• Topics:
    Praattopic.

    In deze RPG worden er tieners opgenomen in een kliniek om hun drugs/drank probleem en/of psychische stoornis te overwinnen, maar willen ze wel beter worden? En wat als er steeds nieuwe lijken worden gevonden, lijken van mensen waar je gisteren nog mee gesproken hebt?


    Rollen:
    Tieners: Vol
    - Rose Christina Hale • 17 • Promisess
    - Hazel Vanessa McLean • 18 • Hemwin
    - Lavender Alyssum Chaise • 18 • OhMyLashton
    - Maylene Sarah Jones • 16 • Promisess
    - Sarah Paige Cole • 17 • Redrosex
    - Gereserveerd MrFluke
    - Deborah Ashlynn McOphel • 19 • Inermis
    - Alicia Amy Malterz • 17 • ArianatorXx

    - Luke Aaron James • 20 • Hemwin
    - Jiorgos Janus 'JJ' DeMora • 19 • Inermis
    - Riddle Brightwood • 16 • Lazulis
    - Chester Angus Tadd "cat" • 18 • Lucamias
    - Jeremy Joseph Cole • 18 • Promisess
    - Gereserveerd MrFluke
    - Aaron Madden • 20 • Penta
    - Gereserveerd aestivate

    Psychologen/artsen:
    - Olivia Heather Carson • 24 • Redrosex
    - Gereserveerd MoonEye
    - Hélène Marie Robothamm • 24 • Driesjuuh
    - Gereserveerd Driesjuuh

    - Jason Alex Carson • 30 • Promisess
    - Alberto Timber • 58 • Lazulis
    -
    -

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (voor psychologen/artsen boven de 24)
    Probleem:
    Karakter:
    Uiterlijk met eventueel foto:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    -Jongens en meisjes gelijk houden
    -Minimum aantal woorden: 100
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Alleen ik maak topics aan
    -Reserveringen binnen 72 uur invullen
    -Maximaal 4 personages per persoon

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 14:13 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Hemwin schreef:
    (...)

    Luke heeft alleen een drugsprobleem.


    Ik zei ook bijna ieder ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    (...)

    Ik zei ook bijna ieder ;'D


    Sorry, ik kon het gewoon niet laten xd. You know me.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Naam: Sarah Paige Cole.


    Leeftijd: 17 jaar, verjaart op 3 Oktober.
    Probleem: Trauma, eetstoornis en depressie.
    Uiterlijk: [FC: Sophie Turner] Sarah heeft rood/oranje haren. Haar haar is stijl, en komt tot over haar schouders. Vroeger droeg ze haar haar altijd in een strakke staart naar achteren. Nu is het eerder een bos klitten langs haar hoofd. Haar ogen hebben een mooie felle kleur groen, en zijn omringt door volle zwarte wimpers. Echter staan haar ogen nu verdrietig en levenloos. Ze heeft een blanke huid du goed past bij haar haarkleur. Ze is slank gebouwd en zo'n 1.79 lang. Sarah zag er voor haar problemen altijd mooi en verzorgd uit. Nu doet ze niks aan haar uiterlijk meer, en ziet er eerder onverzorgd uit.
    Innerlijk: Van het vrolijke en positieve meisje dat ze vroeger was is niks meer over. Nu is Sarah stil, zegt bijna niks. Je moet echt haar vertrouwen hebben wil je haar kunnen helpen. Echter is ze wel lief, en zorgzaam. Als het kan verbergt ze haar emoties, en staart ze wat voor zich uit. Ze geeft zielsveel om haar broertje, hij is het enige wat ze nog heeft. Als je hem iets aandoet heb je een heel groot probleem.
    Geschiedenis: Sarah had eigenlijk een perfect leven. Tot op een dag alles veranderde.. Ze ging samen met haar ouders, broertje en zusje een dag op pad. Tijdens de auto rit, kregen ze een ongeluk. Sarah's ouders en zusje overleden. Enkel Sarah en haar broertje kwamen en leven uit. Ze moesten naar een weeshuis, zo'n maand later werden ze geadopteerd door een man. De man mishandelde ze, en verkrachte haar. Op de nieuwe school werd ze gepest. Vooral vaak met dat ze te dik zou zijn. Via speciale hulp is ze in de kliniek terecht gekomen, samen met haar broertje.
    Extra:
    x

    Wilt iemand héél lief zijn en haar broertje maken? (:
    En wie wilt haar arts/psycholoog zijn?



