• Hii mensjes!
    Ik ben dus al bezig met een verhaal, Sweet Sixteen genaamd, maar ik ga dus ook beginnen aan een ander verhaal waarbij jullie mij mogen helpen aan de rollen. Het gaat over een vliegtuigcrash waarvan een aantal mensen het dus overleven, die komen terecht op een groot onbewoond eiland waar ze moeten proberen te overleven. Zullen ze alsnog doodgaan? Komt er hulp? :'3

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 15 t/m 22
    Karakter:
    Foto:



    Naam: Hazel McLean.
    Geslacht: Vrouwlijk,
    Leeftijd: Achttien [27 september]
    Uiterlijk: Wat opvalt aan haar is - is dat ze redelijk klein is. 1 meter en 67 centimeter. Dit vindt ze geen probleem. Lang zijn hoeft niet perse. Ook draagt ze geen hakken. Meestal draagt ze een spijkerbroek, wit shirt en een geblokt blouseje en gewoon gympen. Soms eens een jurkje, maar vooral broeken en shirts. Ook heeft ze de neiging om een bandana van haar broer te 'lenen' of een beanie van haar vriend. Haar lange lokken zijn licht bruin en dragen slag met zich mee. Deze haren zijn best dik en dus heeft ze snel klitten. Daarom heeft ze haar haren vaak in een vlecht, of hoge staart. Maar ook vaak los. Hazel haar ogen zijn groen en worden omringd met lichte, maar redelijk lange wimpers waar vaak mascara op zit. Dit is ook haar enige make-up, met wat lipgloss. Enkel op feesten doet ze iets meer op. Haar huid is heel licht getint, en ze heeft kuiltjes in haar wangen als ze glimlacht. Hier aan ergert Hazel zich. Veel mensen denken dat ze ook niet achttien is, maar eerder vijftien of zestien. Er zijn zelfs oude vrouwen die haar 'schattig' noemen.
    Karakter: Hazel is op het eerste gezicht erg verlegen en stil. Dat eerste klopt. Maar haar vrienden weten dat ze totaal niet stil is. Door haar adhd is ze redelijk druk, maar dit wordt ieder jaar iets minder. Ze heeft een concentratie probleem, maar slikt hier medicatie voor. Door de adhd is ze nogal ongeduldig en wordt ze snel boos. Echter is ze wel een meid met gevoel voor humor. Op de basisschool werd ze gepest, en nu is ze redelijk populair. Toch is ze geen bitch. Ja, tegen de mensen die zo tegen haar doen. Hazel is een onzeker meisje. Die haar verdriet niet toont, ja bij haar broer en vriend. Maar verder niet. Haar zelfvertrouwen is redelijk laag. Ondanks dit is ze een gezellige meid met wie je gek kan doen en lol kan hebben.
    Je kan serieus met haar praten of over koetjes en kalfjes. Als een van haar vrienden down is doet ze er zo veel aan om hem of haar weer vrolijk te krijgen. Ze krijgt niet zo snel vertrouwen in iemand, en heb je dit dan mag je je zelf prijzen. Schend je haar vertrouwen in je? Dan krijg je die niet zo snel terug. En dit kan ook echt jaren gaan duren. Hazel houdt niet erg van veranderingen.
    Je kunt echter de grootste lol met deze drukke meid beleven, en in de problemen komen.


    Your welcome!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: April Delphine Meijer
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: April is 21 jaar.
    Karakter: April is een beetje een achterdochtig meisje die er gewend aan is dat alles voor haar gedaan word en dat ze alles krijgt wat haar hartje begeert. Haar leven is tot nu toe alleen maar feestjes en jongens geweest. Als je April zover weet te krijgen om iets te doen wat echt productief is dan heb je het echt heel goed gedaan. April heeft een jeugd gehad waar ze niet alles kreeg en sinds haar vader terug is is dat wel zo. Haar moeder mishandelde haar en er staan nog steeds striemen op haar hart waardoor ze snel gekwetst is maar de reden daarvoor houd ze liever geheim.
    Foto:



    -Ik haat Ariana niet, alleen ik vond dit er zo goed bij passen :3-


    Firm believer of all that is magic

    Super bedankt al!

    Waarschuw je me als de story begint? :x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sure ik zal hier een linkje gaan plaatsen!

    Sorry voor de dubbele post trouwens, maar het verhaal is begonnen! Ik zoek nog altijd personages die ik erin kan stoppen trouwens!
    http://www.quizlet.nl/stories/141359/the-big-nightmare/