• Nummer 26! ;o.
    Ik heb hier even niks interessants te vertellen :'D

    Otaku meeting
    Al een tijd lang is het idee door de topics heen gegaan, maar nu is er eindelijk ook een topic van gemaakt! (Ok tijdje geleden al)
    Klik, << Daar is het topic ;d. We zijn alleen nog steeds niet over de datum uit..
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.

    Join us! ;D
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- SterekHalinski (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - TheBadWolf (Sharon) - 19 - MAL
    29 - Maka (Eva) - 14
    30 - Amaimon (Jeffrey) - 20
    31 - Pabu (Fanny) - 14
    32 - xLenox (Lenox) - 16 - Animeplanet
    33 - Penta (Rowan) - 18
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird - MDL
    4- Ningyo (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18 - MAL
    6- Otaku (Minke) - 16 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 15 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Ichigox (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17-
    Baldr (Reina) - 16 - MAL



    In de volgende spoiler staan wat nieuwe animes van dit seizoens. Zijn er nieuwe animes (of die nog bezig zijn van het vorige seizoen) die je er bij wilt hebben? Vertel op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Ao Haru Ride
    Re: Hamatora

    Dinsdag:

    Woensdag:
    Love Stage!
    Free!
    Bakumatsu Rock

    Donderdag:
    Kuroshitsuji
    Zankyou no Terror
    Tokyo Ghoul
    Glasslip
    Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita

    Vrijdag:
    Tokyo ESP

    Zaterdag:
    Sword Art Online 2
    Barakamon
    Fairy Tail
    Mahouka Koukou no Rettousei

    Zondag:
    Akame ga Kill!
    DRAMAtical Murder
    Haikyuu!!
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal
    Pri Para
    ---
    De volgende anime verschilt het op welke dag het komt.. Meestal op dinsdag maar het is ook al voorgekomen dat hij er pas donderdag was
    M3: Sono Kuroki Hagane




    Rechts boven: Free!: Eternal Summer
    Links boven: Sword Art Online 2
    Rechts onder: Ao Haru Ride
    Links onder: Kuroshitsuji: Book of Circus

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 17:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Screw that! Ik neem een ventilator mee. Ik keek trouwens de film Hal


    Dat ken ik niet... ;o Ik zal het later eens opzoeken. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aschente is nu Otaku :3 en ik ben 16 trouwens :3 Hoe is het hier? Heb lang niet meer op Quizlet gezeten, en ik dacht laat ik weer is hier kijken ^^ Kijk nu ook de airing animes Akame ga kill en Tokyoghoul zo leuk c: Welke animes kijken jullie atm? En zag ook dat er iets was met een Otaku meeting, die eerst in juli zou plaatsvinden, maar misschien nu rond augustus, is die meeting al geweest of nog niet? Anders lijkt het me ook superleuk om deel te nemen :3

    Oja en gaan mensen nog hier naar Abunai? :DDDD

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 11:35 ]

    @Rowan ok ty

    Vandaag weer veel anime om te kijken :

    Akame ga Kill! ep 4 en 5 Benieuwd naar meer.Na ep 3.
    Gekkan Shoujo Nozaki-kun ep 4 en 5 zo grappig haha ga er vast weer bij lachen.
    SabagebuEpisode ep 4 en 5 Bij deze serie heb ik twijfels of ik hem ga afkijken dit seizoen hij is nog al vaag voor het is voor comedy met droge humeur.
    DRAMAtical Murder ep 4 en 5 Bij deze serie heb ik twijfels of ik hem ga afkijken dit seizoen. Ik vind het verhaal gewoon niet interessant en nog al vaag.
    Aikatsu! ep 93 Blij dat er weer een ep van is !!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 11:34 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Otaku schreef:
    Aschente is nu Otaku :3 en ik ben 16 trouwens :3 Hoe is het hier? Heb lang niet meer op Quizlet gezeten, en ik dacht laat ik weer is hier kijken ^^ Kijk nu ook de airing animes Akame ga kill en Tokyoghoul zo leuk c: Welke animes kijken jullie atm? En zag ook dat er iets was met een Otaku meeting, die eerst in juli zou plaatsvinden, maar misschien nu rond augustus, is die meeting al geweest of nog niet? Anders lijkt het me ook superleuk om deel te nemen :3

    Oja en gaan mensen nog hier naar Abunai? :DDDD


    Eerst welkom terug !!

    De meeting is nog niet geweest. Vanwege OV mensje waar onder ik. Is het handiger het te doen na 16 august want dat is de OV weer geldig. Er is nog geen vaste datum afgesproken.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ichigox schreef:
    (...)

    Eerst welkom terug !!

    De meeting is nog niet geweest. Vanwege OV mensje waar onder ik. Is het handiger het te doen na 16 august want dat is de OV weer geldig. Er is nog geen vaste datum afgesproken.


    Dankjewel! Ah zie ik nu helemaal bovenin het topic in het rood geschreven, had dat eerst moeten lezen >3<

    Mamoru is ook gewoon de beste, >v< @Dirkje wat vond je eigenlijk van die twee liedjes van hem? *0*

    GUYS GUYS GUYS! IS THIS FOR REAL?!?!?!?!:
    http://www.animenewsnetwork.com/news/2014-08-01/kamisama-kiss-kamisama-hajimemashita-manga-gets-2nd-anime-season/.77194
    Als het echt is dan ben ik dood. HEEEL DOOD.....
    Dat is mijn favoriete anime ever en het krijgt een tweede seizoen?!!?!?!?! *Inwendige explosie*
    Na 1 april dit jaar geloof ik die aankondigingen niet meer, TvT *huilt want trauma*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ningyo schreef:
    Mamoru is ook gewoon de beste, >v< @Dirkje wat vond je eigenlijk van die twee liedjes van hem? *0*

    GUYS GUYS GUYS! IS THIS FOR REAL?!?!?!?!:
    http://www.animenewsnetwork.com/news/2014-08-01/kamisama-kiss-kamisama-hajimemashita-manga-gets-2nd-anime-season/.77194
    Als het echt is dan ben ik dood. HEEEL DOOD.....
    Dat is mijn favoriete anime ever en het krijgt een tweede seizoen?!!?!?!?! *Inwendige explosie*
    Na 1 april dit jaar geloof ik die aankondigingen niet meer, TvT *huilt want trauma*


    Er staat op MAL ook dat er een tweede seizoen komt dus ik denk dat het wel waar is http://myanimelist.net/anime/25681/Kami-sama_Hajimemashita_2nd_Season Blij want die anime is awesome !!!


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ichigox schreef:
    (...)

    Er staat op MAL ook dat er een tweede seizoen komt dus ik denk dat het wel waar is http://myanimelist.net/anime/25681/Kami-sama_Hajimemashita_2nd_Season Blij want die anime is awesome !!!



    >v< Omigosh ik ben zo blij zo blij zo blij zo blij zo blij zo blij zo blij zo blijjjjjjj!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.







    GNI GNI GNI Kamisama-spamm

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 13:49 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Zo fijn dat er twee nieuwe afleveringen van Fairy tail zijn als je terug komt van vakantie. (:
    Ik vind trouwens dat Juvia's haar veel te leuk zit.
    En ik zit te twijfelen of ik weer verder moet gaan met SAO...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @Myrthe Kamisama Hajimemashita Gif I love it !!!!
    Ook ff een paar gif plaatsen:






    Verder heb ik vandaag weer wat anime gekeken ff op een rijtje:
    Akame ga Kill! ep 4 en 5 waren erg goed. Ik denk dat deze serie nog er goed gaat worden. Ben fan van Tatsumi (A) Hij is awesome (:
    Gekkan Shoujo Nozaki-kun ep 4 en 5 waren echt super droge humeur maar ook wel grappig. Ik vind Sakura echt een goed charachter de rest van de cast is nog al apart netjes uit gedrukt. Nozaki Personage is zo ontzettend vaag en idioot waar Sakura eigenlijk verliefd op hem is mij een raadsel ... Maar het is wel grappig hoe Nozaki zijn manga charachter en stuff vergelijkt met de echte realiteit haha.
    Sabagebu ep 4 zorgde er voor dat ik de serie toch maar heb gedropt ik werd echt gek van die personages en de droge actie enzo.
    DRAMAtical Murder ep 4 Ik heb gewoon geen elke interesse in het verhaal. Ik vind het zo vaag verhaal en ik snap er nog steeds helemaal niks van. Misschien word het later nog uit gelegd dat ik de eerst 3 episode nog maar in ep 4 gaan zo gewoon weer verder met het zelfde zonder dat ik je gaat snappen hoe en wat enzo. Dus vandaar dat ik deze anime ook drop van mijn lijst.
    Aikatsu! ep 93 I love this anime so much!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 15:52 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    @Mensjes ben vergeten wie het waren, ik zal zo de beginpost even aanpassen! ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    I long for this feeling to not feel at all.

    Btw over Kirito:

    Ik vind het best leuk dat hij jiet n chick is xD anders is het ook zo.. Mwheee .___.
    Ben nu bezig met een tekening van Kiroto en Sinon.. I FREAKING LOVE SINON!! Hahha sorry moest even.. Maar ze is gwn geweldig ;D


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Btw over Kirito:

    Ik vind het best leuk dat hij jiet n chick is xD anders is het ook zo.. Mwheee .___.
    Ben nu bezig met een tekening van Kiroto en Sinon.. I FREAKING LOVE SINON!! Hahha sorry moest even.. Maar ze is gwn geweldig ;D


    IK BEN HET ER MEE EENS! *joins the Sinon-fandomm*

    cx Yikes die laatste episode van Barakamon was best wel heel erg doordenkerig....... O,o

    @Fanny, *^* kijk verder! Ik weet niet goed waar je bent, maar al is de tweede helft van seizoen een niet heel erg leuk (wel oké maar niet geweldig), seizoen twee is heeeeeeeeeeeeel leuk!! En fantastisch en omg en whooooh! *danst rond*

    Ik ben serieus hyperder dan ever na dat goede nieuws van Kamisama, >v<


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.