• Hallo iedereen!
    Vanmiddag RT'e iemand dit filmpje in mijn tijdlijn op twitter:


    Blijkbaar kan je dus gratis sims 2 met alle uitbreidingspakketten downloaden! Ik heb wat extra informatie opgezocht voordat ik het ging downloaden en wat blijkt, het is echt!
    http://tweakers.net/nieuws/97456/ea-maakt-sims-2-ultimate-edition-tijdelijk-gratis.html
    Ik heb net origin gedownload en een account aangemaakt. Daarna heb ik de code I-LOVE-THE-SIMS (Zie filmpje waar) en nu is hij aan het downloaden :) Momenteel zit ik op 89%!

    Ik wilde dit even delen en hoop dat jullie hem ook gaan downloaden! (Actie is geldig t/m 31 juli)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 18:08 ]


    Treat people with kindness

    44% ;D


    El Diablo.

    Ugh ik heb nog nooit de Sims gespeeld en wil dit eigenlijk best graag maar mijn laptop gaat het vast niet aankunnen en op mijn moeders laptop gaat het vast niet mogen, want die is met de administratie bezig... :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Straks meteen maar even kijken!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Felis schreef:
    Die link deelde Alwin ook nog in mijn Sims-topic. :3


    Oh wist ik niet... Zo denk ik dat meer mensen het te weten komen haha ;)


    Treat people with kindness

    Leuk! Ik heb al wel Sims 3 en een paar uitbreidingspakketten maar dat werkt de halve tijd niet (illegaal gedownload), dus dit is ook wel leuk ^^

    DiNozzo schreef:
    Ugh ik heb nog nooit de Sims gespeeld en wil dit eigenlijk best graag maar mijn laptop gaat het vast niet aankunnen en op mijn moeders laptop gaat het vast niet mogen, want die is met de administratie bezig... :c


    Het is best een oud spel dus misschien kan je het gewoon proberen? :)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Het is best een oud spel dus misschien kan je het gewoon proberen? :)


    Yep. De Sims 3 daarentegen is een enorm zwaar spel, dat bovendien ook nog op vele vlakken verkeerd gecodeerd is. De Sims 2 is een vrij licht spel, geloof ik.


    26 - 02 - '16

    3% Wow wat gaan we snel. --'


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    59%
    Waarom gaat alles zo langzaam als je iets wilt D:


    El Diablo.

    ^ Daar kan ik over meepraten. Morgen komt mijn vriend en de tijd gaat nu super langzaam voor mijn gevoel ;-;

    OT: Ik denk niet dat ik 'm ga downloaden.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 19:05 ]


    26 - 02 - '16

    Ik twijfel of ik wel of niet zal downloaden. Wel ontzettend gaaf dat je dan alles in een keer hebt. En enorm bedankt dat je dit met ons deelt.


    Physics is awesome

    Ik heb code ingevoerd en toen kreeg ik een of andere melding, waar staat nu dat hij download?


    wat was dit ookalweer

    Bohen schreef:
    59%
    Waarom gaat alles zo langzaam als je iets wilt D:


    Al op 1% na bijna een half uur, woehoe

    Waar staat dat knopje waar je een spel kunt toevoegen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil het wel downloaden, maar ik weet dat ik er niks mee zal doen, heb de Sims 4 Cas demo en ik zit daar 24/7 achter :'D Waarschijnlijk download ik het wel maar instaleer ik het nog niet ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial