• Topics:
    Praattopic.

    In deze RPG worden er tieners opgenomen in een kliniek om hun drugs/drank probleem en/of psychische stoornis te overwinnen, maar willen ze wel beter worden? En wat als er steeds nieuwe lijken worden gevonden, lijken van mensen waar je gisteren nog mee gesproken hebt?


    Rollen:
    Tieners: Vol
    - Rose Christina Hale • 17 • Promisess
    - Hazel Vanessa McLean • 18 • Hemwin
    - Lavender Alyssum Chaise • 18 • OhMyLashton
    - Maylene Sarah Jones • 16 • Promisess
    - Sarah Paige Cole • 17 • Redrosex
    - Gereserveerd MrFluke
    - Deborah Ashlynn McOphel • 19 • Inermis
    - Alicia Amy Malterz • 17 • ArianatorXx

    - Luke Aaron James • 20 • Hemwin
    - Jiorgos Janus 'JJ' DeMora • 19 • Inermis
    - Riddle Brightwood • 16 • Lazulis
    - Chester Angus Tadd "cat" • 18 • Lucamias
    - Jeremy Joseph Cole • 18 • Promisess
    - Gereserveerd MrFluke
    - Aaron Madden • 20 • Penta
    - Gereserveerd aestivate

    Psychologen/artsen:
    - Olivia Heather Carson • 24 • Redrosex
    - Gereserveerd MoonEye
    - Hélène Marie Robothamm • 24 • Driesjuuh
    - Gereserveerd Driesjuuh

    - Jason Alex Carson • 30 • Promisess
    - Alberto Timber • 58 • Lazulis
    -
    -

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (voor psychologen/artsen boven de 24)
    Probleem:
    Karakter:
    Uiterlijk met eventueel foto:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    -Jongens en meisjes gelijk houden
    -Minimum aantal woorden: 100
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Alleen ik maak topics aan
    -Reserveringen binnen 72 uur invullen
    -Maximaal 4 personages per persoon

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 14:13 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik anders nog een meisje, want daar heb ik nog wel een leuk idee voor..?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Je staat erbij :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Als Deborah;



    "I honestly don't remember trying to choke him. You have to believe me."

    Naam: Deborah Ashlynn McOphel || Sasja || Lilianne.
    Leeftijd: 19, geboren op 2 december.
    Probleem: Deborah heeft last van een dissociative identity disorder (DID), natuurlijk wil ze hier niets van weten. Verder heeft Sasja last van sadistic personality disorder (SPD) en ze heeft Last sexual Sadism. Lilianne heeft last van boulimia.
    Karakter:
    Deborah;
    Deborah is een lief m begripvol meisje. Ze lacht veel en heeft altijd het beste met mensen voor. Ze kan geen nee zeggen tegen mensen. Dit heeft ervoor gezorgd dat jongens vaak misbruikt van haar maakte. Ze kon dit niet erg vinden, omdat haar maagdelijkheid toch al verdwenen was na doordat haar vader haar verkrachtte. Deborah is slim en leergierig, maar wordt vaak op de ergste manieren opgebroken en in de problemen gebracht door haar andere persoonlijkheden. Deborah zelf praat veel over helemaal niks. Ze kan erg druk zijn en probeert zich altijd op allerlei manieren overal uit te praten. Haar disorder heeft haar leven een stuk moeilijker gemaakt, toch blijft ze vechten om te herijken wat ze wil. Toch gelooft ze dat haar andere persoonlijkheden van hun disorders af moeten, wil ze en soort van normaal leven kunnen lijden. Ze gebruikt vaak sarcasme. Deborah kan niet lang boos blijven op mensen. Ze vergeet mensen veel te snel. Ze is vrij onafhankelijk, al zal ze hulp altijd aannemen. Ze is erg vrij in wat ze wil en doet. Ze houdt veel van tekenen en doet dit dan ook vaak uren lang. Deborah is echter wel naïef, en heeft geen duidelijk realisatie van wat haar disorder aanricht.

    Lilianne;
    Lilianne is bang, depressief en terughouden. Ze zal altijd op de achtergrond blijven en is van natuur zwak en een ja-knikker. Ze verstopt zich het liefst achter iemand die overmacht over haar heeft. Haar stille en rustige karakter komt voort uit haar angst iets verkeerds te doen of te zeggen. Lilianne heeft Boulimia, dit zorgt ervoor dat alles wat ze eet, er ook weer uitkomt. Ze kan niet anders. De stem in haar hoofd verteld haar dat dit moet. Vaak huilt ze veel, luid, bijna stikkend in haar tranen. Lilianne zal altijd alles toestaan, nooit nee kunnen zeggen. Alles wat ze wil is een beetje begrip, herkenning.

    Sasja;
    Sasja is vrij. Voor haar gevoel staat ze buiten de wed en kan ze alles maken wat ze wil. Toch heeft ze geen verslavingen, al rookt en drinkt ze maar al te graag. Sasja houdt van ironie, sarcasme en narcisme, wat je ook heel erg merkt in het dagelijks leven. Sasja is compleet onafhankelijk van wie dan ook. Alles wat ze wil, kan ze zelf wel, hulp is voor de zwakke. Ze is nergens bang voor, als ze dood gaat, gaat ze dood. Hierdoor komt ze vaak manisch over. Ze is altijd erg aanwezig en kan nooit haar mond houden. Ze kan ook nooit met haar handen van mensen afblijven, zowel op een seksuele manier als een sadistische manier. Op haar 16 heeft dit meisje bijvoorbeeld iemand vastgebonden aan het bed, om diegene te laten stikken terwijl ze seks met diegene had. Hier draaide Deborah voor op, al ware er geen doden gevallen. Sasja is er typen van 'what isn't known, doesn't matter'. Dit betekend voor haar dat ze alles kan maken, zolang ze maar niet te veel mensen ervoor laat weten. Dit is voor haar ook niet nodig, zij vindt voldoening in het zien van mensen die lijden. Haar boeit het niet hoe bekend ze is en hoe veel mensen weten van haar praktijken. Sasja is snel geïrriteerd en boos en blijft ook boos totdat ze haar wraak heeft. Sasja geeft weinig tot niet om andere mensen hun gevoelens en heeft vaak de overhand op mensen door haar manipulerende en gemene aard. Zelden zal ze aardig zijn tegen mensen. De mensen waar ze wel aardig tegen is zal ze pijn doen om een fijnere manier, met deze mensen heeft ze vaak ook een zeer speciale band. Preutsheid en liefde is iets onbekends voor haar. Ze heeft een korte aandachtspan. Echter is ze wel heel relaxed, gevaar is voor haar iets wat zich bevindt in verre landen. Angst is voor haar iets wat je zelf creëert. Sasja zal je ook nooit horen huilen. Haar huilen is als ze compleet stil is en enkele tranen over haar wangen lopen.

    Uiterlijk met eventueel foto:
    Als Lilianne;



    Deborah is een mager klein meisje, van 1,60 lang en 43 kilo. Haar grijze ogen zijn groot en omringt door volle wimpers, vaak nog iets opvallender gemaakt door mascara. Haar wit blonde haren rijken tot haar onderrug. Waar Deborah haar haar het liefst gewoon los draagt, met een scheiding in het midden, heeft Sasja het liefst een lichte slag in haar haar en een pony. Lilianne verstopt zich het liefst achter stijle haren en een schuine lok. Deborah's volle lippen zijn van zichzelf lichtroze, al draagt Sasja vaak donkere lippenstift. Foundation is voor hun alle drie belangrijk, al vergeet Lilianne het nog wel eens. Deborah draagt het liefst punk kleren, maar wel dat ze er nog net uit ziet. Lilianne verstopt zich het liefst en haar zal je niet vaak zien met blote benen of in een bikini. Sasja echter loopt er het liefst zo bloot mogelijk, zo punk mogelijk of zo sexy mogelijk bij.