    Ze is af ^^
    Wilt iemand een liefdes ding doen? (:

    Oja Jentje ik ben er twee weken niet dus kan even niks posten,
    Daarna wet natuurlijk x


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    (...)


    Ze is af ^^
    Wilt iemand een liefdes ding doen? (:

    Oja Jentje ik ben er twee weken niet dus kan even niks posten,
    Daarna wet natuurlijk x


    Luke? (wbw)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een mannelijk psycholoog?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Oliver 'Oli' Smiths.
    Leeftijd: Achttien.




    Probleem: Drugs en borderline.
    Karakter: Oliver heeft een nogal sterke persoonlijkheid, hij is niet bang om zijn mening te uiten en geeft ook graag ideeën mee aan andere. Op de een of andere manier houdt hij er dan ook van om een soort van leidersrol op zich te nemen wat hem nogal bazig laat lijken. Oli is nogal snel op zijn teentjes getrapt en kan niet tegen kritiek, hij haat het. Oli vindt zichzelf zeker niet de minste en laat dat merken; zijn zelfvertrouwen is namelijk iets waar hij trots op is.
    Ondanks zijn arrogante houding heeft hij ook nog positieve dingen zoals het feit dat hij heel creatief is in het bedenken van oplossingen en over het algemeen. Zijn droge humor valt ook meestal in de smaak en je vindt Oliver leuk of je vindt hem niet leuk. Hij is dan ook alles behalve volwassen en houdt ervan om een beetje rond te dollen maar is ook nogal onsportief en oneerlijk. Oliver is een goede luisteraar, je zou hem alles kunnen vertellen en hij zal niets ter nimmer doorvertellen maar zou het wel tegen je kunnen gebruiken als hij toevallig iets van je wilt. Gelukkig is hij een nogal sociaal persoon en heeft hij zijn praatjes altijd klaar liggen, toch meent hij wel altijd wat hij zegt maar dat is vooral omdat hij een vreselijke leugenaar is.
    Uiterlijk: Oliver heeft donkerblonde lokken en een aanstekelijke lach, zijn tanden zijn wat geel gekleurd door het misschien overmatige drugs gebruik en drugs heeft zijn lichaam zeker niet goed gedaan. Zijn haar kamt hij meestal in een handbeweging naar achteren met een hoop gel, hij heeft een tint donkere wenkbrauwen en donker bruine ogen. Hij is niet erg lang maar ook niet klein, zijn postuur past bij zijn lengte. Zijn kledingstijl verschilt erg van dag tot dag, het ene moment draagt hij een joggingbroek en een shirt en de volgende dag een overhemd. Het is bij hem letterlijk waar hij zin in heeft.
    Geschiedenis: Komt.
    Extra: Komt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Iemand die een relatie / vriendschap met Lavender wil? ^-^


    "Family don’t end in blood”

    OhMyLashton schreef:
    Iemand die een relatie / vriendschap met Lavender wil? ^-^


    Vrienden met Hazel?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Vrienden met Hazel?


    Is goed ^^


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik nog meedoen? ^^


    I don't think you quite understand, honey

    Driesjuuh schreef:
    Mag ik nog meedoen? ^^


    Dat kan, er is nog een vrouwelijke psycholoog, als die bezet is komen er weer meer tieners :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Wilt iemand relatie met Rose of Maylene?

    Roos ik wil misschien wel broer aanmaken :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Dat kan, er is nog een vrouwelijke psycholoog, als die bezet is komen er weer meer tieners :)

    Vrouwelijke psycholoog is wat ik wou (:


    I don't think you quite understand, honey

    Driesjuuh schreef:
    (...)
    Vrouwelijke psycholoog is wat ik wou (:


    Je staat erbij, wil je nog iemand anders want tieners zijn weer beschikbaar?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik uitstel voor mijn jongensrol? Ik moet zo namelijk weg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded