• Nummer 26! ;o.
    Ik heb hier even niks interessants te vertellen :'D

    Otaku meeting
    Al een tijd lang is het idee door de topics heen gegaan, maar nu is er eindelijk ook een topic van gemaakt! (Ok tijdje geleden al)
    Klik, << Daar is het topic ;d. We zijn alleen nog steeds niet over de datum uit..
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.

    Join us! ;D
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- SterekHalinski (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - TheBadWolf (Sharon) - 19 - MAL
    29 - Maka (Eva) - 14
    30 - Amaimon (Jeffrey) - 20
    31 - Pabu (Fanny) - 14
    32 - xLenox (Lenox) - 16 - Animeplanet
    33 - Penta (Rowan) - 18
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird - MDL
    4- Ningyo (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18 - MAL
    6- Otaku (Minke) - 16 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 15 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Ichigox (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17-
    Baldr (Reina) - 16 - MAL



    In de volgende spoiler staan wat nieuwe animes van dit seizoens. Zijn er nieuwe animes (of die nog bezig zijn van het vorige seizoen) die je er bij wilt hebben? Vertel op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Ao Haru Ride
    Re: Hamatora

    Dinsdag:

    Woensdag:
    Love Stage!
    Free!
    Bakumatsu Rock

    Donderdag:
    Kuroshitsuji
    Zankyou no Terror
    Tokyo Ghoul
    Glasslip
    Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita

    Vrijdag:
    Tokyo ESP

    Zaterdag:
    Sword Art Online 2
    Barakamon
    Fairy Tail
    Mahouka Koukou no Rettousei

    Zondag:
    Akame ga Kill!
    DRAMAtical Murder
    Haikyuu!!
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal
    Pri Para
    ---
    De volgende anime verschilt het op welke dag het komt.. Meestal op dinsdag maar het is ook al voorgekomen dat hij er pas donderdag was
    M3: Sono Kuroki Hagane




    Rechts boven: Free!: Eternal Summer
    Links boven: Sword Art Online 2
    Rechts onder: Ao Haru Ride
    Links onder: Kuroshitsuji: Book of Circus

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 17:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tokyo ghoul is net zo gaaf als de manga.


    Vampire + Servant = Servamp

    Parachutes schreef:
    (...)

    Als ik heel eerlijk ben snap ik van heel Dramatical Murder vrij weinig. :'D Maar ik vind Clear ook awesome. :3
    Ik heb Free nog niet gekeken, Love Stage al wel, de rest ga ik zo doen. :') Ryouma was zo schattig deze episode, daaaaaamn. ><

    Ik heb door dat het iets over Rhyme gaat en Noize.. Ik snap dat het over gangs en spirited away... ik snap dat Aoba Clear's master is waarom weet ik dan weer niet..
    Maar zo klinkt het alsof er zo veel verhalen door elkaar heen gaan :'D
    Ryouma was inderdaad schattig! Weetje bij dat stukje met Shougo in het begin, ook al zat het er hartstikke schattig uit en alles en eerder lachwekkend dan zielig, toch kreeg ik tranen door die kerel :'D.

    Oh en ik vind dat Izumi en Rei net zo met elkaar om gaan als Rei en Nagisa.. Het maakt er niet beter op dat ze dezelfde stemmen hebben..
    Lazulis schreef:
    Tokyo ghoul is net zo gaaf als de manga.

    Die ga ik als ena laatste kijken! moet nog 1 kijken en dan ben ik bij die, daar niet van :'D..

    Zit al vanaf.. half 4(?) anime te kijken :'D.. Even alles in halen ;D. + ik vond dat ik dat verdiende


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dwaaaah Nagisaaaaa ;w;
    Wat een jankepisode zeg. :'D
    IsReigisaalcanonmensen


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Syll
    Wat is dan dat met Spirited away? Want dat snap ik dus ook niet helemaal... En dat hele gedoe met Mizuki. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Dwaaaah Nagisaaaaa ;w;
    Wat een jankepisode zeg. :'D
    IsReigisaalcanonmensen

    @Syll
    Wat is dan dat met Spirited away? Want dat snap ik dus ook niet helemaal... En dat hele gedoe met Mizuki. :/

    Allang Dirkje! Dat zijn ze allang! Zeker weten! Net zoals Rin en Nanase!

    Oh en met dat Spirited away.. Had dat niet te maken met dat Rhyme? Althans dat dacht ik eerst, maar Mizuki speelde dat niet.. Denk ik..
    Ik weet wel zeker weten dat Spirited Away iets is dat ze foetsie zijn, later terug komen maar hun geest weg is ofzo.. Heel veel weet ik dan weer ook niet haha :'D.
    Maar dat gedoe met Mizuki snap ik al helemaal niet.. Maar blijkbaar is hij meegenomen door die Mythe gang of zo..
    Tot zo ver mijn baggere uitleg :'D.. Waarschijnlijk snap je er nu nog minder van..

    Mja Syll gaat spelletje doen.. Tokyo Ghoul, M3 blabla & de andere 2 animes die vandaag nog zou moeten komen kijk ik morgen wel, of vanavond als ik op bed zit :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wie heeft twee duimen en heeft een awesome case binnen kregen voor haar mobiel?
    Deze meid! Er is alleen 1 kant die best wel erg lelijk is afgewerkt.. ik pleur straks wel foto's
    Foto's

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 14:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga het stelen.
    Die is zo gaaf.


    Vampire + Servant = Servamp

    NUUUH SPAMMERS! *weer thuis*

    No way dat ik dat terug ga lezen, cx Hoeveel topics heb ik gemist?
    Oh well, als er iets belangrijks was....

    Ik heb nog maar een paar nieuw airende animes kunnen kijken, hier zijn mijn updates:
    Hamatora:

    HAH! Was ik het die dat zei? Dat art een minium had wat het in leven had gehouden na het dood schieten? Of was dat iemand ander? Ugh, naja, omg. Hamatora episodes kunnen of heel langzaam lopen of zo interessant zijn dat het super snel gaat, >v< Blij met het nieuwe seizoen.
    Trouwens ik vond het echt verwarrend waarom Nice niet dood was in de eerste episode, maar okay. Eigenlijk ook wel logisch, dat hij het speelde. En hij was neergeschoten enzo..... *tikt vingers tegen elkaar* waarom vond ik het ookal weer verwarrend? cx

    Black Bulter:
    YAAAAAAAAAAAAAAAAY EPIC SEBBY SCENE IN DE EERSTE EPISODEEEEEE! *instant drool*
    YAAAAAAAAAAAAAAAAAY MAMO STEM *instant drool* Mamo is mijn very favo voice actor..... *doet dansjes*
    Ik vind de opening song leuk, :3 Ik hou van cirus-dingen. Dagger doet me aan VALSHE denken, cx hoe hij eruit ziet.
    En ik wil die tightrope-vrouw-wezen hebben, want ze is pluizig. *v* Pluizig is goed. Heel goed. Lemme hug her.
    Waarom doe ik dit in een spoiler? Hmmmm cx

    Last but not least, omg zo veel goede airende animes....... tam tam tam
    Love stage!!:
    *nose bleed* *instant drool* *dying*
    Omg I love it. Broeder's stem is echter een beetje irritant, :,D Ik heb elke keer zin om stukjes stof door te prikken met mijn sword art online souvenir zwaardje als ik zijn stem hoor. cx MUST RESTRAIN! De rest is aweeeeeeeesum....
    Ik heb de heletijd zin om de manga weer te lezen, en nog een keer en nog een keeeeeeeeer en nog een keeeeeeeer! Kyaa~~
    Ik vind het zo leuk dat de characters echt op de manga lijken in de anime. >v<
    Rei's haargrens is net zo raar.
    Wederom, waarom doe ik dit in spoilers? Misschien is het dan zo mooi in kopjes.... TvT


    Wat heb ik gedaan in Amerika, het otaku deel:
    Ik ging naar Japanese Town in San Francisco, omg, echt een aanrader als je er ooit komt. Super mooie (super dure) kimonos en super veel manga, :,3 Mocht er maar eentje uit kiezen van ouders *interne huil* Ik koos "Olympos" van Aki. Super mooi getekend en best een goed verhaal, ook lekker dik, cx
    Het is een volume, en iets van..... uhm, ik vergat hoeveel chapters, maar vast niet meer dan 10. TvT'''
    Gaat over grieksen goden die super verveeld zijn (eig vooral Apollo) en daarom een jongen gevangen houden voor vermaak, niet yaoi helaas, cx Het is meer allemaal leerzaam bedoelt, met leuke lessen enzo.... :,D Maar omg ik genoot van de teken stijl, *drooling once again*
    Toen ik LA kocht ik nog 2 manga, omdat ik mam met grote smeek oogjes aan keek en zei dat ik door bijna al mijn leesvoer heen was (wat een leugen was want ik heb nog steeds super veel Tsubasa, TvT Goddammit die manga is lang, IK ZAL ZEGEVIEREN!!!).... Iniedergeval nu heb ik twee Volumes Nisekoi, :3 Super leuke manga, gaat over twee personen die moeten doen alsof ze verlieft zijn om belangrijke redenen maar dan is er een belofte van 10 jaar geleden om te trouwen als ze elkaar weer zagen, maar dat was niet tussen die twee en en en.... ik faal hard op samenvattings gebied, :,D
    Oh en mijn zusje kocht No.6, ook de laatste twee volumes (6 en 7) die trouwens chapters 21+ in het engels bevatten, als ik lief ben kan ik haar misschien overhalen het mee te mogen nemen naar de meeting, dan kunnen jullie misschien super snel lezen ofzo? o,o
    De manga die ik downloade en online las zullen later komen, TvT

    Okay, omdat ik @Syll perongelijk heb genegeerd toen ze vraagte wat ik van haar manga lijst vond, hier mijn antwoord *buiging*:
    Het is grappig hoeveel van de yaois jij las ik ook las, >v< *brofist* Maar dat kan ook komen omdat dat gewoon de leukste zijn, :3 Trouwens niet alleen de yaois ook de gewone manga (lovers doll, beast master). Ik ga meer stelen, want jij las wel veel meer, *^*
    Is dat trouwens goed gezien? *0* Jij las "Love Neco" nog niet? FOEI! LEES! NU!
    Toen ik er voor de vakantie door heen ging heb ik vooral naar de manga met hoge cijfers gekeken (tijdgebrek) maar die waren allemaal heel leuk, ik heb er ook een paar van gelezen, maar ik ben op dit moment nog te lui om te laten zien welke, en te vertellen wat ik er van vond (ook zal ik dan de namen op moeten zoeken en................ *valt om* oh de luiheid, D,: Sorrry, het komt eraaaaan!!~~ Promise, :,3)
    Conclusie: :3 Like your taste in anime and manga, gonna steal all of those on your list! HAHAHAHAHHAA

    Ik kocht ook een swordart online zwaardje, :3 it's cute and awesum. Ik slaap er zelfs mee, zo blij ben ik ermee, en dan stab ik mezelf de heletijd bijna ermee en ga ik bijna dood. :,D


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Lazulis schreef:
    Ik ga het stelen.
    Die is zo gaaf.

    Nein... D:

    @Myrthe, welkom terug! ;D En die rope meisje is Doll ;D (ze hebben allemaal van die geweldige stage namen.. Knopjes zijn trouwens inderdaad leuk. Ik weet het niet van Hamatora, maar die andere 2 vertellen in iedergeval niet echt spoilers xd.
    Oh! Love Neko heb ik trouwens wel gelezen! Misschien dat ik hem nooit in mijn MAL lijst heb gezet.. Stomme ik xd. Zal hem erin zetten! haha. Mja ik ken luiheid, dat heb ik zo vaak :'D. Vooral met namen, dan bedenk ik zelf maar een naam XD.
    Leuk zwaardje trouwens!! Ik zag eerst dat plaatje en dacht van; Oeh ze heeft cola gehaald met cherry, jammie ;o.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MYRTHEEEEE~ *O*
    Daaaaaah ik ben echt jaloers dat je in die Japanese town bent geweest! ;o I demand pictures! :Y)
    Van de manga's wist ik allemaal al door Facebook, hehe, maar ze blijven awesome! C:
    Ik bedacht me trouwens net dat ik volume 6 en 7 van No. 6 gewoon zelf heb, want ik heb 1 t/m 7, wat alles is wat tot nu toe uit is. :')
    MAAR WELKOM TERUUUUG! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tokyo Ghoul;

    Nee Nishiki, net wanneer ik je leuk begon te vinden D:
    Ga niet dood na het vertellen van je verleden met Kimi en met je zus en alles D: . Gewoon niet dood gaan ok?....
    Nu wil ik volgende week.. Ik wil Touka's moment zien ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Tokyo Ghoul;
    Nee Nishiki, net wanneer ik je leuk begon te vinden D:
    Ga niet dood na het vertellen van je verleden met Kimi en met je zus en alles D: . Gewoon niet dood gaan ok?....
    Nu wil ik volgende week.. Ik wil Touka's moment zien ;D

    PRECIES DIT.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ben terug van vakantie. Straks maar binnen met het in halen van mijn anime die ik volg.
    Ben blij dat ik terug ben ook als was het ook super leuk op vakantie.
    @Myrthe Je ben ook terug ! :D
    Anime gif :3



    Anime:
    Ouran high school host club.

    Op vakantie K-ON! Manga uit gelezen en Momo afgelezen.
    Verder begonnen aan cardcaptor sakura manga maar die is minder goed dan de anime.
    Verder ook Namida usagi: seifuku no kataomoi volume 1 gelezen.
    Helaas geen manga kunnen kopen waar ik was.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 15:02 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ichigox schreef:
    Ben terug van vakantie. Straks maar binnen met het in halen van mijn anime die ik volg.
    Ben blij dat ik terug ben ook als was het ook super leuk op vakantie.
    @Myrthe Je ben ook terug ! :D
    Anime gif :3



    Anime:
    Ouran high school host club.

    Op vakantie K-ON! Manga uit gelezen en Momo afgelezen.
    Verder begonnen aan cardcaptor sakura manga maar die is minder goed dan de anime.
    Verder ook Namida usagi: seifuku no kataomoi volume 1 gelezen.
    Helaas geen manga kunnen kopen waar ik was.


    Ik las Cardcaptor Sakura ook! :3 Die was na Fruits Basket mijn eerste manga, ^^
    Ik vind hem heel leuk, maar ik heb dan ook de anime niet gekeken, cx Ik hoorde wel dat er veel meer kaarten voor komen in de anime.
    Wwaar was je eigenlijk? *0* Of is dat een domme vraag en heb je het al eens gezegt? TvT *eep*

    Shuuya schreef:
    (...)
    Nein... D:

    @Myrthe, welkom terug! ;D En die rope meisje is Doll ;D (ze hebben allemaal van die geweldige stage namen.. Knopjes zijn trouwens inderdaad leuk. Ik weet het niet van Hamatora, maar die andere 2 vertellen in iedergeval niet echt spoilers xd.
    Oh! Love Neko heb ik trouwens wel gelezen! Misschien dat ik hem nooit in mijn MAL lijst heb gezet.. Stomme ik xd. Zal hem erin zetten! haha. Mja ik ken luiheid, dat heb ik zo vaak :'D. Vooral met namen, dan bedenk ik zelf maar een naam XD.
    Leuk zwaardje trouwens!! Ik zag eerst dat plaatje en dacht van; Oeh ze heeft cola gehaald met cherry, jammie ;o.


    I approve of Doll, *^* Ik vind haar nice. Volgens mij gaat ze rebels zijn tegen over dat "gebeuren" in Black Butler.
    Good, good, :3 Dat is echt een leuke yaoi, >v< Neko is cutiewutie!
    Trouwens ik ken dat hoor, de helft van mijn yaois staan er ook niet in, c,: Dat is omdat ik het vergeet en soms omdat ik het te awkward vind om het op een lijst te zetten die vaak door mijn niet yaoi-vrienden word bekeken..... TvT Als ik er te veel yaoi op zet gaan ze: uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhm denken....
    Is het erg dat ik dat me aan trek? TvT *schuild onder tafel*
    Het zwaardje hangt nu aan een ketting! *0* Ik had geen tang om alles te doen dus toen heb ik maar een schaar om zeep gehopen *evil grin*.
    Ik draag het zeker weten naar de otaku meeting, :3

    Maar nu.... tam tam tammmmmmm, de lijst met manga die ik las!

    Manga gestolen van Syll:
    -Hatsukoi warurai
    -Watashi ni xx Shinasai! (*drool*)
    -Usotsuki planet (nog aan het lezen, chapter 8, *v*)
    -Akuma ni Itsukushimi no Te wo (te kort, Myrthe wil meer)
    -Koukyuu no Arika
    -Starlike words
    -Lovers doll
    -Kasa no Shita

    Manga die ik kocht:
    -Nisekoi
    -Olympos

    Anderen: (vooral korte verhaaltjes manga)
    -Crookclock
    -Devil's kiss
    -11th cat
    -Koyoi, Kimi to kiss chigiri o (ROAR deze stopte gewoon, D,: na 4 chapters I need more, maar het gaat wss niet verder)
    -Hatsukoi no Tsuzuki
    -Hanamatsuri (eigenlijk nogsteeds aan het lezen, zelfde artiest als Olympos *kwijlt*)
    -Hamatora (had helaas maar 6 chapters, >,: )
    -Akuma de Koibito
    -Bride of the Watergod (nog bezig, chapter 40)
    -Tsubasa ;3 (op chapter 120 nu)

    Pffffffffffft *schud hand* ow.

    Parachutes schreef:
    MYRTHEEEEE~ *O*
    Daaaaaah ik ben echt jaloers dat je in die Japanese town bent geweest! ;o I demand pictures! :Y)
    Van de manga's wist ik allemaal al door Facebook, hehe, maar ze blijven awesome! C:
    Ik bedacht me trouwens net dat ik volume 6 en 7 van No. 6 gewoon zelf heb, want ik heb 1 t/m 7, wat alles is wat tot nu toe uit is. :')
    MAAR WELKOM TERUUUUG! ;D


    Pictures are coming, pictures are coming! *0* Ik maakte alleen zo veel foto's..... iets van 1000 (ja echt) alleen niet van de japanese mall *huil* was te druk met rond kijken......... *schaamt zich* Misschien heeft mijn vader wat though, :,D


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.


    Ik merk dat ik Free! een beetje saai vind, TvT
    Ik ben nu ook bij met Sword art online... nog een paar episodes Free en dan op naar Tokyo Ghoul, cx

    Oh en welke animes moet ik allemaal daarna ook nog kijken? *0*
    Ik ga Barakamon proberen en en en........ HELP ME! D,: Te veel awesum animeeees! *huil*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.