    Geschiedenis: Deborah heeft veel gaten in haar geheugen. Toen ze een jaar of vijf was werd ze mishandeld door haar moeder. Op haar zesde kwam haar vader hier achter, wiens reactie daarop was om zijn kleine meid te verkrachten. Deborah begon toen ze een jaar of tien was echt last te krijgen van gaten in haar geheugen. Ze herinnerde zich hele dagen, of soms zelfs weken niet meer. Op haar twaalfde werd ze gearresteerd omdat ze een man in zijn maag gestoken zou hebben met een mes. Hier herinnerde ze zich helemaal niks van. Toch stond duidelijk zij op de bewakingscamera. Op haar veertiende was ze blijkbaar twee maanden spoorloos verdwenen, terwijl Sasja de aarde behandelde als haar persoonlijke martelkamer. Dit was waardoor Deborah getest werd op DID. De test was positief en Deborah werd continue in de gaten gehouden. DID zelf is geen behandeling voor, dit is dan ook niet waarom Deborah behandeld wordt. Deborah moet nog accepteren dat ze DID heeft. Verder moet Sasja behandeld worden voor haar SPD, deze is onstaan door de constante mishandeling door haar ouders. Lilianne heeft boulimia, mede doordat zij het meeste van het pesten heeft meegemaakt in haar jeugd. Toen ze te horen kreeg dat ze DID had realiseerde ze zich dat het waarschijnlijk de reden was waarom zo nooit ook maar iets meegekregen had van de pestkoppen in haar leven. Op haar vijftiende ging Deborah haar oma dood. Deborah kwam daar pas achter na drie maanden, vooral omdat Sasja maar tevoorschijn bleef komen.
    Extra: Deborah probeert de overhand te hebben op haar twee metgezellen. Toch is Sasja het meest dominant en zal je Lilianne zin zodra er verdriet of pijn om de hoek komt kijken.

    Als Sasja;

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 19:43 ]


    We've lived in the shadows for far too long.



    Naam:
    Tyler Nathan Blanchett
    Leeftijd:
    Tyler is negentien en verjaart op kerstavond, dus vierentwintig december.
    Probleem:
    -komt-
    Karakter:
    Tyler is iemand die altijd bekend stond als de kleuter. Een sportieve, drukke grappenmaker, die iedereen aan het lachen kon maken. Een jongen die afhankelijk van je werd zodra hij je lief had en regelmatig jaloers uit de hoek kon komen, om te laten blijken dat het zo was. Eigenlijk was het gewoon een jongen die je niet over het hoofd kon zien, zelfs tijdens zijn begin fase van zijn problemen. Op dit momenten liep hij ook altijd met een glimlach rond, om te laten zien dat er niets aan de hand was. Tenminste tot het moment dat hij alleen was, want dan verdween het masker en begonnen de tranen rijkelijk te vloeien, samen met de scheldwoorden.
    Pas op de momenten dat het erger werd, begon Tyler terug in zijn schulp te kruipen. Hij werd stiller, was op alle vlakker minder aanwezig en bouwde een onzichtbare muur om zich heen. Een muur die door niemand te doorgronden is, want hij is bang dat iemand erachter komt hoe het werkelijk met hem zit. Iemand die ziet dat het niet goed met hem gaat, zijn hoofd een warboel is, en hem wilt helpen. Hij wilt geen hulp, want hij wilt alles nog steeds zelf op kunnen lossen. Dat is ook de reden dat Tyler niemand meer tot zich toelaat. Hij heeft geen woorden meer gesproken en is veranderd naar een doodsbange jochie, die al het ware bang is om iets fout te doen. Iemand die soms een knuffel moet hebben en de woorden dat hij er mag zijn. Tenminste wel op de mate dat het niet teveel opvalt, omdat hij weet dat het anders helemaal niet goed gaat komen en hij juist door de mand valt.
    Uiterlijk met eventueel foto:
    [FC: Michael Clifford]
    Geschiedenis:
    -komt-
    Extra:
    -komt-


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zie Deborah en Riddle al vrienden worden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Ik zie Deborah en Riddle al vrienden worden.


