zijn vierde jaar in het dorp gaat in en hij neemt aan dat dit jaar weer eens saai zou worden dat hij het interessanter moet maken met kleine flauwe grappen.
    Extra: als hobby maakt West plannen voor grootse grappen, maar hij voert ze nooit echt uit omdat het in zijn hoofd het er altijd spectaculairder uitziet dan in het echt, en omdat hij niemand van Wakkerdam wil kwetsen.


    "No good deed goes unpunished!" -Elphaba, Wicked

    Zou ikeen man of een vrouw maken though...

    Hmm... Ik maak een man. :Y)


    help

    Kan ik nog meedoen? ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Kan ik meedoen?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam Rafael
    Leeftijd 29, Rafael is geboren op 1 November
    Innerlijk Rafael is diep van binnen een lieve jongen met een groot hart die erg veel om anderen geeft. Dit zit alleen wel heel diep. Alleen de mensen waarom hij echt geeft zelf weten het. Voor buitenstaanders is hij namelijk harteloos, koud en meedogenloos, en heeft alleen een hart voor de dieren. Hij heeft er eigenlijk geen moeite mee om iemand totaal de grond in te boren, toch is hij gigantisch loyaal aan zijn familie en vrienden. Rafael is erg koelbloedig en laat niet snel zijn ware emoties zien, want die ziet hij vaak als zwakte. Hij is zeker ook geen jongen die meisje na meisje neemt. Hij gaat voor een meisje en blijft haar ook trouw. Overspel is voor hem uit den boze en als hij erachter komt dat zijn vriendin hem bedrogen heeft zal ze zich echt moeten bergen en de jongen in kwestie ook. Hij wordt liever in alle eerlijkheid gedumpt dan dat dingen achter zijn rug om gebeuren. Wat vaker is gebeurt, omdat die meisjes hem te beschermend en toch te gesloten vonden of bang voor hem waren. Hij zit daar soms wel mee, maar het maakt hem ook hard, wat hij als een goed ding ziet. Zijn emoties kropt hij meestal op, tot hij een keer ontploft en hij een makkelijk slachtoffer heeft gevonden of een situatie waarin de emmer overloopt. Voor de rest van de wereld is hij namelijk echt geen lieverdje. Dan is hij koud, wreed, meedogenloos en sadistisch. Hij mag dan ongevaarlijk lijken, een jongen van nog geen 1,70, het absolute tegendeel is waar. Zodra je je in zijn ogen ook maar verkeerd gedraagt of verkeert naar hem kijkt is het mis. Hij is in staat je voor schut te zetten, je kort en klein te slaan of je zo slecht te laten voelen dat je weken niet meer naar buiten wil. Het ligt heel erg aan zijn stemming wat ze besluit te doen, maar prettig is het nooit. Zeker niet als hij de pik op je heeft en dit eigenlijk dagelijkse kost is. Dit temperament laat duidelijk zien dat hij een latino is en hij zal dit ook niet snel veranderen. Trouw, Loyaliteit en familie staan nou eenmaal hoog bij hem in het vaandel en als je daarmee niet kan leven, kan je beter weg gaan. Dit temperament, samen met zijn enigszins mysterieuze terughoudende kant, is ook een reden dat hij vaak wordt gezien als passionele overspelige flirterige Don Juan, al is hij ook heel ouderwets in zijn kijk op de liefde en relaties.
    Uiterlijk Rafael is een hele kleine jongen met een getinte huid, wat zijn afkomst eigenlijk al verraad. Hij is nog geen 1,60 en heeft een paar grote donkerbruine ontwapenende zachte ogen. Naast zijn grote bruine puppyogen heeft hij zwart krullend haar, wat hij de ene keer weer lang en de andere keer korter draagt, maar nooit heel kort. Dit verschil in lengte komt vooral door temperatuurverschillen, in de winter is het meestal een stuk langer dan in de zomer, en wanneer hij tijd heeft om naar de kapper te gaan, wat haast nooit is. Meestal scheert Rafael zijn kaken netjes glad, maar als hij het heel druk heeft heeft hij er een handje van om af en toe een stoppelbaardje te laten staan als hij er niets om voelt om zich te scheren en daar tijd voor uit te trekken. Hij heeft een zelfverzekerd en eigenlijk altijd rechtstaand postuur. Hij is duidelijk goed gespierd en zeker met warm weer is hij niet de beroerdste om dit te laten zien, al zal hij altijd wel een shirt en een broek aan hebben. Hij doet eigenlijk geen moeite om expres in vorm te blijven, maar met wilde paarden, honden en vogels die je in het gareel moet houden en constant hun krachten met je meten heb je toch echt wel wat spieren en een goede conditie en een goed uithoudingsvermogen nodig hebben.
    Geschiedenis Rafael is geboren als buitenechtelijk bastaard kind van een rijke invloedrijke handelaar bij een jonge Spaanse schone die met haar vader mee was van Spanje naar Holland en een tussenstop maakte in het plaatsje. Toen het meisje zwanger bleek zijn ze hier gebleven tot na de bevalling en zijn toen vertrokken. Rafael bleef achter als baby in een mandje op de stoep van de kerk met als enige een briefje erop met in sierlijke letters zijn naam geschreven. Hij is opgegroeid in het klooster en de stallen van het kasteel zonder ook maar te weten wie zijn ouders waren. Hij werkte er knoerhard en had al vanaf een jonge leeftijd een gave en een voorliefde voor het werken met dieren in plaats van te leren lezen en schrijven. Natuurlijk gingen er wel verhalen de ronde, maar hij durfde er niets van te geloven. Het tij leek zo'n 10 jaar geleden gekeerd toen Rafael verliefd werd op de dochter van de kruidenier: Maria. Hij gaf enorm veel om haar en doet dat nogsteeds. Zij was de enige wie hem bij de paarden weg kon krijgen zonder dwang. Toen ze na 2 jaar allebei oud genoeg waren om te trouwen deden ze dat en al snel was Maria in verwachting van een kleine. Het enige probleem was dat Maria stierf in het kraambed. Rafael bleef alleen achter met zijn kleine meisje, wat Maria in haar laatste ademteug Pien noemde. Zij groeide op bij haar vader tussen de paarden, honden en vogels. Hij probeerde haar alles te geven wat hij kon, maar de pijn die Maria achterliet is nogsteeds groot en naast Pien horen maar weinig mensen de Spaanse Don Juan nog praten.
    Extra Rafael draagt nog altijd een rozenkrans om zijn nek, wat hij altijd heeft gedaan, omdat hij toch in een klooster en streng katholiek is opgevoed.
    Rafael is geen slechte jongen zeker niet tegenover onschuldigen. Nogsteeds is hij erg begaan met dieren, maar bovenal heel erg onwetend. Je moet hem echt niets vragen, want hij weet het 99 van de 100 keer niet.
    Rafael werkt al van jongs af aan in de stallen van het plaatsje en kmt iedereen op de ene manier of de andere. De dieren zijn het belangrijkst in zijn leven, wat hem niet bij iedereen op het lijstje van mentaal helemaal in orde mensen doet staan.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 21:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Wil iemand familie van Pien (mijn 7-jarige personage) zijn? X


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Dit is zo awesome!! Kan ik meedoen??


    "Rebellion's are build on hope"

    Chantilly schreef:
    Wil iemand familie van Pien (mijn 7-jarige personage) zijn? X


    Misschien kan Rafael haar vader zijn? Dat haar moeder omgekomen is bij een ongeluk in de bakkerij ofzo?

    Alleen Pien is wel erg modern voor de 19e eeuw...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 11:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Oke ik wil ook wel een rol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    OEH! Mag ik meedoen?


    " A real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real " - Harry Styles