    Vooral met Sasja zeker?


    We've lived in the shadows for far too long.

    MichaelClifford schreef:



    Naam:
    Tyler Nathan Blanchett
    Leeftijd:
    Tyler is negentien en verjaart op kerstavond, dus vierentwintig december.
    Probleem:
    -komt-
    Karakter:
    Tyler is iemand die altijd bekend stond als de kleuter. Een sportieve, drukke grappenmaker, die iedereen aan het lachen kon maken. Een jongen die afhankelijk van je werd zodra hij je lief had en regelmatig jaloers uit de hoek kon komen, om te laten blijken dat het zo was. Eigenlijk was het gewoon een jongen die je niet over het hoofd kon zien, zelfs tijdens zijn begin fase van zijn problemen. Op dit momenten liep hij ook altijd met een glimlach rond, om te laten zien dat er niets aan de hand was. Tenminste tot het moment dat hij alleen was, want dan verdween het masker en begonnen de tranen rijkelijk te vloeien, samen met de scheldwoorden.
    Pas op de momenten dat het erger werd, begon Tyler terug in zijn schulp te kruipen. Hij werd stiller, was op alle vlakker minder aanwezig en bouwde een onzichtbare muur om zich heen. Een muur die door niemand te doorgronden is, want hij is bang dat iemand erachter komt hoe het werkelijk met hem zit. Iemand die ziet dat het niet goed met hem gaat, zijn hoofd een warboel is, en hem wilt helpen. Hij wilt geen hulp, want hij wilt alles nog steeds zelf op kunnen lossen. Dat is ook de reden dat Tyler niemand meer tot zich toelaat. Hij heeft geen woorden meer gesproken en is veranderd naar een doodsbange jochie, die al het ware bang is om iets fout te doen. Iemand die soms een knuffel moet hebben en de woorden dat hij er mag zijn. Tenminste wel op de mate dat het niet teveel opvalt, omdat hij weet dat het anders helemaal niet goed gaat komen en hij juist door de mand valt.
    Uiterlijk met eventueel foto:
    [FC: Michael Clifford]
    Geschiedenis:
    -komt-
    Extra:
    -komt-


    MIKEY <33


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)


    MIKEY <33


    Ik had die reactie al verwacht :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Ik had die reactie al verwacht :Y)


    You know me too well ^-^
    Tyler moet vrienden worden met Hazel of Luke. Want mja, Mikey's uiterlijk is gewoon AJFKFKGKGKELLFLWEKGKJ kjoet!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    You know me too well ^-^
    Tyler moet vrienden worden met Hazel of Luke. Want mja, Mikey's uiterlijk is gewoon AJFKFKGKGKELLFLWEKGKJ kjoet!


    Ja, een beetje wel, maar Mikey is gewoon cute ^-^
    Ik vind het allemaal best en roep maar, want ik ben niet zo moeilijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een meisje?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Ja, een beetje wel, maar Mikey is gewoon cute ^-^
    Ik vind het allemaal best en roep maar, want ik ben niet zo moeilijk.


    Doh hahah, en yay! ^-^ Mwhahahah..
    Wil je een vriendin met 3 problemen of een vriend met 1 XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Doh hahah, en yay! ^-^ Mwhahahah..
    Wil je een vriendin met 3 problemen of een vriend met 1 XD


    Het maak mij niet uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Inermis schreef:
    (...)

    Vooral met Sasja zeker?


    Dat bedoel ik.

    Iemand anders nog die durft vrienden te worden met Riddle?


    Vampire + Servant = Servamp

    ArianatorXx schreef:
    Mag ik een meisje?


    Ja dat mag


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."